Gå til innhold

Hvilke julegaver glemmer du aldri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være den jula bror og jeg iherdig prøvde å gjette hva vi skulle få av mamma og pappa. 

Vi fikk noen hint; vi skulle få det samme og det begynte på M. Bror er 3 år eldre enn meg, vi var vel rundt 8 og 11 år. 

Vi var innom marsvin, maling (m/utstyr), mikroskop, musikkinstrument...var helt sikre på at vi skulle få et marsvin. 

Vi fikk en minikjølebag hver, med snop oppi 😅😅 Det var en super gave, for hvert år kjørte vi lange bilturer i Norge. Vi snakker 250 mil i bil én vei. Så lykken var stor da vi kunne ha hver vår lille kjølebag i baksetet 🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 10/21/2022 at 9:13 AM, Anonym bruker said:

Da mener jeg hvilke gaver som gjorde mest inntrykk på deg da du var barn? Jeg fikk en liten lekevaskemaskin som jeg kunne fylle med vann, og det var en slange hvor vannet rant ut ved å trykke på en knapp. Et par knallrøde polvotter med hvit hvit pels inni, og et keramikksett med leire og tilbehør. 

Anonymkode: 56b4c...0c8

valpen min som jeg fikk i fjor overgår mye ❤️ også alt jeg har fått av barna mine

Anonymkode: f14d6...2ae

Skrevet

Denne jeg fikk av en gammel nabo i 1984, hadde vært med han og plukket vidjer og laget korger til voksne. Uten at jeg visste det hadde han laget en liten som passet min rygg. Han døde ikke lenge etter.

20221023_151006.jpg

Anonymkode: 6bcf6...8a6

Skrevet

Røde Karu langrennski og nye skisko.  

Og sparkstøtting.  

Anonymkode: b648a...f68

Skrevet

Polly Pocket og gullsmykke bestemoren min støpte til meg av sine smeltede gullsmykker jula før hun døde.

Anonymkode: dab51...3d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Polly Pocket og gullsmykke bestemoren min støpte til meg av sine smeltede gullsmykker jula før hun døde.

Og bodysurfebrett med våtdrakt! Bor ved stranda, så det ble flittig brukt! Og absolut music 9 med tilhørende bærbar cd-spiller - før dette hadde vi kun kassettspiller!

En annen gave jeg husker godt, er bh-en jeg fikk av tanta mi i random størrelse lenge før jeg fikk pupper. Var kjempeflau da jeg åpnet den😆

Skrevet

Fra barndommen husker jeg den stallen jeg fikk til My Little Pony. Endelig fikk jeg noe fint som jeg ønsket meg,  noe annet enn klær og fornuftige ting. I voksen alder husker jeg ridehjelmen. Jeg skulle endelig få oppfylt en barndomsdrøm, begynne på ridekurs, og jeg hadde ikke tatt meg råd til å kjøpe hjelm.

Anonymkode: 1bfa8...b3e

Skrevet

En rød Ferrari toseter til Barbie. Den var så utrolig kul!

Anonymkode: 428cc...677

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.10.2022 den 21.55):

Haha, nå kom jeg til å tenke på den mcdonalds reklamen med faren som synes sønnen bør brenne CDer til kjæresten sin 😁

Anonymkode: 9cee3...c9f

Haha ja, den er litt morsom 😁. 

Anonymkode: 029a9...2c6

Skrevet

Brio lekekjøkken! Husker fortsatt den store firkanta pakken 🥰

Anonymkode: a42f6...792

Skrevet

Som 12 åring fikk jeg hest til jul av mine foreldre og mine besteforeldre hadde kjøpt sal, hodelag, børster, dekken mm til jul. Jeg hadde gått på rideskole siden jeg var syv, og hadde mast lenge om egen hest da vi bodde på gård og hadde 2 stallbokser, men svaret var alltid at egen hest var uaktuelt. Den gleden jeg følte da mamma og pappa tok meg med ut i stallen, og der sto den fineste dølahesten med hvitt bless med ett kort på stalldøra hvor det sto til og navnet mitt.

Anonymkode: 9165f...41a

Skrevet

En ufattelig fin paraply! Fikk den av venninnen til moder’n. Hun var så flink med gaver😂 Et annet år fikk jeg lego - et nydelig rødt legohus med blomster - det var så fint at jeg ville flytte inn😜

Skrevet

Det var det året, på 80-taklet, da jeg fikk 501-bukse av foreldrene mine. Jeg hadde ønsket meg det i sikkert 2,5 år, men de var så dyre. Den var pakket inn i en eske det hadde vært en Remy Martin-flaske oppi, av alle ting (spesielt fordi mine foreldre omtrent ikke drikker alkohol i det hele tatt). Jeg hadde den buksa på meg hver eneste dag i tre uker, og mamma fikk så vidt lov å vaske den. ☺️

Anonymkode: 83feb...aff

Skrevet

Som barn: spillmagasin i en trekoffert, rulleskøyter (sånne med to hjul på hver side). Kassett m/bok. Er født i '84.

Anonymkode: 2237b...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...