Gå til innhold

Uplanlagt gravid med nr.3. Abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har blitt uplanlagt gravid med nr.3. Jeg er snart 11 uker på veg. Både jeg og min samboer var egentlig ferdig med barn. Jeg har vært på sykehus 3 ganger totalt for å ta abort, men jeg får det ikke til. 

Vi er begge 30 år, god helse og er mye aktive. Vi har 2 barn fra før på snart 3 år og 1 år. Jeg sliter med kronisk dårlig søvn og var akkurat startet med et strengt behandlingsopplegg hos min fastlege og kommunen vi bor i, da jeg fikk positiv test.. det passet veldig dårlig.

vi jobber begge 100% med årslønn på rundt 500.000,- begge to..

Jeg klarer ikke å bli klok på, om grunnen til at jeg ikke klarer det, er på grunn av en hormonfull kropp med ekstrem kvalme fra de første ukene av svangerskapet (jeg er helt utslitt i hodet av å gruble frem og tilbake i ca 8 uker).

Hver gang jeg har kommet hjem fra sykehuset, etter å ikke ha tatt abort allikevel, har jeg blitt helt tom og føler at hele fremtiden er ødelagt. 

Alle (!) andre jeg vet om som har 3 barn sier at det er så slitsomt og noen sier at de hadde tenkt seg om, hvis de hadde fått valget på ny. 

Jeg er også kjempe redd for å miste tid med de to andre døtrene mine, ha mindre økonomisk frihet og rett og slett miste meg selv.

Jeg trenger hjelp og råd❤️

Anonymkode: b7d22...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...