Gå til innhold

Brukere som bevisst bryter reglene her ved å opplyse om det.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg at de aller fleste her prøver å holde seg til reglene forumet har, men det skjer jo at mange bryter dem, noen ganger vel vitende om det, og mange ganger forstår de ikke helt at det de skriver går over grensen. Jeg tror også at mange i likhet med meg avfinner seg med det uten særlig protester. 

Det jeg reagerer på er brukere som åpner med, eller opplyser om i selve kommentaren eller innlegget skriver at de vet de bryter regler, men at de vil skrive det likevel. Dette syns jeg er provoserende og et tegn på ganske stor disrespekt for både andre brukere og for regelverket her inne. Det skal vel ikke være på den måten at noen helt bevisst med vilje og vitende tar seg slike rettigheter og sender signal om at de mener seg i en særstilling over både andre brukere og reglene her? Så spørsmålet mitt er opp slikt blir slått hardere ned på enn andre regelbrudd som skjer uten å bevisst gjøre det, eller at det skjer i diskusjonens hete? 

Anonymkode: ea797...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå tror jeg at de aller fleste her prøver å holde seg til reglene forumet har, men det skjer jo at mange bryter dem, noen ganger vel vitende om det, og mange ganger forstår de ikke helt at det de skriver går over grensen. Jeg tror også at mange i likhet med meg avfinner seg med det uten særlig protester. 

Det jeg reagerer på er brukere som åpner med, eller opplyser om i selve kommentaren eller innlegget skriver at de vet de bryter regler, men at de vil skrive det likevel. Dette syns jeg er provoserende og et tegn på ganske stor disrespekt for både andre brukere og for regelverket her inne. Det skal vel ikke være på den måten at noen helt bevisst med vilje og vitende tar seg slike rettigheter og sender signal om at de mener seg i en særstilling over både andre brukere og reglene her? Så spørsmålet mitt er opp slikt blir slått hardere ned på enn andre regelbrudd som skjer uten å bevisst gjøre det, eller at det skjer i diskusjonens hete? 

Anonymkode: ea797...af3

Det skulle være: ...avfinner seg med det uten protester på reaksjoner fra admin og moderatorer i slutten av første avsnitt. 

Anonymkode: ea797...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke dette som er problemet med forumet om dagen.

Anonymkode: 46dd4...d12

Jeg tok likevel opp dette da jeg syns det er veldig provoserende overfor brukere og mest alle som vil flge regelverket. De fleste vil respektere reglene og godtar at det blir ryddet regelbrudd de begår uten å gjøre det bevisst eller under en opphetet diskusjon. Det burde i mitt syn derfor bli slått mer alvorlig ned på når noen skriver at de vet nå at de bryter reglene og likevel skriver kommentar og innlegg. Veldig respektløst å sette seg i en sånn særstilling som om det de sier er så viktig at reglene ikke gjelder dem. 

Anonymkode: ea797...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tok likevel opp dette da jeg syns det er veldig provoserende overfor brukere og mest alle som vil flge regelverket. De fleste vil respektere reglene og godtar at det blir ryddet regelbrudd de begår uten å gjøre det bevisst eller under en opphetet diskusjon. Det burde i mitt syn derfor bli slått mer alvorlig ned på når noen skriver at de vet nå at de bryter reglene og likevel skriver kommentar og innlegg. Veldig respektløst å sette seg i en sånn særstilling som om det de sier er så viktig at reglene ikke gjelder dem. 

Anonymkode: ea797...af3

Jeg mener det er bra at noen brukere tør å si fra.

Anonymkode: 46dd4...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mener det er bra at noen brukere tør å si fra.

Anonymkode: 46dd4...d12

Du syns det er bra at brukere vil bryte reglene her med vitende og vilje? 

Anonymkode: ea797...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kan ikke huske å ha sett det. Kan du linke?

Anonymkode: cbe91...f89

Dette er et spørsmål til mod og admin og jeg har ikke tenkt til å henge ut noen her uansett om de brøt reglene bevisst. Jeg vil ha et svar fra de som modererer, ikke legge opp til brukerdebatt. 

Mao får de rette rapport om det hvis de ber om det.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle regelbrudd blir håndtert likt med mindre de skiller seg veldig ut i form av hvordan de skrives. Ellers er tråden ryddet for negativ brukerdebatt og stenges etter avgitt svar da den vil nok fortsette i samme sporet etterpå.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...