Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Nå blir jeg sikkert lynsjet for å være ekkel, men det skal jeg faktisk stå i! Han jeg var sammen med før i mange år hadde en kroppslukt som lignet våt og skitten hund. Og jeg hadde et sterkt behov for å skifte sengetøy hver uke, noen ganger oftere. Mens nå er jeg sammen med en som har verdens deiligste kroppslukt, og vi passer tydeligvis bedre sammen på alle plan i tillegg til det kjemiske. Og nå etter mange år sammen elsker jeg enda lukten av dynen vår og soverommet vårt. Og jeg venter lengst mulig med å skifte sengetøy, fordi jeg er helt opphengt i vår lukt sammen. Som blir borte litt når sengetøyet er nytt. Når min mann er borte, og jeg må inn på soverommet for klær ect så tar jeg meg i å ta en snus på dynen for å kjenne meg nær han. Det er som å putte nesen ned i verdens største godteripose, og jeg blir nesten euforisk😅 Nå skifter jeg når jeg tenker at jeg må for å ikke være helt bak ville veier og uhygienisk, ikke fordi jeg egentlig vil. Men det er allikevel sikkert langt seinere enn andre etter å ha lest kommentarer her på andre saker tidligere.😅 Sikkert bare jeg som ikke er helt normal her, men spør allikevel: Noen andre som har opplevd/opplever det samme med sammensetning og lukt? Anonymkode: 5c10b...0ca
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg sover alltid i t-skjorten eller skjorten han har brukt den dagen. Elsker også lukten av min deilige mann. ❤ Gift på 10. året, og kjærligheten blir bare sterkere. Anonymkode: 02d11...efa
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Den mannen jeg var mest forelsket i, og elsket høyest. Elsket jeg og lukten på, pleide alltid og bare ligge å lukte på han, verdens beste lukt. Har aldri hatt det sånn med noen andre. Anonymkode: 89751...33b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Det å like den andres lukt er veldig viktig. Jeg levde sammen med en som jeg ikke likte lukten av. Klarte aldri å elske han. Anonymkode: 2e49b...4c5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har vært sammen med mannen min i 26 år nå, og framdeles kan jeg når vi klemmer eller jeg sitter i armkroken han sniffe skikkelig inn duften av ham og oppleve hvordan hele kroppen liksom slapper av. Hvis han er bortreist, tar jeg ofte hodeputen hans om natten for å innhalere duften av ham, sover bedre da. Anonymkode: 97ca4...bc4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Ja! Noen menn lukter veldig godt. Min er heldigvis en av de. Jeg har litt vel sensitiv luktesans, skal ingenting til før jeg brekker meg, selv om jeg sikkert blir beskyldt for å lyve nå så kan jeg lukte tøymykner til naboen om sommeren når vasken henges ut eller når kollegaen min har mensen. Ja, det har vært en greie her inne flere ganger. Anse deg selv som heldig, du har funnet en mann som lukter digg 🤩 Anonymkode: f4e3e...12c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Fint å se at jeg ikke er aleine å være litt gal etter lukten av mannen❤️ Anonymkode: 5c10b...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå