Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Pappa , la oss kalle han hovedpappa får tre barn med tre ulike fedre (homofile). Hvert av barna har hver sin donormamma som ikke har noen annen rolle enn surugat og donor. 1. Hovedpappa og far nr 1. far nr 1 er biologisk far til barn nr 1. 2. Hovedpappa og ny mann, far nr 2 får ett barn, far nr 2 er biologisk far. 3. Hovedpappa og barnefar nr 3 får barn, hovedfar er biologisk far. Barnefar nr 3 er også x’en til far nr 1. far nr 1 og far nr 3 har ett barn sammen, delt omsorg. Så barn nr 1 har også ett søsken på far nr 1 sin side hvor nåværende stefar er barnets far.. Det skal også nevnes at far nr 2 hadde barn barn fra tidligere med sin x mann, slik at barn nr 2 har flere søsken på far nr 2 sin x sin side… Ja. Mye pappaer inni bildet å det tok ca ett halvt år å vite hvem som var far til hvem, pappa nr 2 og stefar pluss alle barna til bonus pappaer og deres x’er igjen. Noen mer komplisert søsken historikk? Anonymkode: 13770...c37
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Hvorfor er det mer komplisert når n alle foreldrene er menn, enn når de er menn og kvinner om hverandre? Videre forkortes foreldre med bokstaven F. F1 og FH har barn F2 og FH har barn F3 og FH har barn F1 og F3 har barn F2 har et barn til. Mange slike forhold rundt omkring. Hva som er foreldre har ingenting å gjøre med hvem som er biologisk foreldre og ikke, hvem som er foreldre er viktigst uavhengig av biologi. Har vært borti mer kompliserte familie trær. Anonymkode: 1e38f...98c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Der skal man holde tunga beint i munnen 😅 Anonymkode: 99a4c...32c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg gidder nesten aldri å forklare forholdet til mine søsken. Jeg har fire biologiske søsken, men har aldri bodd sammen med noen av dem. Pappa er far til tre av dem, ingen har samme mor, mamma til den siste. I tillegg er det en haug med stesøsken involvert. Anonymkode: 833bf...12a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Var sammen med en mann som hadde en komplisert sammensettning av søsken. Han sa han var enebarn da vi ble sammen, men så dukket det opp søsken i ulike samtaler. For min del orka jeg ikke skjønne hva han prøvde å forklare for han tok det så komplisert, så jeg spurte om jeg bare kunne få vite om de var søsken eller ei. Hvordan de biologisk var hans søsken eller ei var helt uvesentlig for meg. Det tok noen år før han skjønte hva jeg spurte om og han endte opp med å si han var vokst opp som enebarn, men hadde 14 søsken. Han fikk mer samhørighet til de alle når han bare så på de som søsken og ikke den kompliserte familiesammensettningen som han hadde gjort før. Anonymkode: a1ba2...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå