Gå til innhold

Trist å se hvor tykk jeg er blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut på byen, men klærne passer nesten ikke, Trist å føle seg så lite attraktiv. Må virkelig skjerpe meg nå!!!

Anonymkode: 4d5b2...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her 🥺 syns det er kjempe vanskelig!!

Anonymkode: 908a5...1eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Samma her 🥺 syns det er kjempe vanskelig!!

Anonymkode: 908a5...1eb

Ingen god følelse 😔

Skrevet

Jeg hadde blitt tykk, passa ingen klær, hadde begynt å kjøpe nye, større størrelser. Så tok jeg grep! 20 kg lettere, normal BMI, og alle klær passer eller er blitt for store! Det går an!

Anonymkode: 8692c...fea

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde blitt tykk, passa ingen klær, hadde begynt å kjøpe nye, større størrelser. Så tok jeg grep! 20 kg lettere, normal BMI, og alle klær passer eller er blitt for store! Det går an!

Flink du er!!

Skrevet

Jeg kom til samme erkjennelse i sommer. Sluttet å spise mellom 21.00 og 12.00 og trener hver dag. Gått ned 10 kilo og ser fantastisk ut.

Anonymkode: 1e388...70a

Skrevet

Godt jobba dere som klarer å gå ned. 
Plutselig eksploderte vekten feil vei her, har vært inaktiv pga sykdom en stund og gått opp fem kilo på noen uker. 
Det er vel nesten ingenting som får meg til å føle meg så mislykka som å øke i vekt. Klærne er blitt trangere, magen velter ut over buksekanten (Litt overdrevet, men man skjønner tegningen) 

Anonymkode: c9757...50f

Skrevet

Opplever det samme.

For første gang i livet klarer jeg ikke å rikke vekta.

Faster mellom 18 og 12, men ingen resultat

Anonymkode: 4c465...5f2

Skrevet

Samme her, vet hva som skal til men strever med å ta grep. Livet er tøft for tiden og da blir selvbeherskelsen dårligere.

Anonymkode: ee1fa...af7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Opplever det samme.

For første gang i livet klarer jeg ikke å rikke vekta.

Faster mellom 18 og 12, men ingen resultat

Prøv å faste på andre tidspunkt. Ser at mange av de som ikke går ned med periodisk faste, faster på "feil" tidspunkt. Om du faster til tidspunkt der du normalt spiser, vil det endre kaloriinntaket!

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Prøv å faste på andre tidspunkt. Ser at mange av de som ikke går ned med periodisk faste, faster på "feil" tidspunkt. Om du faster til tidspunkt der du normalt spiser, vil det endre kaloriinntaket!

Jeg forklarte litt klønete: la først måltid være middag, f eks kl 1600. Så kan du spise frem til kl 2200. Kutt ut brød/bakevarer og sukker mandag-fredag. Spis knekkebrød og ellers vanlig middag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forklarte litt klønete: la først måltid være middag, f eks kl 1600. Så kan du spise frem til kl 2200. Kutt ut brød/bakevarer og sukker mandag-fredag. Spis knekkebrød og ellers vanlig middag.

Takk for tips 😊

Jeg må ha ett måltid i løpet av arbeidsdagen. Men jeg kan være enda flinkere til å se på HVA jeg spiser. Er med i Fatburn Fix til Mari Krogshus nå, så krysser fingrene for at det hjelper 😊 

Skrevet

Kjære deg

Vi er mange som sliter med vekta. Ta små grep in hverdagen, hele tiden- den gyldne middelvei. Beveg deg mer. Begynn gjerne på trening som er morsom! Jeg har, etter begynte på Sats med morsomme gruppetimer, gått med 6 kg på 1 år. Trening er gøy, ikke et ork.

Spis litt mindre, ha sunne snacks og matvarer i hus. Hei på deg selv, Finn sunne ting å kose deg med. Få usunne matvarer ut av huset.

Lykke til, det kommer til å gå nedover på vekta om du er motivert!

Anonymkode: b280f...b8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjære deg

Vi er mange som sliter med vekta. Ta små grep in hverdagen, hele tiden- den gyldne middelvei. Beveg deg mer. Begynn gjerne på trening som er morsom! Jeg har, etter begynte på Sats med morsomme gruppetimer, gått med 6 kg på 1 år. Trening er gøy, ikke et ork.

Spis litt mindre, ha sunne snacks og matvarer i hus. Hei på deg selv, Finn sunne ting å kose deg med. Få usunne matvarer ut av huset.

Lykke til, det kommer til å gå nedover på vekta om du er motivert!

Anonymkode: b280f...b8b

Takk takk for gode og motiverende ord, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...