Gå til innhold

Har prøvd å google. Kanskje du vet? Ang katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en voksen katt, har nå fått oss kattunge. Det har i grunn gått greit. Litt fresing og ungåelse 

Men i dag gikk de mot hverandre og tok nese mot nese. Hva betyr egentlig det?

Anonymkode: 9c263...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nese mot nese er en vennlig holding. 

Anonymkode: 1fded...a9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nese mot nese er en vennlig holding. 

Så da begynner de å akseptere hverandre?  Sier de hei? På en vennlig måte?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så da begynner de å akseptere hverandre?  Sier de hei? På en vennlig måte?

Var hilsen det skulle stå. Ja, de aksepterer hverandre. De komme sikkert til å være uenig fortsatt, men de godtar hverandre, så det kommer helt sikkert til å gå bra dem i mellom. Nå vet ikke jeg hvor gammel den voksne katten er, men pass på at ikke kattungen sliter den ut. Kattunger kan leke i timesvis, mens voksne katter oftest klarer seg med litt lekm derfor er det viktig at dere leker med og stimulerer den vesle godt slik at den store kan få ro. 

Skrevet

Anbefaler deg å se dokumentaren på netflix som nettopp er blitt lagt ut. Om katter😊 der får du vite mye kjekke ting om de, synest den var veldig kjekk å se. 

Anonymkode: 87106...154

Skrevet

Det er en vennlig hilsen, ja. 

Jeg har 3 katter. De aksepterer hverandre, men de liker ikke hverandre. Den yngste vi fikk i fjor får innimellom "lov" å ta snute mot snute med den eldste :)

De "snakker" til hverandre om det er no, det er ingen av de eldste som finner seg i fjas fra den yngste :)

Anonymkode: 74a05...6b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Anbefaler deg å se dokumentaren på netflix som nettopp er blitt lagt ut. Om katter😊 der får du vite mye kjekke ting om de, synest den var veldig kjekk å se. 

Hva heter den? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Var hilsen det skulle stå. Ja, de aksepterer hverandre. De komme sikkert til å være uenig fortsatt, men de godtar hverandre, så det kommer helt sikkert til å gå bra dem i mellom. Nå vet ikke jeg hvor gammel den voksne katten er, men pass på at ikke kattungen sliter den ut. Kattunger kan leke i timesvis, mens voksne katter oftest klarer seg med litt lekm derfor er det viktig at dere leker med og stimulerer den vesle godt slik at den store kan få ro. 

Den er 14 og vært alene hos oss hele livet ❤️ mini er mye på egen plass i huset sånn at den voksne får ro ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det er en vennlig hilsen, ja. 

Jeg har 3 katter. De aksepterer hverandre, men de liker ikke hverandre. Den yngste vi fikk i fjor får innimellom "lov" å ta snute mot snute med den eldste :)

De "snakker" til hverandre om det er no, det er ingen av de eldste som finner seg i fjas fra den yngste :)

Anonymkode: 74a05...6b7

Så artig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hva heter den? 

Å det husker jeg ikke nå, men den er helt ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...