Gå til innhold

Skjevt hode


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har erfaring med skjevt hode? Hvordan ble det bra igjen, ble det helt bra igjen? Noen som har vært hos Ute Imhof som har gått fra skjevt hode til bra igjen? Noen som har noen andre som de har vært hos? Erfaringer med pute? Babydorm vs Mimos? 😊

Anonymkode: 331fb...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine to første ble tatt med vakuum og nr to fikk veldig  skjevt hode etterpå. Han fikk en favoritt side som gjorde det vanskeligere. Det tok faktisk en god stund før det rettet seg ut igjen men det gjorde det til slutt.  La ungen ligge på mage, om du tenker på flatt bakhode pga ryggleie så vil det og rette seg ut. Husk små babyer har mykt kranie så det retter seg opp igjen men det kan ta litt tid. I min unges tilfelle så tok det flere år men nå er hodet helt fint igjen 😊

Anonymkode: 8d9b0...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Mine to første ble tatt med vakuum og nr to fikk veldig  skjevt hode etterpå. Han fikk en favoritt side som gjorde det vanskeligere. Det tok faktisk en god stund før det rettet seg ut igjen men det gjorde det til slutt.  La ungen ligge på mage, om du tenker på flatt bakhode pga ryggleie så vil det og rette seg ut. Husk små babyer har mykt kranie så det retter seg opp igjen men det kan ta litt tid. I min unges tilfelle så tok det flere år men nå er hodet helt fint igjen 😊

Anonymkode: 8d9b0...7a0

Tusen takk for svar :) Her er det også tatt med vakuum og favorittside. Brukte du noe pute eller gikk til noe behandling for det?

Anonymkode: 331fb...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Eldste min hadde ligget i klem og hadde litt skjevt hode. Det gikk seg fint til. Mange babyer har skjevt hode, men jeg har ikke sett noen to-treåringer som har det! 

Anonymkode: e7d58...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...