Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Det er jo masser av temaer her som er kjønnsnøytrale eller ikke kjønnsspesifikke i hvert fall - så hvorfor er det ikke menn her, tror dere? Anonymkode: 487e9...2c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Fordi de fleste menn som har vært her og tatt opp problemstillinger har blitt pepret av damene her inne men usakligheter i stedet for å holde seg til tema, som i så mange andre tråder. Kvinne: jeg har vært utro, hva gjør jeg? Svar: ikke si det! Det han ikke vet har han ikke vondt av Mann: jeg har vært utro mot kona, hva gjør jeg? Svar: fortell det til kona og la henne slippe å ha en %+%}€!\ som deg i livet sitt! Anonymkode: e12da...63e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Takk og lov! De opptar så mye plass på de forum de er på fra før at det er godt å ha noe for oss selv. Anonymkode: d4a29...926
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fordi de fleste menn som har vært her og tatt opp problemstillinger har blitt pepret av damene her inne men usakligheter i stedet for å holde seg til tema, som i så mange andre tråder. Kvinne: jeg har vært utro, hva gjør jeg? Svar: ikke si det! Det han ikke vet har han ikke vondt av Mann: jeg har vært utro mot kona, hva gjør jeg? Svar: fortell det til kona og la henne slippe å ha en %+%}€!\ som deg i livet sitt! Anonymkode: e12da...63e Men man trenger da ikke være mann for å si at det partner ikke vet, ikke skader. Det standpunktet har da virkelig ikke med kjønn å gjøre, akkurat det mener både jeg og alle mine venninner også - ingen av oss var mann sist vi var i svømmehallen i hvert fall. Det er ikke en usaklighet, det er en mening, en holdning, et standpunkt. Så da er jo ikke det poenget. Kan det ha med at de ikke er på noen foreldrefora? Vet dere om det er andre fora for foreldre som har aktive menn? Anonymkode: 487e9...2c8
Gjest NotNaomi Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 (endret) Min erfaring med menn som er på typisk kvinnedominerte forum ofte er der for å provosere og trolle. Menn er ikke så opptatt av hverken sladder eller serviser, og de snakker nok heller med kompiser om barneoppdragelse, i den grad de gjør det. På forum dominert av menn handler temaene om biler, politikk og teknikk som regel. Og krimsaker da.. Endret 11. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men man trenger da ikke være mann for å si at det partner ikke vet, ikke skader. Det standpunktet har da virkelig ikke med kjønn å gjøre, akkurat det mener både jeg og alle mine venninner også - ingen av oss var mann sist vi var i svømmehallen i hvert fall. Det er ikke en usaklighet, det er en mening, en holdning, et standpunkt. Så da er jo ikke det poenget. Kan det ha med at de ikke er på noen foreldrefora? Vet dere om det er andre fora for foreldre som har aktive menn? Anonymkode: 487e9...2c8 Tror du misforstod veldig her Anonymkode: e12da...63e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Hr noen tips til forum der mannfolk er? Var innom ett forum engang, bare hyggelige folk, ingen som dømte. Skjønner at mannfolk ikke orker å være her inne. Anonymkode: d770e...a0d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Tror du misforstod veldig her Anonymkode: e12da...63e Beklager. Men kan du forklare? Anonymkode: 487e9...2c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Takk og lov! De opptar så mye plass på de forum de er på fra før at det er godt å ha noe for oss selv. Anonymkode: d4a29...926 Enig. Jeg var med på en åpen gruppe på Facebook, men det var så mye mansplaining, drittslenging og stygge kommentarer der at det ble opprettet en egen gruppe for kvinner. Den nye gruppen er konstruktiv, støttende og fin. Har så langt (gjennom flere år) aldri sett en mobbende eller destruktiv kommentar. Anonymkode: 17f17...3b0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Beklager. Men kan du forklare? Anonymkode: 487e9...2c8 Hvis en kvinner sier til andre kvinner at hun har vært utro, så ber de henne ikke si noe. Hvis en mann sier til kvinner at han har vært utro, så bør han tilstå og håpe at kona tar han tilbake Anonymkode: e12da...63e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Det er en mann her, men han later som han er en kvinne. Måten han skriver på røper ham. Han skriver her omtrent hver eneste dag. Skal ikke nevne navn, men alle hver hvem jeg mener. Anonymkode: a68f9...19c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hvis en kvinner sier til andre kvinner at hun har vært utro, så ber de henne ikke si noe. Hvis en mann sier til kvinner at han har vært utro, så bør han tilstå og håpe at kona tar han tilbake Anonymkode: e12da...63e Men slik er det jo ikke. Det vil i begge tilfeller være mange kvinner som sier det motsatte. Anonymkode: 487e9...2c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men slik er det jo ikke. Det vil i begge tilfeller være mange kvinner som sier det motsatte. Anonymkode: 487e9...2c8 Ja, men de vil gå hardere til verks mot menn. Det er jo bare sånn det er. Kvinner kjenner på hvordan de ville følt det om de var kona til den utro mannen, og reagert deretter. Det var jo en mann som en gang skrev om det her inne, og sånn oppførsel har jeg aldri sett kvinne til kvinne før Anonymkode: e12da...63e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ja, men de vil gå hardere til verks mot menn. Det er jo bare sånn det er. Kvinner kjenner på hvordan de ville følt det om de var kona til den utro mannen, og reagert deretter. Det var jo en mann som en gang skrev om det her inne, og sånn oppførsel har jeg aldri sett kvinne til kvinne før Anonymkode: e12da...63e Ditt startpunkt er at alle kvinner opplever alle livshendelser likt, altså? Hvordan har det seg at det er så mye uenighet og lange tråder med motsatte synspunkter så busta fyker her inne? Alle kvinner vil ikke utlede samme råd av å "føle det som de var kona", altså! "Reagere deretter" kan slå minst to veier. Anonymkode: 487e9...2c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er en mann her, men han later som han er en kvinne. Måten han skriver på røper ham. Han skriver her omtrent hver eneste dag. Skal ikke nevne navn, men alle hver hvem jeg mener. Anonymkode: a68f9...19c Alle vet hvem du mener og mange mener du tar feil. Anonymkode: 7de98...361
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ditt startpunkt er at alle kvinner opplever alle livshendelser likt, altså? Hvordan har det seg at det er så mye uenighet og lange tråder med motsatte synspunkter så busta fyker her inne? Alle kvinner vil ikke utlede samme råd av å "føle det som de var kona", altså! "Reagere deretter" kan slå minst to veier. Anonymkode: 487e9...2c8 De som har de sterkeste meningene uttaler seg høyest. Anonymkode: e12da...63e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #17 Skrevet 11. september 2022 Interesse? Hvorfor er det så få damer vs menn som ser på fotball? Anonymkode: 401a2...cef
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #18 Skrevet 11. september 2022 Det er da noen menn her innimellom? Både de som forteller at de er menn og sikkert noen som ikke nevner noe om det. Jeg syns det er OK som det er, er det mange menn blir de fort dominerende (se f.eks. Kvinneguiden), og det finnes så mange andre forum med mest menn. Anonymkode: fc8ea...c84
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 Her er min teori, basert på hvordan mannen min er, hvordan jeg er, og mange av mennene og damene jeg kjenner. Mannen min er veldig trygg og sikker på seg selv og står for det han mener. Han er også relativt introvert. Her jeg bor synes jeg ofte at kvinnene er mer ekstroverte/sosiale/pratsomme enn de stille mennene. Men i Oslo der vi bodde før og mange andre steder er det en del menn som gjør mer ut av seg og tar mer plass, men likevel vil jeg si at i snitt har de mindre behov for å søke bekreftelse og snakke om sladder og relasjoner og lignende tema som florerer her inne. De forumene mannen min er på er kameraforum (han er interessert i kameraer og å ta bilder) og forumet for den biltypen vi har. Begge internasjonale forum. Han bruker de mest for å lese og lære, men stiller en sjelden gang et spørsmål der. Uansett, slike temaer som er her inne er han totalt uinteressert i. Og det tror jeg gjelder de fleste menn. OG mange kvinner. Det er jo mange kvinner som ikke er her inne også Anonymkode: 1cabe...b83
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er en mann her, men han later som han er en kvinne. Måten han skriver på røper ham. Han skriver her omtrent hver eneste dag. Skal ikke nevne navn, men alle hver hvem jeg mener. Anonymkode: a68f9...19c Hvordan skriver en kvinne? Anonymkode: 528db...39b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #21 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er en mann her, men han later som han er en kvinne. Måten han skriver på røper ham. Han skriver her omtrent hver eneste dag. Skal ikke nevne navn, men alle hver hvem jeg mener. Anonymkode: a68f9...19c Hvordan kan måten man skriver på her røpe at man er det ene eller andre kjønn, lurer jeg på...? Anonymkode: 487e9...2c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #22 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Det er da noen menn her innimellom? Både de som forteller at de er menn og sikkert noen som ikke nevner noe om det. Jeg syns det er OK som det er, er det mange menn blir de fort dominerende (se f.eks. Kvinneguiden), og det finnes så mange andre forum med mest menn. Anonymkode: fc8ea...c84 Jeg lurer på hvorfor Klikk.no ikke lager en egen manneguiden.no. Jeg orker ikke være på kvinneguiden på grunn av alle mennene. Anonymkode: 17f17...3b0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #23 Skrevet 11. september 2022 De er på Kvinneguiden 😊 Anonymkode: f5d2d...134
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #24 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Alle vet hvem du mener og mange mener du tar feil. Anonymkode: 7de98...361 Det er greit, folk må mene akkurat det dem vil, jeg er i hvert fall sikker. Anonymkode: a68f9...19c
the amazing spidermamma Skrevet 11. september 2022 #25 Skrevet 11. september 2022 Det er jo av og til noen menn her, men de er ofte veldig rare. Enten er de sykelig opptatt av mikropeniser eller de er kvinnehatende menn med asperger som tror at det er aspergerens skyld at de ikke får seg dame, selv om alle innleggene deres handler om hvor mye de hater kvinner. Kan jo hende at det er noen normale menn her også, men de synes i så fall ikke så godt som halvgærningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå