Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Barnet mitt på to år går ofte med knyttede never. Når det skal løfte noe tar det ikke ut fingrene, men løfter tingen mellom nevene. I starten var dette ofte i forbindelse med skitne hender etter spising, men nå er det stadig oftere også med rene hender. Er det bare en fase? Anonymkode: 412bf...77e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Det hørtes rart ut. Det har ikke jeg sett med mine tre barn. Anonymkode: 19f1a...af3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Barn med cp har ofte knyttede hender. Lett/liten cp er ikke så lett å oppdage, og jeg har opplevd barn som har vært 8-9 år før de får diagnose. Men hvis all annen motorikk er på plass (både fin og grov) er det nok ikke det. Anonymkode: c8707...a00
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Barn med cp har ofte knyttede hender. Lett/liten cp er ikke så lett å oppdage, og jeg har opplevd barn som har vært 8-9 år før de får diagnose. Men hvis all annen motorikk er på plass (både fin og grov) er det nok ikke det. Anonymkode: c8707...a00 Jeg tror ikke det er cp. Barnet er godt utviklet for alderen både fin- og grovmotorisk. Språket er også bra. Skal lese litt om cp, men har vanskelig for å se for meg det skulle være årsaken. Ts Anonymkode: 412bf...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå