Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Der jeg bodde før oppdaget jeg plutselig at naboene på to sider klatret via min balkong for å besøke hverandre! Vi bodde i 2.etasje.. De klatret fra sin til min til hverandre. Anonymkode: 38e0c...81c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Naboen meldte meg til barnevernet og ødela en hel sommer for meg Anonymkode: 4bc85...fd5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Naboen meldte meg til barnevernet og ødela en hel sommer for meg Anonymkode: 4bc85...fd5 Det er ikke rart. Det er noe helt annet enn rart. Anonymkode: 38e0c...81c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Naboen satte opp en ny tuja hekk inntil gjerdet mot hagen vår. 2 av dem døde, og de mente at vi skulle erstatte dem siden de mente at mine roser på den andre siden av gjerdet hadde tatt all næringen slik at de ikke klarte seg. Rosene hadde forresten stått der i flere år, men de mente bestemt at vi møtte flytte dem siden de ødela for deres tujaer, og at vi skulle erstatte de som døde. Anonymkode: bf91a...a56
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke rart. Det er noe helt annet enn rart. Anonymkode: 38e0c...81c Jeg syns det var en rar ting å gjøre mot sin angivelig bestevenn Anonymkode: 4bc85...fd5
Himmel og hav Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Naboen over oss klagde på at vi trampet og danset rundt i tresko på natta. Ikke var vi oppe om natta og ikke eide vi tresko, men hun var helt bastant på at det var det som vekte henne. Gang på gang kom hun ned og klagde. Jeg dro henne til og med inn i gangen for å vise at vi ikke har tresko. De under oss hørte heller ingen lyder fra oss om natta og sa det til henne. Hun ga seg aldri, men etter hvert skjønte jeg at i perioder hun var litt mørk i humøret og sikkert sov dårlig, så måtte hun ha noe å skylde på. Det ble da oss og treskopolka.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Naboen vår går alltid ut da vi kommer hjem eller er ute. Står ute på trappa å glor og glaner så mye. Merkelig 😂😂😂 Hun er såå nyskjerrig 😂 og klarer IKKE å skjule det 😂😂😂 Anonymkode: 3bccf...840
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Å fortelle alt det idiotiske vår tidligere nabo foretok seg, vil ta en dag. Han var det ufattelig deilig å flytte fra! Eksempel: Han begynte så godt som alltid med bråkete arbeid hvis vi hadde besøk på terrassen. Satt alltid og glante, vi måtte sette opp en ekstra levegg for å skjerme oss. Anonymkode: 40c2c...ce1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Han ladet elbilen med fire vanlige skjøteledninger koblet inn i hverandre over balkongen over felles plen og til sin bil. Idiot. Anonymkode: c5965...b7e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 Min nabo der jeg bodde før har ingen nedre grense for hva som kan føles problematisk. Alt kunne bli et problem og en bekymring. Blant annet hadde vi en felles utekran som vi brukte til hageslangen. Selve nøkkelen til kranen («broderen») måtte hun ta inn etter hver gangs bruk og gjemme i et nøkkelskap. Selv på varmeste sommeren, når plantene trengte vanning hver dag, kunne den ikke få stå i. Det kunne nemlig komme noen nabobarn og åpne kranen. (Og hva ville skje da…?) Anonymkode: 9d1fe...1f2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Ikke broderen! Det skal stå «vrideren»! Anonymkode: 9d1fe...1f2
the amazing spidermamma Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Jeg bodde i noen år vis à vis en fireetasjers bygård. I fjerde etasje bodde det en dame som var nærmere seksti, mager og så ut som om hun hadde levd livet litt for hardt. En dag hørte jeg noe veldig til kjefting og banning, og like etterpå kom typen hennes løpende ut av oppgangen. Og på balkongen sto hun, med en diger treningsbag som hun heiv rett i huet på fyren. Hun traff godt, men den stakkars (eks?)-mannen løp av sted alt han kunne med armene over huet. Etterpå skrudde hun på anlegget på full guffe og danset i vei på balkongen, med siggen i den ene hånda og flaskeølen i den andre - til tonene fra Yello (husker dere? - The rubber band man!). Her jeg bor nå, et det bare kjedelige småbarnsfamilier, veldig trygt og greit, men uten de der "fargerike" typene.
