Gå til innhold

Når skal tråden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når den er ferdig moderert.

Det som skjer er at der er en del klager på en del innlegg i en tråd, så skjuler mod den for å gå gjennom den når mod får tid. Nå er det hverdag, så går ut fra at det skjer i løpet av dagen.

Anonymkode: b4f3c...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Når den er ferdig moderert.

Det som skjer er at der er en del klager på en del innlegg i en tråd, så skjuler mod den for å gå gjennom den når mod får tid. Nå er det hverdag, så går ut fra at det skjer i løpet av dagen.

Anonymkode: b4f3c...a39

Ja, det vet jeg. Er likevel lov å stille spørsmålet når den har vært borte i over et døgn. 

Anonymkode: d9592...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det vet jeg. Er likevel lov å stille spørsmålet når den har vært borte i over et døgn. 

Anonymkode: d9592...dbf

Ikke alle som vet da! Dette er et forum så jeg går ut fra at flere enn du og jeg leser dette.

Det har vært helg. Det er hverdag nå. Jeg tror vikaren ? er på jobb igjen i dag. Så tråden blir nok moderert i løpet av dagen.

Anonymkode: b4f3c...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ikke alle som vet da! Dette er et forum så jeg går ut fra at flere enn du og jeg leser dette.

Det har vært helg. Det er hverdag nå. Jeg tror vikaren ? er på jobb igjen i dag. Så tråden blir nok moderert i løpet av dagen.

Anonymkode: b4f3c...a39

Tror ikke det er noe vikar for tiden. Tråder kan faktisk bli moderert i helgen og altså. 

Anonymkode: d9592...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden vil bli lagt ut i løpet av dagen. Normalt blir tråder også moderert i helgene, men dessverre har jeg altibox og var uten internett store deler av dagen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...