Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Har bursdag til uken. Det er en dag jeg gruer meg til. Fordi det markere hvor dårlig liv jeg har og hvem og hvor få jeg har i livet mitt. Andre har mange og har fester, besøk osv. Hilsener og gaver. Etter det er det jul som og markere det samme. Flere som har det sånn? Og hvordan unngå det? Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Se på det som at det bare er én dag blant 364 andre dager i året. Og tenk at det kan være starten på å gjøre en enda større innsats for å skape deg et større nettverk. Anonymkode: efb50...a5b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Ignorert og oversett takk. 💔 Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ignorert og oversett takk. 💔 Anonymkode: d260e...8a1 Såpass ja... Anonymkode: 5cb37...a95
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Du kan unngå det ved å invitere til fest. Anonymkode: 57261...d5e
Mrs Remington Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har bursdag til uken. Det er en dag jeg gruer meg til. Fordi det markere hvor dårlig liv jeg har og hvem og hvor få jeg har i livet mitt. Andre har mange og har fester, besøk osv. Hilsener og gaver. Etter det er det jul som og markere det samme. Flere som har det sånn? Og hvordan unngå det? Anonymkode: d260e...8a1 Hva i all verden? Kan du ikke hoppe over egen bursdag og ta til takke med gratulasjoner på FB?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ignorert og oversett takk. 💔 Anonymkode: d260e...8a1 Hva mener du? Ignorert av hvem? Hvorfor inviterer du ikke til selskap? Anonymkode: 26bf3...c65
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Hva er et dårlig liv? Hvorfor mener du at du har det? Anonymkode: 112ac...921
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 Skjønner hva TS mener, jeg har det på samme måte. Jeg har ingen nære venner, og det er sårt. På bursdagen får jeg dette gnidd inn da det ikke dukker opp en eneste gave eller noen annen gratulasjon enn på Facebook. Ting blir så uttolig tydlig at det har gått nok et år uten at jeg har klart å bli kjent med noen som vil møtes igjen. Man føler seg ganske misslykka og liten når en leser alle fine oppmerksomhetene andre får, mens en selv er mer ensom en. noen sinne. Anonymkode: cc39f...412
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har bursdag til uken. Det er en dag jeg gruer meg til. Fordi det markere hvor dårlig liv jeg har og hvem og hvor få jeg har i livet mitt. Andre har mange og har fester, besøk osv. Hilsener og gaver. Etter det er det jul som og markere det samme. Flere som har det sånn? Og hvordan unngå det? Anonymkode: d260e...8a1 Det er jo hva du gjør det til. ❤️Bak /kjøp inn kake, pynt, inviter. Eller la være. "ALLE" feirer ikke grandiost altså. Men klart bursdagen og jul blir kjip når du på forhånd har bestemt deg for at det blir dritt. Hvis jeg er nedfor en dag, pleier mamma å si:"Du kan velge hvordan denne dagen vil bli." og det er helt sant. Du må bare øve deg på å snu tankegangen. 😊 Anonymkode: bcfe5...04d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Har du ikke barn? Familie? Jeg har fjernet bursdagen min på facebook, den popper ikke opp hos noen. Jeg informerer familien om at jeg har bursdag og forventer gratulasjoner og gave. Kan ikke forvente at ungene husker dagen av seg selv, og de må læres opp til hva som forventes av dem. Så inviterer jeg de i storfamilien som bor i nærheten (mamma, en søster og en svoger) og baker kake. Ingenting av dette skjer jo av seg selv, man må aktivt gjøre noe selv om man ønsker å feire altså. Venner har jeg dårlig med, så noe fest har jeg aldri hatt. Men det er nå som det er, jeg nekter å bruke livet mitt på å sture over det Anonymkode: 5b35a...2b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg har en venninne som kunne skrevet noe liknende. 9 av 10 helger drar hun og mannen på hytta, hun inviterer aldri til selskap på bursdagen eller til jul. I år jobbet hun på dagen og var ute og spiste med mannen på kvelden. Dagen etter dro hun på jobbreise til utlandet. Hun gjør seg utilgjengelig for venner. Da er det begrenset hvor mange som kommer med gave. Anonymkode: f4ac1...0f7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en venninne som kunne skrevet noe liknende. 9 av 10 helger drar hun og mannen på hytta, hun inviterer aldri til selskap på bursdagen eller til jul. I år jobbet hun på dagen og var ute og spiste med mannen på kvelden. Dagen etter dro hun på jobbreise til utlandet. Hun gjør seg utilgjengelig for venner. Da er det begrenset hvor mange som kommer med gave. Anonymkode: f4ac1...0f7 Det har venninnen din valgt selv. Hi kjenner nok litt mer på det. Anonymkode: 949c8...0a3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en venninne som kunne skrevet noe liknende. 9 av 10 helger drar hun og mannen på hytta, hun inviterer aldri til selskap på bursdagen eller til jul. I år jobbet hun på dagen og var ute og spiste med mannen på kvelden. Dagen etter dro hun på jobbreise til utlandet. Hun gjør seg utilgjengelig for venner. Da er det begrenset hvor mange som kommer med gave. Anonymkode: f4ac1...0f7 Ser du virkelig ikke forskjellen???🤷♀️ Anonymkode: cc39f...412
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ser du virkelig ikke forskjellen???🤷♀️ Anonymkode: cc39f...412 Nei. Min venninne er et eksempel på en som klager på akkurat det samme som hi. Anonymkode: f4ac1...0f7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #16 Skrevet 28. oktober 2022 Hvis man vil ha bursdagsfest må man arrangere den selv. Jeg har aldri blitt laget fest for. Du har jo venninner som inviterer deg på ting (selv om du sjelden blir helt fornøyd) de kan vel inviteres? Sist jeg hadde bursdag fikk jeg hilsen fra nærmeste familie og to venninner. Svært få som husker på dagen min da jeg har fjernet bursdagen min fra Facebook (som er et valg jeg har tatt). Anonymkode: 68724...644
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #17 Skrevet 28. oktober 2022 Er det virkelig mange som feirer bursdag med fest og besøk i voksen alder? Som forventer kake og gaver på selve dagen? Anonymkode: 1e43f...09a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #18 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Er det virkelig mange som feirer bursdag med fest og besøk i voksen alder? Som forventer kake og gaver på selve dagen? Anonymkode: 1e43f...09a Jeg gjør ikke det, men har besøk av foreldre og evt søsken hvis de er hjemme. Det blir gjerne nærmeste helg til bursdagen, feirer aldri på dagen. Har mann og barn, da. Så vi spiser litt kake, og får gave fra de på dagen. Har aldri hatt bursdagsfest, men det er jo min egen feil. Det må man stortsett arrangere selv, sjelden adre gjør det for en. Du, HI, har jo noen venninner som du gjør ting med. Kan du ikke invitere dem? Kan ikke forvente at de skal ta initiativ til å feire bursdagen din, det må du gjøre selv. Anonymkode: 8bff6...60a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Skrevet 28. oktober 2022 Hmmm i min familie har vi liksom ikke feiret bursdager noe nevneverdig for voksne. Vi gratulerer hverandre, men aldri fester/kaffebesøk eller noe. Har hendt at svigers stikker innom når jeg har bursdag , men ikke fordi jeg har bedt inn. Holder aldri feiring selv heller. Har nok med familiebursdager osv for barna. I voksen alder har jeg sjeldent fått gaver eller slikt på bursdagen. Ikke tenkt noe særlig over det😅 Alle på min alder som får gaver eller oppmerksomhet er typene som ber inn til lag/kake/fest. Altså de ordner det selv. Jeg er 36 hvis d har noe å si. Be inn selv da vel?:) Anonymkode: 540fa...a6d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #20 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Skjønner hva TS mener, jeg har det på samme måte. Jeg har ingen nære venner, og det er sårt. På bursdagen får jeg dette gnidd inn da det ikke dukker opp en eneste gave eller noen annen gratulasjon enn på Facebook. Ting blir så uttolig tydlig at det har gått nok et år uten at jeg har klart å bli kjent med noen som vil møtes igjen. Man føler seg ganske misslykka og liten når en leser alle fine oppmerksomhetene andre får, mens en selv er mer ensom en. noen sinne. Anonymkode: cc39f...412 Det er ikke så veldig vanlig at voksne folk for vennegaver altså. Jeg har mange kjente/venner og familie, får gave av en av brødrene mine, og mann/barn. Det er alt. Tror dere har en litt umoden oppfattelse av hvor enormt betydningsfullt et voksent menneskes bursdag er for alle andre. Anonymkode: 89fd6...673
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #21 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er jo hva du gjør det til. ❤️Bak /kjøp inn kake, pynt, inviter. Eller la være. "ALLE" feirer ikke grandiost altså. Men klart bursdagen og jul blir kjip når du på forhånd har bestemt deg for at det blir dritt. Hvis jeg er nedfor en dag, pleier mamma å si:"Du kan velge hvordan denne dagen vil bli." og det er helt sant. Du må bare øve deg på å snu tankegangen. 😊 Anonymkode: bcfe5...04d Kloke ord din mor sier. Jeg ønsker en fin dag der jeg har en dag som er min og gjerne litt oppmerksomhet om det er mulig. Bare en dag. Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #22 Skrevet 28. oktober 2022 Mrs Remington skrev (14 timer siden): Hva i all verden? Kan du ikke hoppe over egen bursdag og ta til takke med gratulasjoner på FB? Dagen kommer og går, men jeg ønsker noe mer. Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #23 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har en venninne som kunne skrevet noe liknende. 9 av 10 helger drar hun og mannen på hytta, hun inviterer aldri til selskap på bursdagen eller til jul. I år jobbet hun på dagen og var ute og spiste med mannen på kvelden. Dagen etter dro hun på jobbreise til utlandet. Hun gjør seg utilgjengelig for venner. Da er det begrenset hvor mange som kommer med gave. Anonymkode: f4ac1...0f7 Denne personen har jo planer og personer som bryr seg. Hva er sammenlignbart her? Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #24 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvis man vil ha bursdagsfest må man arrangere den selv. Jeg har aldri blitt laget fest for. Du har jo venninner som inviterer deg på ting (selv om du sjelden blir helt fornøyd) de kan vel inviteres? Sist jeg hadde bursdag fikk jeg hilsen fra nærmeste familie og to venninner. Svært få som husker på dagen min da jeg har fjernet bursdagen min fra Facebook (som er et valg jeg har tatt). Anonymkode: 68724...644 Lurt litt på å be noen her. Får se. Hva mente du med at jeg sjelden blir helt fornøyd? Anonymkode: d260e...8a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #25 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Lurt litt på å be noen her. Får se. Hva mente du med at jeg sjelden blir helt fornøyd? Anonymkode: d260e...8a1 Tipper hun mener at det alltid er et eller annet du er misfornøyd med, noen har sagt eller gjort noe feil. Eller muligens tenkt noe feil. Eller at du ikke ble invitert først. Be noen, ikke tenk på det først. Venter for nær bursdagen, har gjerne mange andre planer. Og så er det galt. Husk at det ikke er alle som kan ta ting på sparket. Anonymkode: 8bff6...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå