Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Har så vondt på foten. Oppå foten, inni rundingen. Noen som vet? Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Hallux valgus – årsaker, faser, behandling (compeed.no) Les denne og se om det passer? Anonymkode: 70b83...d17
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Hallux valgus – årsaker, faser, behandling (compeed.no) Les denne og se om det passer? Anonymkode: 70b83...d17 Det stemte dessverre overhode ikke 😔 Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det stemte dessverre overhode ikke 😔 Anonymkode: daabf...5f8 Oki! Men det er jo forsåvit bra... Har du hatt det lenge? Gått med feil sko? Tråkka over? Jeg kan få en slags låsning der om jeg har brukt feil sko feks. Anonymkode: 70b83...d17
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Oki! Men det er jo forsåvit bra... Har du hatt det lenge? Gått med feil sko? Tråkka over? Jeg kan få en slags låsning der om jeg har brukt feil sko feks. Anonymkode: 70b83...d17 Blitt verre og verre. Har i grunn kommet pga sitter meg mye ned på gulvet og da har foten sikkert fått litt belastning. Er det senen kanskje? Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Blitt verre og verre. Har i grunn kommet pga sitter meg mye ned på gulvet og da har foten sikkert fått litt belastning. Er det senen kanskje? Anonymkode: daabf...5f8 Ja det kan jo hende. Går jo an å høre på apoteket om de har en slags støtte som gir litt demping? Anonymkode: 70b83...d17
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Ja det kan jo hende. Går jo an å høre på apoteket om de har en slags støtte som gir litt demping? Anonymkode: 70b83...d17 Ja. Det kan jeg Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Jeg har hatt ordentlig vondt der, men litt mer mot midten klarte nesten ikke å tråkke nedpå etter hvert. Viste seg at jeg hadde en skikkelig betennelse. Anonymkode: 578f4...2cc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Urinsyregikt? Google og les om det om det kan passe deg.. Anonymkode: fdbfd...c99
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Kan være stramme muskler i fot/legg (fremside legg). Tøy! Ellers kan også urinsyregikt også gi klassiske smerter i stortåends grunnledd (podagra). Anonymkode: c39e7...877
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Ganglion Anonymkode: 5fb9f...db2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 Du ser hoven og rød ut. Noe er betent. Ser også at huden liksom ser slitt ut der. Noe presser/gnis mot foten, men kanskje fordi du er hoven. Jeg har hatt betennelse i sener til tær, men ikke storetåa da. Hadde gått til lege, eventuelt en behandler. Min kiropraktor et god på føtter. Anonymkode: a07ce...07c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Jeg kjente meg ikke igjen i urinsyregikt, heller ikke cyste. Tror heller det er betennelse ja. Fordi hver gang jeg har sittet meg ned for å hjelpe barna med påkledning, og det er ofte! Så har det leddet fått seg en "smell". Jeg tror leddet er irritert.. høres det logisk ut? Hi Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg kjente meg ikke igjen i urinsyregikt, heller ikke cyste. Tror heller det er betennelse ja. Fordi hver gang jeg har sittet meg ned for å hjelpe barna med påkledning, og det er ofte! Så har det leddet fått seg en "smell". Jeg tror leddet er irritert.. høres det logisk ut? Hi Anonymkode: daabf...5f8 Det mest logiske er å ta en tur til legen. God bedring Anonymkode: fdbfd...c99
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Det kan være betennelse eller slitasje. Jeg hsr hatt noe tilsvarende. Begynte som betennelse som følge av overbelastning (idrett), viste seg etterhvert st brusken. Var slitt ned og leddene «gnisset» mot hverandre. Anonymkode: eaea1...3c7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg kjente meg ikke igjen i urinsyregikt, heller ikke cyste. Tror heller det er betennelse ja. Fordi hver gang jeg har sittet meg ned for å hjelpe barna med påkledning, og det er ofte! Så har det leddet fått seg en "smell". Jeg tror leddet er irritert.. høres det logisk ut? Hi Anonymkode: daabf...5f8 Hva mener du med smell? Er det vondt å sitte slik? Jeg fikk brist i beinet til storetåa i ungdommen, i spesielle bevegelser så knepper/smeller det i beinet/sener eller hva det er. Er det dét du mener med smell? Jeg er forsiktig med å provosere foten med slik bevegelse siden smellet er en klar beskjed om at bevegelsen ikle er bra. Du må stoppe med å gjøre den bevegelsen først og fremst. Sett deg helt ned, ha en krakk eller lignende. Voltarol gel kan fungere da. 👍 Anonymkode: a07ce...07c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mener du med smell? Er det vondt å sitte slik? Jeg fikk brist i beinet til storetåa i ungdommen, i spesielle bevegelser så knepper/smeller det i beinet/sener eller hva det er. Er det dét du mener med smell? Jeg er forsiktig med å provosere foten med slik bevegelse siden smellet er en klar beskjed om at bevegelsen ikle er bra. Du må stoppe med å gjøre den bevegelsen først og fremst. Sett deg helt ned, ha en krakk eller lignende. Voltarol gel kan fungere da. 👍 Anonymkode: a07ce...07c Jeg mener bare at hver gang jeg har sittet meg ned med ungene så har jeg landet litt fort og det har gått utover denne delen av foten.. det har blitt verre og verre. Har sluttet med det nå 🤓 sikkert en overbelastning, kjenner jeg er bedre allerede i dag Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 Podagra Anonymkode: 9e73f...90f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Podagra Anonymkode: 9e73f...90f Det er det samme som urinsyregikt. Anonymkode: 94373...710
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er det samme som urinsyregikt. Anonymkode: 94373...710 Det stemmer. Det er fremdeles mitt forslag. Anonymkode: 9e73f...90f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #21 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det stemmer. Det er fremdeles mitt forslag. Anonymkode: 9e73f...90f Er det mulig å få det kun i et ledd? Anonymkode: daabf...5f8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #22 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Er det mulig å få det kun i et ledd? Anonymkode: daabf...5f8 Ja. Anonymkode: 9e73f...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå