Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg prøver å forstå noe. - hvordan barn ned i spebarnsalder overlever voldtekt av voksne menn 🥺 Hvordan det er fysisk og psykisk mulig!?? Selv ble jeg utsatt for en voldtekt da jeg var 7 år. Jeg klarte blandt annet ikke å tisse selv på flere måneder. Har tenkt mye på det i det siste når det gjelder enda yngre barn. Blir man ødelagt nedentil for alltid? 🥺 Anonymkode: 829fa...12d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Penetrering av babyer vil ødelegge dem også rent fysisk. De babyene som kommer ut for slike misfoster har dårlige odds i det hele tatt, og dersom de vokser opp vil de være enormt skadet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 De vil få store underlivsskader hvis de blir penetrert, men det er også andre seksuelle overgrep som går under voldtekt, så det betyr ikke nødvendigvis at babyen har blitt penetrert vaginalt av en penis. Grusomt er det uansett. Anonymkode: b1526...e71
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 De får store, store skader om de overlever. Anonymkode: 78e4d...1ef
TinaK 1990 Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Syke, syke mennesker som utsetter barn og spedbarn for slike ting. Helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Når barnet er under 14 år kaller man der voldtekt selv om det ikke gjennomføres samleie, så det lan være alle mulige former for seksuell krenkelse. En venninne av meg ble voldtatt da hun var 2 år gammel, men det var ikke samleie. Det var fingring og plukking på henne så hun fikk underlivsbetennelse, men han skadet henne ikke fysisk som et samleie ville gjort. Men han ble dømt for voldtekt. Anonymkode: e73d5...b6c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Ei jeg vet om er steril og skadet i underlivet for livet på grunn av overgrep da hun var svært ung. En mann jeg kjenner kan ikke gå på toalettet som normalt av samme årsak. Så, ja, så små barn skades også ofte fysisk så vel som mentalt. Helt jævlig.. Anonymkode: 46053...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå