Gå til innhold

Vi har flyttet inn i horestrøket .. 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til et sted like sør for Oslo .. innen for en radius på 200 meter befinner det seg 3 Tai massasje steder. Godt  skjult bak tunge gardiner.  Har sett kun menn gå inn. ( jeg har hund som må luftes.) 
Er det noe man kan gjøre? 

Anonymkode: 55425...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan plager det deg? Jeg kan garantere at politiet har god kontroll på hvilke massasjestudioer som tilbyr massaje og hvilke som tilbyr mer

Anonymkode: 1ba3d...5b0

Skrevet

Hadde du tenkt at de skulle droppe gardinene og massere for åpne vinduer så alle som går forbi kan se hva de gjør?

Du får gå inn der da, og se hvordan det ser ut innenfor, spørre hva slags massasje de gir, hva det koster osv. De fleste slike studioer gir ikke "happy ending" altså, men de er plaget med fordommer som dine.

Anonymkode: 5876e...06d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan plager det deg? Jeg kan garantere at politiet har god kontroll på hvilke massasjestudioer som tilbyr massaje og hvilke som tilbyr mer

Nei dessverre så har nok ikke politiet det. Hverken i Oslo eller andre steder.

Anonymkode: edc8c...ffc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei dessverre så har nok ikke politiet det. Hverken i Oslo eller andre steder.

Anonymkode: edc8c...ffc

Det har de stort sett, jo. Vært mange artikler om det. 

Men hva så om de tilbyr andre ting? Jeg tenker at vi _må_ ikke legge oss opp i absolutt alt. 
Jeg er nabo med en sexklubb. Det går inn og ut mye rart i form av kostymer og utkledning. Men hva skal jeg gjøre med det, da? 

Skrevet

Jeg hadde tipset politiet. Og jeg hadde minnet dem på at det er brudd på oppviglerparagrafen (oppfordring til ulovlig handling, de oppfordrer jo "kundene" til å kjøpe seksuelle tjenester).

Anonymkode: 88c1b...4a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde tipset politiet. Og jeg hadde minnet dem på at det er brudd på oppviglerparagrafen (oppfordring til ulovlig handling, de oppfordrer jo "kundene" til å kjøpe seksuelle tjenester).

Men hvordan kan hi vite at de gjør det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men hvordan kan hi vite at de gjør det?

Er det slik det foregår altså? At private folk må ha bevisene klare før de tipser politiet? Eller er det politiet som må drive etterforskning og samle beviser?

Skrevet

Min svigermor er akkurat naiv nok til å ikke forstå at massasjeonstituttet nede i gata her vi bor er et horehus. Da hun var på besøk her så hun skiltet og fant ut hun skulle unne seg massasje. Hun booka time, og stussa litt over reaksjonen på telefon da hun ringte. Men hun fikk det som ifølge henne er den beste massasjen hun har fått. Det var først når hun var på vei ut og hørte dialogen mellom en av de andre "massøsene" og en kunde at hun skjønte tegninga. Hun var sjokkert, men ikke mer enn at hun oppsøkte stedet en gang til i løpet av oppholdet. God massasje er god massasje.

Kanskje du burde prøve ut tilbudet, HI? Da finner du nok også ut om stedet er det ene, det andre eller en kombinasjonsbedrift..

Anonymkode: b4f8c...c6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er det slik det foregår altså? At private folk må ha bevisene klare før de tipser politiet? Eller er det politiet som må drive etterforskning og samle beviser?

Men om alt du har å gå på er skilt der det står massasje, må man jo gå ut fra at politiet også ser skiltene når de kjører forbi?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men om alt du har å gå på er skilt der det står massasje, må man jo gå ut fra at politiet også ser skiltene når de kjører forbi?

Åja, du mener at det er bedre å tipse politiet en gang for lite enn en gang for mye?

Skrevet

Jeg ville meldt fra til politiet. Siden det er tre slike steder såpass tett er det også fare for at dette er et samarbeid og at det er menneskehandel involvert.

På politiet.no kan du også tipse anonymt, HI. Eller du kan gå innom en politistasjon og tipse der, men be om å være anonym.

Anonymkode: afcea...3c1

Skrevet

Dere som tror at politiet har full oversikt og har "lest mange artikler om det", dere er fryktelig naive

Politiet gjør alt for lite, de er underbemannet og har mye admin å gjøre. De gidder ikke sjekke massasjesteder. Det er mye politiet ikke gidder å gjøre. Du kan jo bare prøve å anmelde en voldtekt eller å anmelde et tyveri. Lykke til...

Anonymkode: a715a...6f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere som tror at politiet har full oversikt og har "lest mange artikler om det", dere er fryktelig naive

Politiet gjør alt for lite, de er underbemannet og har mye admin å gjøre. De gidder ikke sjekke massasjesteder. Det er mye politiet ikke gidder å gjøre. Du kan jo bare prøve å anmelde en voldtekt eller å anmelde et tyveri. Lykke til...

Når det er sagt synes jeg ikke man skal la være å varsle dem. Men bare vit at det blir mest sannsynlig arkivert og ikke gjort noe med

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Åja, du mener at det er bedre å tipse politiet en gang for lite enn en gang for mye?

Jeg mener at å tipse om et gidt synlig skilt med massasje er bortkastet tid. Både for en selv og politiet. 

Skrevet

Vi har også et slikt sted. Hvordan vet man hva de gjør der inne? Jeg har vært der, så ikke suspekt ut. Men hvordan kan jeg vite hva de gjør med andre kunder? 

Anonymkode: b2349...e79

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Min svigermor er akkurat naiv nok til å ikke forstå at massasjeonstituttet nede i gata her vi bor er et horehus. Da hun var på besøk her så hun skiltet og fant ut hun skulle unne seg massasje. Hun booka time, og stussa litt over reaksjonen på telefon da hun ringte. Men hun fikk det som ifølge henne er den beste massasjen hun har fått. Det var først når hun var på vei ut og hørte dialogen mellom en av de andre "massøsene" og en kunde at hun skjønte tegninga. Hun var sjokkert, men ikke mer enn at hun oppsøkte stedet en gang til i løpet av oppholdet. God massasje er god massasje.

Kanskje du burde prøve ut tilbudet, HI? Da finner du nok også ut om stedet er det ene, det andre eller en kombinasjonsbedrift..

Har vurdert det 😀😀

Skrevet

Politiet bør jo tipses om at disse stedene er til plage for omgivelsene. Det er de jo, ville dere likt å la tenåringsdøtrene deres gående ute utenfor slike steder f.eks.? 

Anonymkode: 65e96...163

Skrevet

Er det ikke litt snålt å flytte inn i et strøk og ville prøve å forandre det? Jeg mener, de var jo der før dere. Ellers er det ganske teit å kalle det horestrøk. Du ville fått slag om du virkelig var i ett 🙂

Skrevet
NotNaomi skrev (1 time siden):

Er det ikke litt snålt å flytte inn i et strøk og ville prøve å forandre det? Jeg mener, de var jo der før dere. Ellers er det ganske teit å kalle det horestrøk. Du ville fått slag om du virkelig var i ett 🙂

Vi kommer til å selge og flytte. 
 Slike bordeller trekker til seg mye rare mannfolk. 
 Kjører sakte for å se om det røde sløyfebåndet henger på døren eller ikke. 

vi har bodd her i 4 mnd men allerede ser etter nytt sted å bo. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Vi kommer til å selge og flytte. 
 Slike bordeller trekker til seg mye rare mannfolk. 
 Kjører sakte for å se om det røde sløyfebåndet henger på døren eller ikke. 

vi har bodd her i 4 mnd men allerede ser etter nytt sted å bo. 

Det tror jeg er lurt, men jeg syns dere bør kontakte politiet likevel. Organisert prostitusjon er tross alt ulovlig i Norge, og det blir bare verre om ingen gjør noe med det. 

Høyst sannsynlig er det snakk om menneskehandel eller i det minste grov utnyttelse av mennesker i en sårbar situasjon. Og det er naturligvis ikke hyggelig å ha horekunder vandrende rundt i strøket der du går tur med ungene dine.

Anonymkode: 65e96...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...