the amazing spidermamma Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Min nabo der jeg bodde før har ingen nedre grense for hva som kan føles problematisk. Alt kunne bli et problem og en bekymring. Blant annet hadde vi en felles utekran som vi brukte til hageslangen. Selve nøkkelen til kranen («broderen») måtte hun ta inn etter hver gangs bruk og gjemme i et nøkkelskap. Selv på varmeste sommeren, når plantene trengte vanning hver dag, kunne den ikke få stå i. Det kunne nemlig komme noen nabobarn og åpne kranen. (Og hva ville skje da…?) Anonymkode: 9d1fe...1f2 Har ikke alle nabolag en sånn? Husker vi fikk kjeft av en tidligere nabo (typisk en sånn som klagde på alt og alle) fordi ungene satt utenfor på trappa og spiste brødskiver. Det kunne nemlig komme rotter!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 Nå strømmer minnene på! 😂 Bodde i blokk da jeg var barn. Husker nabokona, en kjempegammel krok, sto og hang over på vår siden. Vi bodde i 4.etg. Hun sto med svære brød, brød-brød og hoia tidlig på morgenen. Skemte livet av meg. Men hyggelig at hun bakte til oss da. Bodde i blokk i min ungdomstid. Hun under oss var en skrue. Hver natt til tirsdag satte hun på samme sangen på repeat. Hele natten. Jeg gråt. Fikk ikke lov av kjæresten til å banke på der. Dagen etter møtte jeg på henne ute i gangen. Hun ville låne tlf, så jeg var hyggelig. Hun var lunefull, og skremmende. Vi flyttet til slutt. I samme blokk var det en en bil som parkerte i bakken utenfor. Alarmen gikk hver eneste natt pga måten han parkerte på. 😑 Kjøpte oss enebolig. Var stille noen år. Før en 40 år gammel cowboy flyttet inn ved siden av her. Verste tiden i mitt liv. Fest fra morgen til kveld, eller mener fra 23- 07 på morgenen. 😑😑😑helst i ukedagene. På dagtid hadde han ett plaskebasseng med to 18 år gamle jenter oppi. De hørte på "Rosa helikopter" på full guffe. Gikk over og ba de roe ned musikk. Men hjalp ikke nevneverdig. Ringte etterhvert til politiet hver eneste natt han holdt oss våkne. Politiet kom hver gang. Så han flyttet. Det siste han sa til oss var:" Nå er dere vel glad for at jeg flytter." oh yes. Flyttet inn en syrisk familie der. De fikk barna til å stjele alt vi naboene hadde løst i hagene. Hver dag var det folk i hagen deres som hentet tilbake tingene sine. Jeg gikk over noen ganger jeg også. Men han faren var ikke helt god. Han sitter inne på livstid nå. Anonymkode: a580f...d92
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Hahahaha. Mye artig nabo til nabo. Nå er ikke dette min nabo det gjelder men noen like borten for oss som har holdt på i rundt 30 år mot sin nabo. Siste greia er å skrive på lovetak og vegger mot naboen sin, der han ber dem om å slå av senderne fordi tv, radio og pc blir ødelagt, han har hengt opp flere radioer under på veggen som han påstår naboen har ødelagt. I tillegg har han knust ruter i hus og brutt seg inn i garasjen. Politiets svar til dem som blir utsatt for idiotiet er Har dere vurdert å flytte. Glad det ikke er min nabo.... Anonymkode: b05ff...986
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hahahaha. Mye artig nabo til nabo. Nå er ikke dette min nabo det gjelder men noen like borten for oss som har holdt på i rundt 30 år mot sin nabo. Siste greia er å skrive på lovetak og vegger mot naboen sin, der han ber dem om å slå av senderne fordi tv, radio og pc blir ødelagt, han har hengt opp flere radioer under på veggen som han påstår naboen har ødelagt. I tillegg har han knust ruter i hus og brutt seg inn i garasjen. Politiets svar til dem som blir utsatt for idiotiet er Har dere vurdert å flytte. Glad det ikke er min nabo.... Anonymkode: b05ff...986 Jeg er sikker på at denne naboen er minst like irritert på sin nabo. Jeg vet om noen som bodde i nærheten av en radioamatør . Han hadde sendere og antenner i hagen sin for å ta inn og sende signaler. Dette lagde så mye støy i luften at de som bodde i nærheten ikke kunne se på TV. Signalene ble ødelagt/så forstyrret at det bare skurret på TV. Om denne mannen opplever det samme så forstår jeg virkelig at det er irriterende (men det gir likevel ikke grunnlag for innbrudd og hærverk) Anonymkode: 3dc2e...c43
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 the amazing spidermamma skrev (9 timer siden): Har ikke alle nabolag en sånn? Husker vi fikk kjeft av en tidligere nabo (typisk en sånn som klagde på alt og alle) fordi ungene satt utenfor på trappa og spiste brødskiver. Det kunne nemlig komme rotter!! Fantastisk 😜 Jo, alle har nok en sånn! Og så hadde hun dyr så lenge vi bodde der, i sikkert 15 år. Først to katter. Deretter en hund som, med all respekt, var veldig bråkete. Voff voff døgnet rundt. Men da en tredje nabo fikk seg hagehøns, var hun veeeldig bekymret. Høns bråker jo sånn! Anonymkode: 9d1fe...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Bygget terrasse ulovlig over på vår tomt og kalte oss mobbere når vi påpekte det. Anonymkode: 996e2...ca6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg er sikker på at denne naboen er minst like irritert på sin nabo. Jeg vet om noen som bodde i nærheten av en radioamatør . Han hadde sendere og antenner i hagen sin for å ta inn og sende signaler. Dette lagde så mye støy i luften at de som bodde i nærheten ikke kunne se på TV. Signalene ble ødelagt/så forstyrret at det bare skurret på TV. Om denne mannen opplever det samme så forstår jeg virkelig at det er irriterende (men det gir likevel ikke grunnlag for innbrudd og hærverk) Anonymkode: 3dc2e...c43 Det som er saken er at naboen har jo ingen sendere. Fyren er helt skrudd. Naboen er glad for at han nå faktisk viser utad hvor ille det har vært i alle år. Anonymkode: b05ff...986
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Bygget terrasse ulovlig over på vår tomt og kalte oss mobbere når vi påpekte det. Anonymkode: 996e2...ca6 Jeg kjenner en der naboen bygget ulovlig på tomtegrensen/litt inn på deres tomt. Da de klagde til kommunen kom de på befaring og mente at man kunne jo ikke rive et bygg som allerede var oppført... Og godkjente bygget. Samtidig ga de de som klagde restriksjoner på utearealet siden naboen nå har bygning så nærme (det er små tomter så en slik restriksjon er veldig inngripende). Naboen må blant annet stå på deres tomt for å vedlikeholde og da må de sette av plass på sin tomt til dette... Anonymkode: 3dc2e...c43
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #21 Skrevet 6. september 2022 Ene naboen het forsynte segnet ved i vinter. Som om det var verdens mest naturlige ting. Han brøt seg rett og slett inn i boden min. En nabo jeg hadde før stod utenfor kjøkkenvinduet mitt og bare stirret. Ikke sååå rart, men har en nabo som jeg tror sliter litt med språk. Jeg tror de har misforstått «stille etter 23.00» og tror det er «stille frem til 23.00». De spiller høy musikk fra 23.00 til langt på natt hver dag. Heldigvis hører vi den ikke det vi har soverom, men en annen nabo plages veldig Anonymkode: 4e345...fe3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #22 Skrevet 6. september 2022 Jeg hadde en gang en nabo som hadde lange samtaler med Gud. Hun brukte flere timer hver dag til å snakke, kjefte og be til Gud. Alle naboene hørte det, siden både altandør og vinduer var åpne. Jeg har heldigvis flyttet nå. Anonymkode: 2a1ae...aba
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #23 Skrevet 6. september 2022 Jeg har en nabo som hang opp den glorette julepynten med blinkende lys og musikk på treet i vår hage. Fordi de hadde lovet ungen å henge det opp, men de syntes selv pynten var så stygg at de ikke ønsket å ha det i sin egen hage. Så når vi kom hjem fra juleferie, hang pynten godt inne på vår tomt, med fine spor i sneen fra naboen til oss og tilbake. Når vi spurte dem om det, fortalte de uten å løfte på et øyelokk, at dette var grunnen. Herlige naboer😃 Anonymkode: 9a764...d64
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #24 Skrevet 6. september 2022 Naboen nedenfor klagde da vi bygget ny veranda, gjerde var så tett at de ikke kunne se gjennom det. Har sett dem flere ganger sitte med kikkert å se opp til oss. Jada, det tette gjerde var bygget sånn med hensikt 🥴 Anonymkode: 9461b...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #25 Skrevet 6. september 2022 Vi bor i tomannsbolig, de som bodde over oss for noen år siden var alltid sure og klagde på alt, vi tok alltid søppeldunkene ut til veien på onsdags kvelden for de kom og tømte på torsdags morgen, de ble sure for vi tok deres dunk også, og ikke bare våre. Det er snakk om 5 meter fra husveggen til enden av gårdsrommet. Men de ville trille den bort selv. Anonymkode: f3a4c...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå