Gå til innhold

Finnes det noe forskning på vaksine/koronainfeksjon og hjertesvikt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mulig jeg blir stemplet som konspiratorisk nå, men det får stå til. 
 

I min familie er det tydeligvis en del hjerteproblemer. 3/4 har hjertesvikt, flimmer eller slag. Så. En i familien har vært friskus hele livet, god form, ingen problem. Rundt den tiden covid kom, fikk denne personen en del symptomer. Viste seg å være hjertesvikt. Det forverret seg betydelig samtidig som tredje dose og en infeksjon med covid. Det gikk altfor langt, men de fikk kontroll på sykehuset og formen var oppadgående. 
 

Frem til denne høsten. 4. dose ble satt og en uke etter startet det på igjen. Innleggelse og massivt med medisiner, så er personen på beina igjen. Men jeg klarer ikke helt slippe tanken her, for jeg var allerede litt obs på hvor påfallende dette skjedde rett etter både vaksine og covid. Kan det være noe i dette som slår ut latente gener? Jeg gir ingen skylden for dårlige gener, men jeg er litt obs på hva som egentlig skjer når kroppen utsettes for virus eller liksomvirus som vaksinen har. Kan det slå ut noe underliggende? Savner forskning og åpenhet om dette. Er redd neste vaksine kan sparke i gang en ny runde og ønsker å vite med sikkerhet om det kan stemme eller ikke. 

Anonymkode: ff6f4...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noe enda, men vet sykehuset her driver med forskning på senvirkninger av covid nå.

farfaren min døde nok som følge av vaksinen. Han døde en uke etter han fikk den. Nå var han riktignok «gammel» (78 år) og hadde diabetes, men var frisk og rask til hjertet bare stoppet. 

Jeg var hos lege for en uke siden som tok ekg, og er henvist kardiolog. Ingen tidligere hjerteproblemer. 
 

så man kan jo bare spekulere, og håpe på at det er tilfeldigheter…

Anonymkode: 21617...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner tre stk som fikk hjerteinfarkt ifjor. Alle personer i 40- årene. Ene fikk det kort tid etter tredje dose. De andre var også vaksinert, men mer usikker på tidsperspektivet der (ikke turt å spørre, vil ikke virke konspiratorisk). 

Anonymkode: b993c...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de har hatt en Covid-19 infeksjon vil det blir det fulle og hele svaret på hjetrsvikten, ALDRI vaksinen. De forsker på senvirkninger av infeksjonen, ikke vaksinen. Det ville ført til for store økonomiske konsekvenser om de fant ut (og slapp ut) at vaksinen kan føre til hjertesvikt og annen hjertesykdom. Det er kun hjerteposebetennelse som er bevist å være sjelden bivirkning av vaksinen. Det var nok vanskelig å motbevise fordi det særlig er yngre folk (menn) som blir rammet og det skjer like etter vaksinering. Andre hjertesykdommer hos eldre blir fort mer diffuse. Kommer mer krypende og jo eldre jo lettere å skylde på andre ting.

I en slik situasjon vi er i nå er det nesten umulig ikke spekulere. Og kanskje konspirere litt.

Eneste vi vet sikkert er at det er svimlende mange penger og makt inne i bildet. Og det meste av informasjon både på nett og media kan man få fjernet. Bare det er snakk om nok penger.

Anonymkode: 05dca...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...