Gå til innhold

Er noe galt med rapporteringsfunksjonen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siste døgnet når jeg har rapportert får jeg opp en melding som sier noe lignende som  "Du har akkurat rapportert dette innlegget", men det står som om jeg har forsøkt rapportere samme to ganger. Har aldri fått opp denne meldingen før. Står også noe om man ønsker å slette blokkeringen.

Det er uansett alvorlig når dere ikke er tilstede når det rapporteres mange ganger i en tråd som virkelig burde vært stengt i går!

Er noe galt med rapporteringsfunksjonen?

Anonymkode: 78ff9...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det går bare an å rapportere én gang. 

Anonymkode: 5d995...ece

Ja, men jeg får altså hver gang opp en melding som tyder på at de tror jeg har rapportert to ganger.

Jeg har rapportert flere ganger i samme tråd, men aldri samme svar to ganger. Uansett hva jeg rapporterer så får jeg denne meldingen.

Og når moderator/admin synes å være helt fraværende så lurer jeg på om noe er galt, siden det virker som om de ikke får viktige rapporteringer.

Anonymkode: 78ff9...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, men jeg får altså hver gang opp en melding som tyder på at de tror jeg har rapportert to ganger.

Jeg har rapportert flere ganger i samme tråd, men aldri samme svar to ganger. Uansett hva jeg rapporterer så får jeg denne meldingen.

Og når moderator/admin synes å være helt fraværende så lurer jeg på om noe er galt, siden det virker som om de ikke får viktige rapporteringer.

Anonymkode: 78ff9...c74

Tipper de ikke er spesielt viktige.

Anonymkode: 13982...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Siste døgnet når jeg har rapportert får jeg opp en melding som sier noe lignende som  "Du har akkurat rapportert dette innlegget", men det står som om jeg har forsøkt rapportere samme to ganger. Har aldri fått opp denne meldingen før. Står også noe om man ønsker å slette blokkeringen.

Det er uansett alvorlig når dere ikke er tilstede når det rapporteres mange ganger i en tråd som virkelig burde vært stengt i går!

Er noe galt med rapporteringsfunksjonen?

Anonymkode: 78ff9...c74

Vi hadde også denne feilen på ett våre andre forum. Rapporten skal fortsatt gå inn og jeg ser det er noen der, men de fleste har kommet den siste dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Vi hadde også denne feilen på ett våre andre forum. Rapporten skal fortsatt gå inn og jeg ser det er noen der, men de fleste har kommet den siste dagen.

Jeg fikk det flere ganger i går også da jeg rapporterte på nevnte tråd.

Anonymkode: 78ff9...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk det flere ganger i går også da jeg rapporterte på nevnte tråd.

Anonymkode: 78ff9...c74

Jeg fikk det samme opp.

Anonymkode: 0f9e0...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...