Gå til innhold

Stemor fra helvete. Gi meg styrke for et krek!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mer info hadde gjort seg

Anonymkode: 8c5d6...1e8

Skrevet

Hva gjelder det da? Samarbeidsproblemer? Sjalusi? Forholdet mellom barnet og stemoren eller mellom deg og stemoren? Hva med barnets far? Prøv å kommunisere? FVK?

Anonymkode: 4ca28...de1

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjelder det da? Samarbeidsproblemer? Sjalusi? Forholdet mellom barnet og stemoren eller mellom deg og stemoren? Hva med barnets far? Prøv å kommunisere? FVK?

Skal man begynne å ta med svigermor på FVK?

Anonymkode: f968f...33c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er svigermor, så er det vel ingen stemor?

Anonymkode: a1768...ed3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er svigermor, så er det vel ingen stemor?

Sorry, leste litt fort, men FVK er vel mer for å hjelpe foreldre seg i mellom, og hjelpe foreldre med deres barn.
Barn kan vel ikke dra med steforeldre på FVK.
Og dersom de hadde kunne gjort det, hadde det da spilt noen rolle om det var stemor, eller svigermor?
Dersom det kunne gått kunne jo bare HI sin partner dratt med sin mor på FVK....

Ut fra tidligere slike innlegg her inne den siste tiden, som jeg tror er laget av samme bruker, tror jeg HI snakker om sin egen stemor, ikke stemor til sine barn.

Det at jeg også tror at HI er et troll er en helt annen sak

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Anonymkode: st

Stemor var det vel det gjaldt? Hvis det er problemer så kan barnets mor og far få hjelp og veiledning på FVK, og ja dersom det er ønskelig eller hensiktsmessig så kan sikkert en stemor også delta på samtale med FVK.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Stemor var det vel det gjaldt? Hvis det er problemer så kan barnets mor og far få hjelp og veiledning på FVK, og ja dersom det er ønskelig eller hensiktsmessig så kan sikkert en stemor også delta på samtale med FVK.

Jeg leste litt fort og feil, jeg beklager.
Ja, man kan dra på FVK dersom det gjelder HI sine barn sin stemor, men ikke dersom det er HI sin stemor (som jeg mistenker).

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Sorry, leste litt fort, men FVK er vel mer for å hjelpe foreldre seg i mellom, og hjelpe foreldre med deres barn.
Barn kan vel ikke dra med steforeldre på FVK.
Og dersom de hadde kunne gjort det, hadde det da spilt noen rolle om det var stemor, eller svigermor?
Dersom det kunne gått kunne jo bare HI sin partner dratt med sin mor på FVK....

Ut fra tidligere slike innlegg her inne den siste tiden, som jeg tror er laget av samme bruker, tror jeg HI snakker om sin egen stemor, ikke stemor til sine barn.

Det at jeg også tror at HI er et troll er en helt annen sak

Hvis det er stemor til HI sine barn, så kan hun absolutt ta med far, stemor eller begge på fvk. De er jo da en del av familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...