Gå til innhold

Måneraketten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter nedetid i dag har det dukket opp en blå mineralet ved hvert nick og ved anonym bruker også. Hva er dette?

Anonymkode: 4031b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

Etter nedetid i dag har det dukket opp en blå mineralet ved hvert nick og ved anonym bruker også. Hva er dette?

Anonymkode: 4031b...709

Månerakett der altså. Ikke mineralet. 😆

Anonymkode: 4031b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde man rang etter hvor mange innlegg man postet, etter oppdateringen er denne byttet ut med et tilsvarende system, men istedenfor en tittel under bildet/navnet, er det nå en rakett. Jeg må ærlig talt si jeg ikke liker den oppdateringene og jobber med hvordan det enten kan forbedres, eller om den fjernes helt.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 minutter siden):

Tidligere hadde man rang etter hvor mange innlegg man postet, etter oppdateringen er denne byttet ut med et tilsvarende system, men istedenfor en tittel under bildet/navnet, er det nå en rakett. Jeg må ærlig talt si jeg ikke liker den oppdateringene og jobber med hvordan det enten kan forbedres, eller om den fjernes helt.

Admin

Det er jo smått tåpelig, ja. Om det blir borte blir siden renere.

Anonymkode: 4031b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo smått tåpelig, ja. Om det blir borte blir siden renere.

Anonymkode: 4031b...709

Det er dessuten samme på alle....

Anonymkode: 4031b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er dessuten samme på alle....

Anonymkode: 4031b...709

Haha, jeg med mine nå 507 innlegg har det samme symbolet som ab med langt flere innlegg. Vi trenger strengt tatt ikke noe som helst system som forteller oss hvor mange innlegg vi har skrevet, egentlig. 

Endret av Blop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulighet for å bytte ut symbolene, men det er størrelseskrav, og man må ordne det selv. Så jeg skrudde det av. Det er ett poengsystem o.l. med forskjellige utnevnelser, men det er nok ment for forum som brukes på en annen måte enn det vi gjør for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (5 minutter siden):

Ja, det er mulighet for å bytte ut symbolene, men det er størrelseskrav, og man må ordne det selv. Så jeg skrudde det av. Det er ett poengsystem o.l. med forskjellige utnevnelser, men det er nok ment for forum som brukes på en annen måte enn det vi gjør for øyeblikket.

Puh og takk, det ser så mye bedre ut uten!

Anonymkode: 4031b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Puh og takk, det ser så mye bedre ut uten!

Anonymkode: 4031b...709

Enig! Også har teknisk greit å få tilbake den gamle typen med at det bare står under nicket istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...