Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Har ny jobb. Masse hyggelige folk. Vi har frokostmøte hver morgen. Folk spiser brød, grøt, frukt eller bare kaffe. Jeg er ikke så glad i brødmat men elsker supper. Særlig den tiden vi er i nå. Supper varmer, metter uten å bli tung. Så jeg spiser supper til frokost. Sunt, magert og godt. Spesielt én kollega MÅ kommentere dette. Fatter ikke at du spiser middag til frokost, at du orker det. Begynner å bli litt lei OG jeg synes det er litt ugreit å få kommentarer. Er det virkelig så merkelig å varme seg thaisuppe med litt rotgrønnsaker til frokost?? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ny jobb. Masse hyggelige folk. Vi har frokostmøte hver morgen. Folk spiser brød, grøt, frukt eller bare kaffe. Jeg er ikke så glad i brødmat men elsker supper. Særlig den tiden vi er i nå. Supper varmer, metter uten å bli tung. Så jeg spiser supper til frokost. Sunt, magert og godt. Spesielt én kollega MÅ kommentere dette. Fatter ikke at du spiser middag til frokost, at du orker det. Begynner å bli litt lei OG jeg synes det er litt ugreit å få kommentarer. Er det virkelig så merkelig å varme seg thaisuppe med litt rotgrønnsaker til frokost?? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 687a7...4ab Hvorfor bryr du deg om det? Jeg spiste nettopp en is til frokost. Anonymkode: ef205...ef7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor bryr du deg om det? Jeg spiste nettopp en is til frokost. Anonymkode: ef205...ef7 Fordi kommentaren kommer regelmessig. Én kommentar bryr jeg meg ikke om. Jeg har også sagt fra, jaja, hørt deg nå, for meg fungerer dette strålende. Likevel kommer det støtt ig stadig. Middag igjen, haha. Hvordan orker magen din middag så tidlig, haha. Mest lyst å si at hun skal HOLDE KJEFT. Til og med andre kollegaer har sagt, nå må du gi deg med det gnålet. Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har ny jobb. Masse hyggelige folk. Vi har frokostmøte hver morgen. Folk spiser brød, grøt, frukt eller bare kaffe. Jeg er ikke så glad i brødmat men elsker supper. Særlig den tiden vi er i nå. Supper varmer, metter uten å bli tung. Så jeg spiser supper til frokost. Sunt, magert og godt. Spesielt én kollega MÅ kommentere dette. Fatter ikke at du spiser middag til frokost, at du orker det. Begynner å bli litt lei OG jeg synes det er litt ugreit å få kommentarer. Er det virkelig så merkelig å varme seg thaisuppe med litt rotgrønnsaker til frokost?? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 687a7...4ab ikke noe spesielt i seg selv. Men personlig synes jeg det er litt rart å slurpe suppe på et morgenmøte. Spis frokost før du kommer da vel! Anonymkode: eeb9e...ded
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Spis hva du vil, men i møter? Er det vanlig? Jeg jobber på en poliklinikk og hadde en kollega som ofte spiste thai gryter som hun varmet i mikroen. Fikk en kommentar fra en pasient om at lokalet vårt lukta som en thai restaurant 😄 Anonymkode: c62c9...888
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): ikke noe spesielt i seg selv. Men personlig synes jeg det er litt rart å slurpe suppe på et morgenmøte. Spis frokost før du kommer da vel! Anonymkode: eeb9e...ded Det står helt tydelig FROKOSTmøte. Anonymkode: 31b2d...e65
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Suppe i krus skal ikke være verre enn en kopp te eller kaffe. Anonymkode: 50f14...f69
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 JEG personlig hadde ikke spist det til frokost, men verste sort mennesker er de som på død og liv må kommentere hva andre spiser. Herregud kan de ikke bare passe seg selv. Si neste gang at du hadde chips, brus og sjokolade allerede 04.30 så dette er middag for deg. Anonymkode: 99750...952
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): ikke noe spesielt i seg selv. Men personlig synes jeg det er litt rart å slurpe suppe på et morgenmøte. Spis frokost før du kommer da vel! Anonymkode: eeb9e...ded Slurpe suppe? Klarer ikke du spise suppe uten å slurpe? 😳 Jeg spiser suppa mi lydløst. Vi begynner så tidlig på jobb og har et frokost/planleggingsmøte to timer etter vi begynner. Da spiser vi selvsagt frokost. 😃 Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Spis hva du vil, men i møter? Er det vanlig? Jeg jobber på en poliklinikk og hadde en kollega som ofte spiste thai gryter som hun varmet i mikroen. Fikk en kommentar fra en pasient om at lokalet vårt lukta som en thai restaurant 😄 Anonymkode: c62c9...888 Suppene mine lukter ikke noe altså. Hadde skjønt om lukta var sjenerende. Lukter verre av egget til hun som kommenterer. 😊 Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Suppe i krus skal ikke være verre enn en kopp te eller kaffe. Anonymkode: 50f14...f69 Eller havregrøt i krus. Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 Reagerer mest på at det spises frokost på jobb. Håper ikke dette er i det offentlige. Jeg hadde ikke brydd meg om hva du spiser, men jeg hadde heller ikke brydd meg om at en kollega påpekte hva jeg spiste. Anonymkode: f39f1...352
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Reagerer mest på at det spises frokost på jobb. Håper ikke dette er i det offentlige. Jeg hadde ikke brydd meg om hva du spiser, men jeg hadde heller ikke brydd meg om at en kollega påpekte hva jeg spiste. Anonymkode: f39f1...352 Men kjære vene. Vi jobber lengre dager enn normalen og har TO spisepauser hver dag. 😂 Alt folk skal henge seg opp i altså. Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Reagerer mest på at det spises frokost på jobb. Håper ikke dette er i det offentlige. Jeg hadde ikke brydd meg om hva du spiser, men jeg hadde heller ikke brydd meg om at en kollega påpekte hva jeg spiste. Anonymkode: f39f1...352 Hva i alle dager er problemet med å spise frokost på jobb under et frokostmøte? Anonymkode: 31b2d...e65
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 Jeg spiser ofte middagsrester selv til frokost. Det er ikke noe spesielt rart med det. Jeg spiser heller ikke noe særlig med brød, og grøt har jeg kun smakt på. Jeg er mest sulten til frokost så middagsrester passer fint. Det er veldig uhøflig å kommentere andres mat gjentatte ganger, så kanskje du skal påpeke det?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Suppene mine lukter ikke noe altså. Hadde skjønt om lukta var sjenerende. Lukter verre av egget til hun som kommenterer. 😊 Anonymkode: 687a7...4ab Det burde virkelig ikke være noe problem at du spiser suppe, det høres ut som om kollegaen din har hengt seg opp litt. Jeg ville oversett det og ikke responderti det hele tatt. Jeg vil tro at de andre tenker sitt om de kommentarene, det hadde i hvert fall jeg gjort. Folk som skal på død og liv kommentere negativt hva andre spiser er av verste omtrent synes jeg. For mange år siden så hadde jeg en sjef som kommenterte hva jeg spiste i lunsjen, noe som førte til at jeg sluttet helt å spise sammen med noe, for jeg følte meg voktet over, og ikke på en god måte. Anonymkode: 31b2d...e65
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ny jobb. Masse hyggelige folk. Vi har frokostmøte hver morgen. Folk spiser brød, grøt, frukt eller bare kaffe. Jeg er ikke så glad i brødmat men elsker supper. Særlig den tiden vi er i nå. Supper varmer, metter uten å bli tung. Så jeg spiser supper til frokost. Sunt, magert og godt. Spesielt én kollega MÅ kommentere dette. Fatter ikke at du spiser middag til frokost, at du orker det. Begynner å bli litt lei OG jeg synes det er litt ugreit å få kommentarer. Er det virkelig så merkelig å varme seg thaisuppe med litt rotgrønnsaker til frokost?? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 687a7...4ab Du lukter. Det er fryktelig. Anonymkode: 9bcfc...792
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du lukter. Det er fryktelig. Anonymkode: 9bcfc...792 Hva er det hun lukter mener du? Anonymkode: 31b2d...e65
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har ny jobb. Masse hyggelige folk. Vi har frokostmøte hver morgen. Folk spiser brød, grøt, frukt eller bare kaffe. Jeg er ikke så glad i brødmat men elsker supper. Særlig den tiden vi er i nå. Supper varmer, metter uten å bli tung. Så jeg spiser supper til frokost. Sunt, magert og godt. Spesielt én kollega MÅ kommentere dette. Fatter ikke at du spiser middag til frokost, at du orker det. Begynner å bli litt lei OG jeg synes det er litt ugreit å få kommentarer. Er det virkelig så merkelig å varme seg thaisuppe med litt rotgrønnsaker til frokost?? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 687a7...4ab Kanskje ikke så vanlig med suppe til frokost her i Norge, men hva så? Enig i at det er spesielt å kommentere andres mat og hvertfall gjentatte ganger. Neste gang hun kommenterer det så svar tilbake litt. "Nå har du spurt om det mange ganger *smile litt overbærende*, og ja, jeg liker suppe til frokost". Eller bare se på henne, smil stoooort ta en stor skje suppe i munnen og vis at du elsker det. Anonymkode: 615b6...ee3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kanskje ikke så vanlig med suppe til frokost her i Norge, men hva så? Enig i at det er spesielt å kommentere andres mat og hvertfall gjentatte ganger. Neste gang hun kommenterer det så svar tilbake litt. "Nå har du spurt om det mange ganger *smile litt overbærende*, og ja, jeg liker suppe til frokost". Eller bare se på henne, smil stoooort ta en stor skje suppe i munnen og vis at du elsker det. Anonymkode: 615b6...ee3 Haha. Siste punkt. 😂😂😂 Barnslig men festlig. Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #21 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det står helt tydelig FROKOSTmøte. Anonymkode: 31b2d...e65 Frokost-møter er ikke nødvendigvis det samme som at folk faktisk spiser frokost på møtene altså...:) Anonymkode: eeb9e...ded
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #22 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Frokost-møter er ikke nødvendigvis det samme som at folk faktisk spiser frokost på møtene altså...:) Anonymkode: eeb9e...ded Men hos hi så gjøtr det tydeligvis det. Anonymkode: 31b2d...e65
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #23 Skrevet 21. september 2022 Burde skjønt at dette ville koke ned til andre spørsmål. Er frokostmøte med frokost, jobber jeg i staten og snylter på samfunnet med å spise i arbeidstiden. 🙄 Anonymkode: 687a7...4ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #24 Skrevet 21. september 2022 Ikke bry deg om dette, hi. Ikke unormalt her inne dessverre. Synes kollegaen dine er ufin og det er dårlig. Anonymkode: d8e1b...d91
Ekspatt Skrevet 21. september 2022 #25 Skrevet 21. september 2022 I denne delen av verden er det uvanlig med thaisuppe til frokost, men det legitimerer ikke kollegaen din sin tilbakestående adferd. Jeg håper du parkerer henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå