Gå til innhold

Lat du være å kontakte venner

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jobber du ikke? Får inntrykk av at du er veldig mye oppe på natta, og sover til langt på dag. Jeg får heller ikke mye meldinger eller snap, går ikke i kjelleren av den grunn. Sender du noe selv da?

Anonymkode: 62fda...648

Jeg jobber. Er sykemeldt for tiden. Ja, sover vel egentlig litt på feile tider. 

Jeg går vel i kjelleren på grunn situasjonen jeg er i. Normalt ville jeg gjerne ikke reagert så mye. Ikke sendt noe på lenge, men det er bevisst valg. 

Anonymkode: f56e7...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg får ikke snap hver dag jeg heller. Skal det bety at folk ikke bryr seg om meg, liksom? Jeg er lite aktiv selv, så da sier det seg nesten selv at jeg ikke får mengder med snapper fra andre. 

Telefonsamtalene i dag har kun vært jobbrelaterte. Burde jeg føle meg såret over det også? 

Du beskriver normalhverdagen til de fleste. 

Anonymkode: 0bb7d...e22

Synes du jeg legger for mye i det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg har heller ikke fått snap i dag. Ikke melding heller. Har kun snakket med kollegaer på jobb. Man kan jo ikke grave seg under dyna og gråte av den grunn. Du må jammen skjerpe deg!

Anonymkode: 90f34...4c8

Situasjons relatert gjerne min reaksjon, men jeg går i kjelleren og ønsker ikke å stå opp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Situasjons relatert gjerne min reaksjon, men jeg går i kjelleren og ønsker ikke å stå opp. 

Du trenger behandling av lege og psykolog. Evt medisiner. Kontakt med venner vil ikke løse problemet ditt. Det må du snart innse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Du trenger behandling av lege og psykolog. Evt medisiner. Kontakt med venner vil ikke løse problemet ditt. Det må du snart innse.

Venner og tid med dem på et sosialt og positivt plan hadde virkelig gjort en forskjell. 

Skrevet

Venner og tid med dem på et sosialt og positivt plan hadde virkelig gjort en forskjell. Det er grunn til glede. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Venner og tid med dem på et sosialt og positivt plan hadde virkelig gjort en forskjell. Det er grunn til glede. 

Joda, men det er ganske mange andre ting som du hadde trengt hjelp til å sortere og få orden på. Er det jeg mener. Å ha kontakt med venner ukentlig hadde ikke løst alt for deg, det er utrolig mye annet du blir lei deg for og ligger hele dagen i sengen for også. Du må bli frisk inni deg før det å ha kontakt med venner gjør alt bra. Eller tar jeg fullstendig feil?

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Joda, men det er ganske mange andre ting som du hadde trengt hjelp til å sortere og få orden på. Er det jeg mener. Å ha kontakt med venner ukentlig hadde ikke løst alt for deg, det er utrolig mye annet du blir lei deg for og ligger hele dagen i sengen for også. Du må bli frisk inni deg før det å ha kontakt med venner gjør alt bra. Eller tar jeg fullstendig feil?

Du tar ikke feil. Det tar tid har jeg funnet ut så må være tålmodig på veien. Det er sant at det er flere ting som gjør meg lei meg og at jeg ikke har lyst å stå opp. Hadde bare vært så godt å hatt noe kjekt å se frem til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...