Gå til innhold

Snus til ungen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som kjøper snus til ungen sin? Selv gjør jeg det, og hun er 16 nå. Når jeg fant ut at hun snuste for første gang, som var i 8.klasse ble jeg kjempe sinna og klarte ikke å fatte hvorfor hun gjorde det, men det viste seg det at flere i klassen hennes gjorde det (faktisk nesten hele klassen), noe jeg syntes var veldig rart. Læreren hennes visste også at elevene snuste fordi det lå snus på gulvet i klasserommet. Etter hvert så sa hun at det var flere i klassen som fikk mødrene til å kjøpe til de, og jeg pleide å tenke «hva slags mødre er det der..» jeg tenker litt annerledes nå. Det skjedde noe med noen i familien, og dattera mi var innblandet. Vi reiste av sted midt på natten når det var skole dagen etterpå. Plutselig spør hun meg helt ut av det blå når vi står med en bensinstasjon «mamma, kan du vær så snill kjøpe snus til meg?». Jeg var helt i sjokk over at hun i det hele tatt spurte meg, for svaret mitt var nei… helt til hun begynte å mase og svare med at hun var avhengig. Jeg Fikk dårlig samvittighet å kjøpte en snusboks til hun, og merka allerede godt på humøret hennes da at hun hadde fått noe hun ville ha. Jeg tenkte jo lenge nei først, men tenkte siden flere andre foreldre i klassen også kjøpte til barna så var det litt greit. I tillegg så hadde hun jo nesten snus i et år før jeg i det hele tatt fant Ut av det. Hun kjøpte selv av en gutt som hadde eldre venner, og sånn var det lett å få tak i. Jeg startet å kjøpe til henne i slutten av 8.klasse/starten av 9.klasse. Og jeg liker fortsatt ikke at hun snuser, men jeg må selv huske at jeg starta å røyke da jeg var 13. Hva tenker dere om dette? Er nok flere forskjellige meninger. For hadde sett en tidligere post om dette, men fant ikke igjen svarene. 

Anonymkode: adc65...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...