Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 (endret) Biff ala Lindstrøm. Det er norske kjøttkaker med kokt potet og rødbeter i deigen. Så spises de med kapers og rødbeter. Så sinnsykt godt! Lindstrøm lagde denne norske retten for at polfarere skulle få i seg nok næring. Rødbeter er sykt godt og sunt! Jeg har kålstuing til, og kokte poteter rett og slett. Der jeg opprinnelig er fra så spiser de helst poteter som friterte eller mos. Fløtegratinerte går også an, og kanskje det er best til kapers også? Dette skulle være middag i morgen ettersom det er fredag osv Men så spiser jeg den på fridagen min. Hva er favorittretten deres? Endret 8. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Høres godt ut, aldri smakt det. Her blir det lasagne. Den beste middagen er kanskje den andre har laget til meg, det skjer nemlig veldig sjeldent 😀 Anonymkode: 728bc...5a3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Jeg har ingen favorittmat. Anonymkode: 06940...01e
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Høres godt ut, aldri smakt det. Her blir det lasagne. Den beste middagen er kanskje den andre har laget til meg, det skjer nemlig veldig sjeldent 😀 Anonymkode: 728bc...5a3 Lasagne er supergodt! Det der er rart. At alt smaker bedre om andre lager. Jeg var et hinsides kresent barn til min stakkars mors fortvilelse. Ingen måtte prøve å gi meg kokte grønnsaker. Jeg lagde rabalder helt til favorittanten min lagde grønnsakssuppe. Jeg åt som bare det 😅
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen favorittmat. Anonymkode: 06940...01e Ett eller annet? Pommes frites fra mc.donalds? De er sykt gode.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Ett eller annet? Pommes frites fra mc.donalds? De er sykt gode. Nei. Jeg har ikke noe mat som jeg gleder meg ekstra til. Det er faktisk helt greit Anonymkode: 06940...01e
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg har ikke noe mat som jeg gleder meg ekstra til. Det er faktisk helt greit Anonymkode: 06940...01e Hm. Kanskje du skal bake noe gjærbakst? Det er verdens beste duft som får alle godt humør. Eller er du deprimert eller har et spiseproblem?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Hm. Kanskje du skal bake noe gjærbakst? Det er verdens beste duft som får alle godt humør. Eller er du deprimert eller har et spiseproblem? Ingen av delene. Jeg bare har ikke noen favorittmat Anonymkode: 06940...01e
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ingen av delene. Jeg bare har ikke noen favorittmat Anonymkode: 06940...01e Okay
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Jeg elsker sushi og blåskjell. I dag hadde jeg makaroni med ostesaus og minitomater gratinert sammen. Godt det og. Anonymkode: d84b6...ecb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Mammas spagetti og koteletter er det beste som finnes Anonymkode: ea81b...9e7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Jeg er en pastaelsker, så en pastarett med god kjøttsaus er nok største favoritten. Men alt med kylling er også knallgodt og nå lager jeg ofte Tinas kyllingpanne. Google det og prøv 🤩 Rødbeter liker ikke jeg. Anonymkode: 606e8...9a1
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg er en pastaelsker, så en pastarett med god kjøttsaus er nok største favoritten. Men alt med kylling er også knallgodt og nå lager jeg ofte Tinas kyllingpanne. Google det og prøv 🤩 Rødbeter liker ikke jeg. Anonymkode: 606e8...9a1 Jeg googlet det faktisk. Jeg er ikke glad i rødløk da, men satser på at sjalottløk gjør samme nytte Så ganske godt ut.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Der jeg opprinnelig er fra så spiser de helst poteter som friterte eller mos. Hrvatska? Anonymkode: cd606...d11
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hrvatska? Anonymkode: cd606...d11 Jeg skjønte ikke den.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Jeg skjønte ikke den. Om du er fra Kroatia. Anonymkode: cd606...d11
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om du er fra Kroatia. Anonymkode: cd606...d11 Å. Nei 🙂
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Hm. Kanskje du skal bake noe gjærbakst? Det er verdens beste duft som får alle godt humør. Eller er du deprimert eller har et spiseproblem? Fælt som du maser da. Uansett trenger man ikke å ha en spiseforstyrrelse eller være deprimert for å ikke ha en favorittrett. Anonymkode: ff717...452
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 NotNaomi skrev (3 timer siden): Jeg googlet det faktisk. Jeg er ikke glad i rødløk da, men satser på at sjalottløk gjør samme nytte Så ganske godt ut. Åjaa klart du kan bytte løk, og det hender jeg bytter andre grønnsaker også om jeg skulle mangle noe eller få lyst på andre ingredienser. Denne kan fint bli lavkarborett også om man bytter ut pastaskruene med squashbiter. Fantastisk godt, men det er sausen som gjør susen 😃 Anonymkode: 606e8...9a1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Det hørtes godt ut! Her er jeg syk, og det eneste som fristet var Big One, så da ble det dét. Favorittmat er veldig opp og ned, jeg er fryktelig dårlig på å velge bare én ting når det er så mye godt der ute, og dagsform og hva jeg har lyst på endrer seg så ofte. En dag er det tapas, en annen laks, liksom 😛 Anonymkode: 74c89...530
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #21 Skrevet 9. september 2022 Kyllingsnitzel panert med permasanost i lag med griljermel. Serveres I lag med pasta i hermetiske cherrytomater og krydder Anonymkode: 0e1a6...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå