Gå til innhold

Tråden "Jeg fikk en real aha-opplevelse"


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Hvorfor ble den slettet for å legge opp til brukerdebatt? 

Jeg skrev om en erfaring og innsikt jeg har fått, og ville dele den. Jeg skrev ikke noe om andre brukere der?

Det var også flere som skjønte hva jeg mente, men så var det et par som begynte å diskutere meg og diagnoser og hva de mente om meg. Dette stusser jeg ved at jeg skulle ha lagt opp til? At tråder kan bli slettet fordi de utviklet seg til brukerdebatt kan jo ikke trådstarter lastes for da ingen i såfall kan snakke om erfaringer de gjør seg, i tilfelle noen få ( i dette tilfellet ) heller vil diskutere trådstarter enn tema. Så jeg vil jo gjerne vite hvordan jeg la opp til brukerdebatt i den tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skrev om deg selv, du la opp til at folk skulle diskutere deg. Hvis du tror at det ikke kan føre til negativ brukerdebatt, er du rimelig naiv. 

Anonymkode: e3f3d...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du skrev om deg selv, du la opp til at folk skulle diskutere deg. Hvis du tror at det ikke kan føre til negativ brukerdebatt, er du rimelig naiv. 

Anonymkode: e3f3d...541

Hun er ikke naiv. Hun vet veldig godt hva hun gjør.

Anonymkode: fb370...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du skrev om deg selv, du la opp til at folk skulle diskutere deg. Hvis du tror at det ikke kan føre til negativ brukerdebatt, er du rimelig naiv. 

Anonymkode: e3f3d...541

Mange skriver om seg selv her. De fleste gjør det. Jeg vet jo at mange opplever nye perspektiv på livet, og erfarer hva endringer og opplevelser gjør med synet på hvordan de har valgt å leve?  Er det å legge opp til brukerdebatt, eller at andre kanskje kunne relatere til det? Det siste var ihvertfall min hensikt. 

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NotNaomi skrev (4 timer siden):

Mange skriver om seg selv her. De fleste gjør det. Jeg vet jo at mange opplever nye perspektiv på livet, og erfarer hva endringer og opplevelser gjør med synet på hvordan de har valgt å leve?  Er det å legge opp til brukerdebatt, eller at andre kanskje kunne relatere til det? Det siste var ihvertfall min hensikt. 

Ja. Det enkle svaret er ja. 

Anonymkode: 15742...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hovedinnlegget var skrevet var det vinklet som en diskusjon av en bruker. Om det er egen bruker eller en annen bruker har ingenting å si, negativ brukerdebatt er negativ brukerdebatt uansett. Og når samtlige av svarene var negativ brukerdebatt så ville det ikke fungert å rydde tråden, den ville begynt på nytt og da fjernes tråden istedenfor å oppfordre til regelbrudd.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
Admin skrev (1 minutt siden):

Slik hovedinnlegget var skrevet var det vinklet som en diskusjon av en bruker. Om det er egen bruker eller en annen bruker har ingenting å si, negativ brukerdebatt er negativ brukerdebatt uansett. Og når samtlige av svarene var negativ brukerdebatt så ville det ikke fungert å rydde tråden, den ville begynt på nytt og da fjernes tråden istedenfor å oppfordre til regelbrudd.

Admin

Jeg vet ikke hva du mener med vinklet? Alt jeg mente var å skrive om erfaringer jeg har gjort, og at andre nok kunne kjenne seg igjen. Samtlige av svarene var jo heller ikke negative. Tråden ble heller ikke spesielt lang, så om de positive var blitt stående, så kunne nok kanskje flere bidratt som ikke driver brukerdebatt. 

Men okay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...