Gå til innhold

Kjenner jeg blir syk av å tenke på Russland om dagen😫


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg får lutt angst. Planlegger smått hvordan jeg skal flykte med barna mine. Skaffet alle pass i sommer sånn tilfelle vi må flykte, har ellers ingen reiseplaner. Redd for krig, redd russerne angriper Norge. Redd for å være borte fra barna tilfelle krigen bryter ut. Har nå begynt å unngå å lese nyhetene fordi jeg blir så redd. Fungerer ellers bra i hverdagen men disse tankene er så vonde å ha. Neida, ikke synd på meg alt i alt. Angrepet på gassledningen i går trigget alt ekstra, nå føler jeg russerne er rett rundt hjørnet!

Anonymkode: 2947a...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er veldig bekymret for mine veldig gamle foreldre som er igjen der borte. 

Anonymkode: ab664...d65

❤️

Anonymkode: 77cbe...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Anonym bruker said:

Kjenner jeg får lutt angst. Planlegger smått hvordan jeg skal flykte med barna mine. Skaffet alle pass i sommer sånn tilfelle vi må flykte, har ellers ingen reiseplaner. Redd for krig, redd russerne angriper Norge. Redd for å være borte fra barna tilfelle krigen bryter ut. Har nå begynt å unngå å lese nyhetene fordi jeg blir så redd. Fungerer ellers bra i hverdagen men disse tankene er så vonde å ha. Neida, ikke synd på meg alt i alt. Angrepet på gassledningen i går trigget alt ekstra, nå føler jeg russerne er rett rundt hjørnet!

Anonymkode: 2947a...ce1

du er hysterisk

Anonymkode: a61bb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Kjenner jeg får lutt angst. Planlegger smått hvordan jeg skal flykte med barna mine. Skaffet alle pass i sommer sånn tilfelle vi må flykte, har ellers ingen reiseplaner. Redd for krig, redd russerne angriper Norge. Redd for å være borte fra barna tilfelle krigen bryter ut. Har nå begynt å unngå å lese nyhetene fordi jeg blir så redd. Fungerer ellers bra i hverdagen men disse tankene er så vonde å ha. Neida, ikke synd på meg alt i alt. Angrepet på gassledningen i går trigget alt ekstra, nå føler jeg russerne er rett rundt hjørnet!

Anonymkode: 2947a...ce1

Jeg pleier sjekke under senga hver kveld før jeg legger meg bare så Putin ikke er der!

Anonymkode: 749da...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en naturlig følelse. Verden endrer seg og hva kan du gjøre? 
 

Vel, det er lite vi kan gjøre. Ikke vet vi hvem, hva eller hvor. Men det du vet, det er hva som skjer akkurat her og nå. De øyeblikkene du deler med de du er glad i, middagen du spiser  i dag, hva dere snakke om rundt bordet. Forsøk å puste med magen, ta en dag om gangen. Ingen av oss vet hva som skjer i morgen, men skal du la noen du ikke kjenner, vet noe om eller skremsel, gjøre om på det du har akkurat her og nå? Ta kontroll over det du kan. 

Anonymkode: 05724...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i krig. En kald krig som blir stadig varmere. Jeg er ikke redd bomber og granater men jeg er bekymret for matpriser, inflasjon, russernes enorme propagandaapparat som ønsker å ødelegge vesten, "subtile" angrep som det i går. 

Men hva kan vi gjøre med det? Nada. Om jeg blir redd smitter det bare over på barna. Så jeg bekymrer meg litt inni meg, mens jeg fokuserer på hverdagen og på å lage meg gode dager. 

Anonymkode: 1330f...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke er litt bekymret så er man faktisk litt dum. 
 

Det er usikre tider og man bør tenke hva hvis det verste scenarioet hender. 

Anonymkode: 0dc55...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...