Gå til innhold

Var anig bil med barnevogn. Eier klikket


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte hjelpe min datter i en akutt situasjon da jeg måtte slippe barnevogn og løpe. Barnevognen rullet borti en parkert bil og han som var i bilen klikket å anklaget meg for å ha laget den minste ripen i bilen til «svigerfaren» . Jeg sa det ser ut som steinsprut. Men han truet med politi og gå til sak. Jeg sa du kan få nummeret mitt så kan du gå videre til forsikringen med det. Så sendte han melding etter jeg gikk og sa det at jeg måtte vipse penger til han i morgen etter han hadde snakket med verksted angående pris. Jeg svarte at dette er mellom forsikringen og svigerfaren.  Jeg mener enda at vognen ikke laget stripen jeg så vidt kunne se men han er veldig fast bestemt. Hva skjer her?

Anonymkode: fdcbf...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du forvolder skade på bil, så må du erstatte den. Du kommer nok mest sannsynlig ikke unna det iom at vognen faktisk traff bilen. Det skal ikke så mye til å ripe lakken om det skjer dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet ikke hva du gjorde, men jeg ville tatt bilder av skaden, målt høyde på skaden og høyde på der vognen skal ha truffet - for å se om det kan stemme. Det er jo ev. mulig å gjøre det i ettertid også.

Anonymkode: b1ed2...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...