Gå til innhold

Barnevern


Mettr

Anbefalte innlegg

Hei!  Fikk inn bekymring melding fra barnevern, saken ble henlagt, jeg vet hvem som sendte inne den. Kan anmeldt den person jeg vet som har gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det falsk,også har dem dratt inn min barndom, rett slik føler meg misbruk  av dem og dem er ute etter min mann, dem liker han ikke. Eller dem har aldri likt han, dem har nevn at han er den stygge ulven, når en fjær blir til 10 høns osv. dem stygge bygdadyret har kommet fra, det har vært  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Mettr skrev (1 time siden):

Ja, det falsk,også har dem dratt inn min barndom, rett slik føler meg misbruk  av dem og dem er ute etter min mann, dem liker han ikke. Eller dem har aldri likt han, dem har nevn at han er den stygge ulven, når en fjær blir til 10 høns osv. dem stygge bygdadyret har kommet fra, det har vært  

BV skjønner hva som er bekymring på falsk grunnlag i noen tilfeller, og de meldingene blir bare lagt bort. Hvis dette gjentar seg, så vil de vite det. Du kan gå til politiet og si du vil melde noen for å forstyrre privatlivet, så får du høre hva de sier, og om de får gjort noe. Jeg er helt for at man skal kunne anmelde de som  som runger eller sender inn falske meld, for ikke bare at de trakkaserer de som blir utsatt som familie, men også fordi de bruker BV sine ressurser.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, mitt hele liv har jeg kjempe for min barn og stått på. Æ vet ikke hvordan jeg skal forholder meg dem dom har gjorte, men en ting er sikker jeg skal gå med hode  og være stolt av meg, dem skal ikke ødelege min familie, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den falsk eller er den feil? Det er to forskjellige ting. Det at meldingen blir henlagt, betyr ikke nødvendigvis at den er falsk. Anmelder kan ha vært bekymret. Det er selvfølgelig vondt for den som opplever det uansett, men det er ikke nødvendigvis feil å melde en bekymring likevel. Det er derfor det heter "bekymringsmelding".

Anonymkode: 74608...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...