Gå til innhold

Hva er grunnen til at noen ikke finner partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere i forhold? 

Anonymkode: 39e21...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift, og for første gang sammen med en mann som virkelig elsker meg. Ingen av mine to ekser elsket meg. De var med meg av helt andre grunner, og manglende følelser ga grobunn for utroskap, sexnekt, drittoppførsel, "freeloading" når det gjaldt husarbeidet og så videre. Jeg har aldri blitt sjekket opp av en mann, men måtte sjekke opp selv. Har blitt avvist utallige ganger, og like mange ganger har jeg blitt fortalt at jeg er gørrstygg. Vel, jeg ER stygg. Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med akkurat. Dessverre ser de fleste menn fortsatt på utseendet som eneste/viktigste kriterium når de leter etter en partner. Når man ikke opp, så må man nøye seg med en som "tar til takke", eller være alene. Og enkelte ganger, veldig, veldig sjeldent finner man en spesiell person som ser forbi det stygge utseendet. 

Anonymkode: 61709...b43

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er gift, og for første gang sammen med en mann som virkelig elsker meg. Ingen av mine to ekser elsket meg. De var med meg av helt andre grunner, og manglende følelser ga grobunn for utroskap, sexnekt, drittoppførsel, "freeloading" når det gjaldt husarbeidet og så videre. Jeg har aldri blitt sjekket opp av en mann, men måtte sjekke opp selv. Har blitt avvist utallige ganger, og like mange ganger har jeg blitt fortalt at jeg er gørrstygg. Vel, jeg ER stygg. Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med akkurat. Dessverre ser de fleste menn fortsatt på utseendet som eneste/viktigste kriterium når de leter etter en partner. Når man ikke opp, så må man nøye seg med en som "tar til takke", eller være alene. Og enkelte ganger, veldig, veldig sjeldent finner man en spesiell person som ser forbi det stygge utseendet. 

Alle årene du har vært her inne har du skrevet side opp og side ned om at du er så stygg. Personlighet betyr 100 ganger mer enn ansiktet.

Anonymkode: 5feba...271

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alle årene du har vært her inne har du skrevet side opp og side ned om at du er så stygg. Personlighet betyr 100 ganger mer enn ansiktet.

Anonymkode: 5feba...271

Og det er nettopp det mannen min så i meg. Derfor er jeg lykkelig i et forhold for første gang i livet. Det er likevel veldig kjipt å få høre at man er stygg/mindre pen av andre mennesker. Det gjør noe med selvbildet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og det er nettopp det mannen min så i meg. Derfor er jeg lykkelig i et forhold for første gang i livet. Det er likevel veldig kjipt å få høre at man er stygg/mindre pen av andre mennesker. Det gjør noe med selvbildet. 

Du er heldig som har funnet en mann du er lykkelig med ❤️

Skrevet

Tro dere det er mulig å finne en som elsker deg? 

Skrevet

Ikke pen nok? 

Skrevet

Selvsagt er det mulig å finne noen som elsker en. Det bevises jo hver dag. 

Er det bare de pene menneskene som har kjæreste? 

Anonymkode: 38df7...6de

Skrevet

Møtte min mann sent. Jeg har vært en som har «rømt» etter ett års tid. Følelsene har avtatt (jeg er en jeger) og det å være i et forhold har kvelt meg. Mannen min var en helt annen type. Så av en eller annen grunn gav han meg aldri følelsen av at jeg trengte å rømme. Jeg har adhd da. Nære relasjoner er ubehagelig for meg. 

Anonymkode: e3317...a02

Skrevet

Personen er blitt for sær av å være singel for lenge

Anonymkode: 16698...850

Skrevet

Jeg manglernikke tilbud, men jeg Jar blitt elsker så intenst at jeg føler meg fanget. Menn som vil ha hvert eneste ledige sekund av min tid orker jeg ikke. Aå da er jeg heller alene

Anonymkode: a67ec...3ec

Skrevet

Utseendemessig er jeg sikkert grei (jeg får høre av mange at jeg er pen), og kroppsmessig er jeg ikke perfekt da jeg har noen kg for mye. Jeg har vært alene i 7 år, og det har vært flere som har vært interessert. Men jeg var gift med en som ikke var snill mot meg og barnet, og som drev med både psykisk og fysisk misbruk og jeg klarer bare ikke å ta sjansen på å havne i klørne til et slikt menneske igjen. Jeg skulle gjerne truffet noen, men risikoen er for stor og jeg bruker heller livet mitt til å gjøre hverdagen så trygg og god som mulig for barnet mitt.

Anonymkode: a31ec...6e3

Skrevet

Finner ingen, fordi jeg ikke leter eller ønsker en partner. Merker at jeg blir mer og mer fornøyd med livet alene, med egentid og egne rutiner. Ingen som snorker eller maser om sex hele tiden. Mulig sær, men svært svææææært lykkelig 😊

Men da jeg var yngre og skulle finne en partner var det vel kravene mine som satte grenser. Krav til utseende, krav til personlighet, verdier osv. Ingen syke krav, men ang utseende feks så greier ikke jeg bli betatt av en mann på 140 kg feks siden jeg er 51 kg selv. 

Anonymkode: 78155...7a2

Skrevet

Jeg har vært singel i en del år. Utseendemessig så ser jeg helt grei ut. Men jeg er ufør, så har jeg en greie for smarte aktive menn. Og de vil ikke ha meg. Så de siste årene så har jeg ikke prøvd heller. 

Og jeg har vært i veldig bra forhold, jeg har vært i dårlig forhold. Og jeg har det mye bedre som singel, enn i dårlig forhold. Og jeg tror det er vanskelig for meg å finne et bra forhold igjen, da jeg er sær. Og siden jeg har det bra som singel, så tar jeg heller ikke til takke med dårligere. For jeg får jevnlig tilbud, bare ikke fra menn jeg vil ha.

Anonymkode: 1c0ce...3f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Stygg personlighet er jo mer nærliggende. Ingen er "stygge " å se på, men det du sender ut gjør deg mer eller mindre attraktiv. 

Anonymkode: b5449...fce

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Stygg personlighet er jo mer nærliggende. Ingen er "stygge " å se på, men det du sender ut gjør deg mer eller mindre attraktiv. 

Takk for info! Det lurte jeg på.

Anonymkode: 9a3ef...1c2

Skrevet

Jeg var stygg og tjukk 😄 Så ble jeg tynn etter slankeoperasjon, og da fikk jeg kjærest. Det aller verste er å være tjukk, er min erfaring!

Anonymkode: cf211...fb0

Skrevet

Stygg, tykk og elendig personlighet. Ikke sjans. 

Skrevet

Grunnen til at noen ikke finner partner kan være alt fra at man er introvert, går lite ut og treffer andre og tar lite kontakt. Det kan være at man er kresen, det kan være spesielle interesser eller personlighet som gjør at man ikke matcher med så mange eller det kan være uflaks kanskje? Noen forelsker seg jo lett, andre sjelden. 

Anonymkode: 858f8...953

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så rart at både mannen, familien hans, kollegaer og venner mener at jeg har veldig behagelig personlighet. Det må være noe alvorlig galt med dem...

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så rart at både mannen, familien hans, kollegaer og venner mener at jeg har veldig behagelig personlighet. Det må være noe alvorlig galt med dem...

Skjønner ikke svaret ditt her? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ingen som sier at du har en stygg personlighet. 

Skrevet

Det er ingen som sier at du har en stygg personlighet. 

Hvorfor sitere meg da og skrive at stygg personlighet er mer nærliggende? 

Skrevet

Hvorfor sitere meg da og skrive at stygg personlighet er mer nærliggende? 

Nå er ikke jeg den du spør,men det var generelt og ikke om deg. 

Skrevet

De siste årene har antall som bor alene steget kraftig. 1 av 3 menn i Norge er nå barnløse ved 40 års alder og andelen er sterkt økende. Kvinner velger assistert befruktning for å bli solomødre i større grad enn norske fertilitetsklinikker og sykehus i Norge har kapasitet til.

Økt polarisering mellom kjønnene, som følge av den feministiske frigjøringen fra menn er nok mye av årsaken til økt segregering og at flere og flere ikke ønsker partner.

Anonymkode: 940f7...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...