Gå til innhold

Barnehagen forventer jeg henter …

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare på grunn av en runde oppkast. Først streiker lærene og nå begynner barnehagen også. Det er jo ikke sykt pga en runde oppkast. Jeg sa vi hentet kl 16. De har jo valgt dette yrket. Blir så provosert. Når skal dere stoppe? 

Anonymkode: 371c6...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig trolleforsøk. 

Anonymkode: 65044...c63

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare på grunn av en runde oppkast. Først streiker lærene og nå begynner barnehagen også. Det er jo ikke sykt pga en runde oppkast. Jeg sa vi hentet kl 16. De har jo valgt dette yrket. Blir så provosert. Når skal dere stoppe? 

Anonymkode: 371c6...84f

Dette må være et trolleinlegg! Om ikke foreslår jeg at du ringer barnevernet og ber om foreldreveiledning… om ikke barnehagen har begynt å kladde bekymringsmeldingen allerede da.

Skrevet

Gratulerer! Må være månedens dårligste forsøk på å provosere. 

Men du skal ha for forsøket da. 

Anonymkode: 2b09a...868

Skrevet

Tror du har brukt opp årets trolling, nå, HI.

Anonymkode: 3b8c4...c73

Skrevet

Tom for trolleideer?

Dette var ihvertfall veldig dårlig.

Anonymkode: d248a...320

Skrevet

Fy faen sånne som deg burde ikke få lov å ha barn! Med oppkast skal selvsagt barnet hentes så fort som overhodet mulig,for å prøve å unngå å smitte flere! Omgangssyke smitter helt ekstremt!  Fy faen så jævlig egoistisk du er!! 😡😡😡

Anonymkode: 77ca9...2b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fy faen sånne som deg burde ikke få lov å ha barn! Med oppkast skal selvsagt barnet hentes så fort som overhodet mulig,for å prøve å unngå å smitte flere! Omgangssyke smitter helt ekstremt!  Fy faen så jævlig egoistisk du er!! 😡😡😡

Trollunger går ikke i barnehage.

Anonymkode: e7c16...b9c

Skrevet

Idiotisk trolleinnlegg. 

Anonymkode: 45ff5...7e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Heisann! Der gikk du rett på, gitt!

Anonymkode: 2050e...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...