Gå til innhold

Elendig brukergrensesnitt!


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Når man bruker mobil, må man dobbeltklikke for å komme noen plass. Trenger ikke dobbeltklikke på et emne, du kan trykke først på et, og så kan du trykke på et annet innlegg som da blir åpnet. Bortsett fra reklamene da. Siden hopper litt når man åpner, så om man da trykker i det siden endrer seg, så holdt det ene trykke om det var en annonse man var på. Eller en profil. Da trengs også bare ett klikk. Og jeg har sjelden behov for å sjekke andres profiler, spesielt fordi det i 95% av tilfellene er anonym bruker.

Hvorfor har dere ikke en mobiltilpasset versjon lenger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dette forandret seg eller har det alltid vært slik? Programvaren er tilpasset mobil, og nesten alle brukerne våre er mobilbrukere, kun ett fåtall er på pc eller tablet.

Mener å huske det har vært ett lignende problem på en av våre andre forum tidligere. Husker ikke hva problemet var, men @TSP husker kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (Akkurat nå):

Har dette forandret seg eller har det alltid vært slik? Programvaren er tilpasset mobil, og nesten alle brukerne våre er mobilbrukere, kun ett fåtall er på pc eller tablet.

Mener å huske det har vært ett lignende problem på en av våre andre forum tidligere. Husker ikke hva problemet var, men @TSP husker kanskje.

Det har vært slik veldig lenge. Jeg vet jeg har klaget på det en gang før, men da var det litt tilfeldig om man måtte dobbeltklikke eller ei.  Det gjør det bare så tungvint å bruke forumet, og jeg må vurdere om jeg gidder å bruke tid på å åpne enkelte emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en annen nettleser? Jeg og har problemer med at siden hopper, fordi den bruker tid på å laste seg ferdig. På KG endrer rekkefølgen seg så raskt at det er vanskelig å åpne emnet jeg vil lese. 

Men det med å måtte dobbeltklikke på emner, har jeg ikke opplevd.  Jeg bruker nettleseren som lå på tlf da jeg begynte å bruke den. 

Anonymkode: 6a6b5...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (43 minutter siden):

Programvaren er tilpasset mobil, og nesten alle brukerne våre er mobilbrukere, kun ett fåtall er på pc eller tablet.

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvordan dere vet det? Dere kan vel ikke se det siden man alltid blir spurt om man bruker pc eller mobil når det er tekniske problemer her.

Anonymkode: c10ab...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (43 minutter siden):

Det har vært slik veldig lenge. Jeg vet jeg har klaget på det en gang før, men da var det litt tilfeldig om man måtte dobbeltklikke eller ei.  Det gjør det bare så tungvint å bruke forumet, og jeg må vurdere om jeg gidder å bruke tid på å åpne enkelte emner.

Spør som den andre anonyme her, om du har prøvd andre nettlesere? Jeg bruker ikke mobil, men denne siden fungere ikke på alle nettlesere for meg heller.

Anonymkode: c10ab...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvordan dere vet det? Dere kan vel ikke se det siden man alltid blir spurt om man bruker pc eller mobil når det er tekniske problemer her.

Anonymkode: c10ab...359

Det sendes anonym statistikk til google på så og si alle sider man bruker med mindre man nekter google dette. Vi kan derfor ikke se hva hver enkelt bruker, men prosenter.

Man kan finne ut mer av hvilke data google har på deg her: https://support.google.com/accounts/answer/162744?hl=en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Spør som den andre anonyme her, om du har prøvd andre nettlesere? Jeg bruker ikke mobil, men denne siden fungere ikke på alle nettlesere for meg heller.

Anonymkode: c10ab...359

Nei, jeg har bare brukt Safari. Mulig det hjelper med en annen nettleser, men jeg regner jo Safari som så stor at det blr funke med den også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (På 6.9.2022 den 16.09):

Nei, jeg har bare brukt Safari. Mulig det hjelper med en annen nettleser, men jeg regner jo Safari som så stor at det blr funke med den også😅

Nå har jeg prøvd Google chrome også, og den på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg🥵 En annen ting er at jeg ofte må lete etter siste uleste innlegg om jeg går inn på et innlegg via varslene. Av og til kommer det automatisk på rett plass, andre ganger må jeg bla litt opp for å finne første uleste, og noen ganger åpnes siden helt i bunnen.

De fleste innlegg jeg åpner fra fremsiden åpnes greit, men også da kan siden plutselig tro at jeg har lest samtlige innlegg og vise meg slutten, selv om jeg ikke har åpnet tråden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (8 minutter siden):

Det må jeg🥵 En annen ting er at jeg ofte må lete etter siste uleste innlegg om jeg går inn på et innlegg via varslene. Av og til kommer det automatisk på rett plass, andre ganger må jeg bla litt opp for å finne første uleste, og noen ganger åpnes siden helt i bunnen.

De fleste innlegg jeg åpner fra fremsiden åpnes greit, men også da kan siden plutselig tro at jeg har lest samtlige innlegg og vise meg slutten, selv om jeg ikke har åpnet tråden før.

Det der med at siden åpnes helt i bunnen har jeg og hatt endel problemer med i det siste, og jeg bruker pc.

Anonymkode: c10ab...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I tillegg kommer forløpende varsler over skrivefeltet, og lar seg ikke fjerne før de går bort av seg selv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...