Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Eller blir det bare teit? Jeg har ei jente på 11 år som har spilt håndball siden hun var 6 år. Hun har fram til for et år siden vært god. Og hatt selvtillit på banen. Men, etter at de slo seg sammen med årskullet under og fikk ny trener, så har selvtilliten blitt helt borte. Hun tør ikke lenger å prøve seg på banen og gjør lite ut av seg. Noe som gjør at hun begynner å miste gleden over sporten. Hun sier hun gjerne vil spille håndball, men føler at hun ikke får til noe. Noe jeg vet hun faktisk gjør. For når hun først tør å prøve, så gjør hun det bra. Jeg vurdere å prate med trener om den manglende selvtilliten, slik at hun kanskje kan pushe henne litt og backe henne opp litt. Men, blir det rart? Er redd treneren skal se på meg som en overivrig mor som vil ha ungen opp og fram. Anonymkode: ea885...25c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Selvfølgelig kan du det. Anonymkode: 87754...64b
Lille krøll Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Kjør på. Som trener selv setter jeg pris på slike ting da det ikke alltid er slik at jeg klarer å lese alle ungene helt riktig for å vite hva de trenger. Du som mamma vet mer hva dere snakker om hjemme. Kan jeg få den infoen og gjøre den til noe bra blir jeg glad.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Når de er såpass unge så synes jeg det er ok. Ikke noe å gjøre noe stort ut av heller. En tre minutters samtale. Jeg ser at alt det nye har gjort at Anne har mistet litt selvtillit og ikke helt klarer finne sin plass, er det noe vi kan gjøre for å hjelpe henne? Anonymkode: 9488d...00a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Jeg gjorde det. Kjenner ene treneren godt. Datteren begynte å miste gjøre da hub ble 14. trenerne begynte å skryte av henne for alt hun fikk til, og så ville hun satse stort igjen. Anonymkode: b5e8d...408
Annesmiltillivet Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Helt klart noe du kan ta opp med treneren (å bør ta opp). Er trener selv og ville selvsagt satt pris å få vite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå