Gå til innhold

Kan jeg ta dose 4 nå? Er 35 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Imorgen er det pop up koronavaksinering på senter her jeg bor. Kan jeg da ta dose 4? Eller er det kun for de gamle og de som er risikogruppen?

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Imorgen er det pop up koronavaksinering på senter her jeg bor. Kan jeg da ta dose 4? Eller er det kun for de gamle og de som er risikogruppen?

Anonymkode: d9048...2ba

Kun 65 + , men viss du har en god grunn til å måtte ta den, ringer du lege og får et skriv på det. Da får du den.

Anonymkode: 57fa5...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som vanlig er vi nedprioritert.

Blir vel sånn her:

- først de over 65

- så de med bakenforliggende sykdommer

- så de over 45

- så de på 18-29 så de kan få feste for hvis ikke så blir de så ensomme

- på restetorget er det til slutt kanskje noen vaksiner igjen til slitne småbarnsforeldre som egentlig ikke har tid til å være syke, men fordi vi ikke har «sosiale liv» eller er eldre og skrøpelige, så er vi så til de grader nedprioritert.

 

Vi får ta det so mer kompliment, de ser på oss som de sterkeste iblant oss ;) :) 

Anonymkode: b31c9...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, som vanlig er vi nedprioritert.

Blir vel sånn her:

- først de over 65

- så de med bakenforliggende sykdommer

- så de over 45

- så de på 18-29 så de kan få feste for hvis ikke så blir de så ensomme

- på restetorget er det til slutt kanskje noen vaksiner igjen til slitne småbarnsforeldre som egentlig ikke har tid til å være syke, men fordi vi ikke har «sosiale liv» eller er eldre og skrøpelige, så er vi så til de grader nedprioritert.

 

Vi får ta det so mer kompliment, de ser på oss som de sterkeste iblant oss ;) :) 

Anonymkode: b31c9...94f

«Som et kompliment»

Anonymkode: b31c9...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel tilbud om den en eller gang mot slutten av 2023, om det ikke blir produksjonsproblemer, eller de andre skal få dose 5 først

Anonymkode: b31c9...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte nå å hørte med de;alle som vil kan komme å ta dose 4 uansett alder :D For her er det jo bare førstemann til møllen ettersom det bare er pop up vaksinering på kjøpsenteret. Så da får jeg dose 4 senare idag :D

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei, som vanlig er vi nedprioritert.

Blir vel sånn her:

- først de over 65

- så de med bakenforliggende sykdommer

- så de over 45

- så de på 18-29 så de kan få feste for hvis ikke så blir de så ensomme

- på restetorget er det til slutt kanskje noen vaksiner igjen til slitne småbarnsforeldre som egentlig ikke har tid til å være syke, men fordi vi ikke har «sosiale liv» eller er eldre og skrøpelige, så er vi så til de grader nedprioritert.

 

Vi får ta det so mer kompliment, de ser på oss som de sterkeste iblant oss ;) :) 

Anonymkode: b31c9...94f

Dritten i midten 😂👌🏻

Anonymkode: 41a83...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere som er unge og friske egentlig ha fjerde dose? Den beskytter jo uansett ikke mot smitte. 

Jeg er for vaksiner, men ser ikke poenget med å ta dose 4 altså.

Anonymkode: a5ab1...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Imorgen er det pop up koronavaksinering på senter her jeg bor. Kan jeg da ta dose 4? Eller er det kun for de gamle og de som er risikogruppen?

Anonymkode: d9048...2ba

Ser ikke vitsen. Den hjelper jo ingenting... 

Anonymkode: cffd8...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom der å skulle registrere meg så fikk jeg spørsmål om det var 4 dose jeg ville tatt. Så det var helt greit å ta dose 4 nå selv om jeg er ung. Pop up vaksinering er jo fo alle.

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser ikke vitsen. Den hjelper jo ingenting... 

Anonymkode: cffd8...640

Så hvorfor tok du de 3 første dosene da?

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal du ta den 4. dosen egentlig?

Anonymkode: b8e7d...53d

Av samme grunn som jeg tok dose 1,2 og 3 vel!

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt noen, og skal ikke ta noen heller. Er relativt ung, og jeg er frisk. Har hatt koronaa to ganger og ble ikke syk. Hvorfor vil unge, friske mennesker ta vaksine? Korona er jo ikke farlig for disse uansett!

Anonymkode: 911c9...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha den? Den hjelper jo ikke mot smitte og med mindre du har underliggende sykdommer, blir du ikke alvorlig syk heller. Så hvorfor utsette immunforsvaret for enda flere injeksjoner den må kjempe mot? 

Anonymkode: 2a2ac...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har ikke tatt noen, og skal ikke ta noen heller. Er relativt ung, og jeg er frisk. Har hatt koronaa to ganger og ble ikke syk. Hvorfor vil unge, friske mennesker ta vaksine? Korona er jo ikke farlig for disse uansett!

Anonymkode: 911c9...aec

 

Screenshot_20220902-114501_Chrome.jpg

Anonymkode: d9048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også ungdommer som har dødd av influensa. Vi vaksinerer da ikke alle mot det! At du kommer med et lite enkelttilfelle er irrelevant! (Og hvem vet, kanskje hun hadde noe underliggende hun ikke visste om) og viktigst av alt, det gikk jo bra!

Anonymkode: 911c9...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes også ungdommer som har dødd av influensa. Vi vaksinerer da ikke alle mot det! At du kommer med et lite enkelttilfelle er irrelevant! (Og hvem vet, kanskje hun hadde noe underliggende hun ikke visste om) og viktigst av alt, det gikk jo bra!

Anonymkode: 911c9...aec

For ikke å snakke om alle de unge som døde av vaksinen. 

Anonymkode: 2a2ac...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.9.2022 den 8.24):

- på restetorget er det til slutt kanskje noen vaksiner igjen til slitne småbarnsforeldre som egentlig ikke har tid til å være syke, men fordi vi ikke har «sosiale liv» eller er eldre og skrøpelige, så er vi så til de grader nedprioritert.

Herregud, du burde være glad for å ikke være i en av risikogruppene i stedet for å sutre som du gjør.

Anonymkode: 14a91...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.9.2022 den 8.24):

Nei, som vanlig er vi nedprioritert.

Blir vel sånn her:

- først de over 65

- så de med bakenforliggende sykdommer

- så de over 45

- så de på 18-29 så de kan få feste for hvis ikke så blir de så ensomme

- på restetorget er det til slutt kanskje noen vaksiner igjen til slitne småbarnsforeldre som egentlig ikke har tid til å være syke, men fordi vi ikke har «sosiale liv» eller er eldre og skrøpelige, så er vi så til de grader nedprioritert.

 

Vi får ta det so mer kompliment, de ser på oss som de sterkeste iblant oss ;) :) 

Anonymkode: b31c9...94f

Du kan få alle mine 🥰

Jeg har hatt korona, som uvaksinert og i risikogruppen med immundempende medisiner. Ble ikke LITT syk engang. Samme med mine uvaksinerte foreldre med samme medisiner,  de ble heller ikke syke. Men mobba av vennegjengen som tok vaksinen. Hvem ble syk? Vaksinegjengen 😂😂 Ja, jeg ler av at alle de vennene som tok vaksinen ble syk av korona 😂😂😂 Standar svar: tenk hvor syke vi hadde blitt uten vaksinen! 

Hjernevasking på veldig høyt plan!

Flere i min familie ble syke etter vaksinen. 

Anonymkode: 60d5b...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg ler av at alle de vennene som tok vaksinen ble syk av korona

Du har sikkert veldig mange venner ja.............

Anonymkode: 14a91...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har sikkert veldig mange venner ja.............

Anonymkode: 14a91...7e2

Jeg skrev vel ingenting om mine venner.

Anonymkode: 60d5b...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...