Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg hadde kjempe lyst å kjøpe ilder for en del år siden men skrin la det for jeg eide ikke leilighet. Nå har jeg kjøpt mitt eget hus og har plass og mulighet både for luftegård, eget dyrerom som kan brukes når de blir alene når jeg er på jobb. Har du hatt ilder? erfaring ? anbefaler ? Anbefaler ikke ? Jeg vet at de lukter endel. Anonymkode: 9e768...37d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 De lukter, biter, blir aldri skikkelig stuerene. Hunnene dør ved første løpetid om de ikke steriliseres. Uegnet som kjæledyr, etter min mening. Anonymkode: 62651...f20
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Har ikke hatt egen, men kjente noen som hadde og passet den i ferier noen ganger. Utrolig kvikk og morsom, men den krever mye plass og aktivisering og de er nysgjerrige og full av rampestreker. Du må være forberedt på å bruke endel tid på å aktivisere den og rydde og vaske etter den. En ganske stram lukt ja. Anonymkode: 67802...77e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Vi hadde, for mange år siden. De lukter noe helt vanvittig! Også i luftegården, lukter det. Kjenner ei som hadde flere, og jeg syntes det luktet av henne også. Lukten minner om katte-piss... De er søta da, veldig søte. Men den lukten 🙈 Anonymkode: ac9b4...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå