Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har en kjent historikk med leversykdom. I går begynte det å gjøre vondt på høyre siden av magen, i dag er det stikkinger innimellom, og litt som å ha hold. Har i ettermiddag og enda feber og sykdomsfølelse i kroppen. Er det ok å dra på legevakta og ta en sjekk i morgen, eller bør jeg avvente til mandag? Anonymkode: 65bff...0b5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Herlighet, hvis du er usikker så ringer du legevakta, du spør ikke om såpass alvorlige ting her inne, du vet ingenting om den anonyme som svarer deg. Anonymkode: fc94e...f5c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har en kjent historikk med leversykdom. I går begynte det å gjøre vondt på høyre siden av magen, i dag er det stikkinger innimellom, og litt som å ha hold. Har i ettermiddag og enda feber og sykdomsfølelse i kroppen. Er det ok å dra på legevakta og ta en sjekk i morgen, eller bør jeg avvente til mandag? Anonymkode: 65bff...0b5 Jeg jobber med noe helt annet. Men i jobben min så setter jeg pris på at kundene tar kontakt og spør om de lurer på noe. Jeg er 100% sikker på at det samme gjelder de som jobber innen helse. Ikke bare i tilfelle det verste, men også om det er ingenting slik at de kan berolige. For det er også jobben deres. Anonymkode: 0d894...512
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg har en kjent historikk med leversykdom. I går begynte det å gjøre vondt på høyre siden av magen, i dag er det stikkinger innimellom, og litt som å ha hold. Har i ettermiddag og enda feber og sykdomsfølelse i kroppen. Er det ok å dra på legevakta og ta en sjekk i morgen, eller bør jeg avvente til mandag? Anonymkode: 65bff...0b5 Det var ok allerede i går tenker jeg. Anonymkode: de0ac...d26
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Ta kontakt med legevakt. Ingen innenfor helse skal råde deg til noen annet heller ut i fra historikk. Det kan få fatale følger. Jeg håper heller ikke at du lytter til hobbyleger her inne. Ta kontakt. Anonymkode: b89b4...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå