Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #26 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Barnehagelærer ☝️ Anonymkode: 32ac9...bca Kan ikke foreldrene være litt slitsomme? Anonymkode: bd2f8...c15
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #27 Skrevet 28. september 2022 Min absolutte drømmejobb er modellbygger i Legoland. men jeg trives veldig godt i jobben min innen HR også. Anonymkode: 11d4b...0e5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #28 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (På 27.9.2022 den 18.01): Jeg skulle ønske jeg var marinbiolog. Men det fikk jeg vite at jeg var alt for dum til å bli. Og valgte da noe annet. Og i dag vet jeg jo, at jeg var ikke for dum til å bli marinbiolog. Anonymkode: 172a8...d4d Det er min drømmejobb også 🙂 i kombinasjon med et atleri med kake og kaffe disk 😀 da får jeg forsket, bakt og laget fantastisk kunst 👍👍 Jeg er heller ikke dum, hadde nok også klart studiet. Men har ikke studiekompetanse (selv om jeg har en master i noe annet). Anonymkode: b700d...b23
Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #29 Skrevet 29. september 2022 On 9/27/2022 at 5:10 PM, Anonym bruker said: Hvordan ville din drømmejobb sett ut? Hvis du har drømmejobben allerede kan du beskrive hvordan den er? Drømmejobben min er en jobb der jeg bidrar til at mennesker får en bedre hverdag eller bedre liv. Jeg er sosionom og vil ikke ha en klassisk hjelper-jobb der jeg kommer inn og fikser alt FOR mennesker. Jeg vil heller jobbe i kulissene slik at den og de det gjelder selv får til de endringene som skal til slik at de føler de eier prosjektet selv. Til dette kreves mye fagkunnskap som ikke "vises". Jeg vil ikke ta noen ære, jeg vil bidra til at folk føler seg bedre og sterkere. Psykisk helse og internasjonalt arbeid er mine drømmeplattformer. Hva med deg? Anonymkode: 3eb53...74b min drømmejobb har alltid vert enten brannkvinne eller marinebiolog,men kunne dessverre ingen av delene pga min helse Anonymkode: e720c...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå