Gå til innhold

Menn i tights?


Pils

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man bruker det som man vil men jeg foretrekker helt klart at menn har en shorts utenpå tightsen. Jeg synes mannfolk i tights blir litt vel mye in your face. 

Anonymkode: b52a4...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts på utsiden tightsen bruker jeg ikke jeg bruker potensen til intervalklokke jeg... løpe det jeg hæler når står  jogge når henger...    De fleste mennene i byen min har verken truse under eller shorts på utsiden er vel den synlige potensen du vil disse mennene skal skjule under shorts pga er så mange synlige stå rundt om kring?   Jeg har i hvertfall sett mye av det hvordan ereksjon til de enderer seg når de er ute og løper i tights... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ekte menn går ikke i tights. 

Anonymkode: 21143...057

Hva er betegnelsen på ekte mann? Hvordan skiller du ekte og uekte mann?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pils skrev (Akkurat nå):

Hva er betegnelsen på ekte mann? Hvordan skiller du ekte og uekte mann?  

En ekte mann er trygg nok i din egen manndom til å ikke måtte paradere en ekkel halvstivert midt i synet på folk der han sprader i tights. En ekte mann bruker derfor ikke tights på joggetur i nabolaget. 

Anonymkode: b52a4...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

En ekte mann er trygg nok i din egen manndom til å ikke måtte paradere en ekkel halvstivert midt i synet på folk der han sprader i tights. En ekte mann bruker derfor ikke tights på joggetur i nabolaget. 

Anonymkode: b52a4...a29

Ekte menn er trygge nok til drite i det de fokuserer bare på treninga de...  Er jålene(ikke manndige) som bryr seg om det hvordan dem ser ut i tightsen...   Mann i mitt hode er en som f.eks. liker kjøre og skru sikkelig fosilbil,  f.eks. snekkere og ordne på huset osv og ikke være så nøye med hvordan dem ser ut i tøyet i den aktiviteten dem skal utføre, men går heller etter funksjoalitet framfor utsende .... tights har god funksjonalitet forhold til f.eks. løping  så de bryr seg ikke en dritt om den penisbulen da som kan bevege seg/beveger seg etter naturlig potensendriger menn flest har ...  Menn er enkle av natur,  jåler oppfører seg halveis som homser og må f.eks. bruke løse bukser eller annet når skal løpe for de overtenker på utsende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (23 minutter siden):

Ekte menn er trygge nok til drite i det de fokuserer bare på treninga de...  Er jålene(ikke manndige) som bryr seg om det hvordan dem ser ut i tightsen...   Mann i mitt hode er en som f.eks. liker kjøre og skru sikkelig fosilbil,  f.eks. snekkere og ordne på huset osv og ikke være så nøye med hvordan dem ser ut i tøyet i den aktiviteten dem skal utføre, men går heller etter funksjoalitet framfor utsende .... tights har god funksjonalitet forhold til f.eks. løping  så de bryr seg ikke en dritt om den penisbulen da som kan bevege seg/beveger seg etter naturlig potensendriger menn flest har ...  Menn er enkle av natur,  jåler oppfører seg halveis som homser og må f.eks. bruke løse bukser eller annet når skal løpe for de overtenker på utsende... 

Der avslørte hvertfall du kjapt og greit at du er en ordentlig huleboer. 

Anonymkode: b52a4...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (3 timer siden):

Hva er betegnelsen på ekte mann? Hvordan skiller du ekte og uekte mann?  

Tights

Anonymkode: 21143...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Tights

Anonymkode: 21143...057

De går ikke med det 24/7 så det kan bli vansklig og se utenom når de trener ok, kansje tvekjønnet da at bytter kjønn når de bytter mellom vanlig bukse og tights... hehe

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (4 timer siden):

Shorts på utsiden tightsen bruker jeg ikke jeg bruker potensen til intervalklokke jeg... løpe det jeg hæler når står  jogge når henger...    De fleste mennene i byen min har verken truse under eller shorts på utsiden er vel den synlige potensen du vil disse mennene skal skjule under shorts pga er så mange synlige stå rundt om kring?   Jeg har i hvertfall sett mye av det hvordan ereksjon til de enderer seg når de er ute og løper i tights... 

Skal si du får med deg mye om de andre mennene som trener.

Anonymkode: bffe0...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skal si du får med deg mye om de andre mennene som trener.

Anonymkode: bffe0...051

Jepp,  ser de jo forfra noen ganger når kjører rundt omkring... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pils skrev (1 time siden):

Ekte menn er trygge nok til drite i det de fokuserer bare på treninga de...  Er jålene(ikke manndige) som bryr seg om det hvordan dem ser ut i tightsen...   Mann i mitt hode er en som f.eks. liker kjøre og skru sikkelig fosilbil,  f.eks. snekkere og ordne på huset osv og ikke være så nøye med hvordan dem ser ut i tøyet i den aktiviteten dem skal utføre, men går heller etter funksjoalitet framfor utsende .... tights har god funksjonalitet forhold til f.eks. løping  så de bryr seg ikke en dritt om den penisbulen da som kan bevege seg/beveger seg etter naturlig potensendriger menn flest har ...  Menn er enkle av natur,  jåler oppfører seg halveis som homser og må f.eks. bruke løse bukser eller annet når skal løpe for de overtenker på utsende... 

Ingen ekte mann er så ufyselig som dette.

Anonymkode: bffe0...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen ekte mann er så ufyselig som dette.

Anonymkode: bffe0...051

Haha ...  De trener vel ikke i det hele tatt de mannfolka dine ... ? Tror jeg da å ølmagen er hengende over buksa...  vil jeg tro...  Det er vel ekte mann i ditt hode tror jeg da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (9 minutter siden):

Haha ...  De trener vel ikke i det hele tatt de mannfolka dine ... ? Tror jeg da å ølmagen er hengende over buksa...  vil jeg tro...  Det er vel ekte mann i ditt hode tror jeg da... 

Ufyselig er du ja.

Anonymkode: bffe0...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ufyselig er du ja.

Anonymkode: bffe0...051

Ok ,tynne menn i tights er ufyrslig og menn med ølmage uten tights er ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (1 minutt siden):

Ok ,tynne menn i tights er ufyrslig og menn med ølmage uten tights er ikke det?

Ikke tightsen din som er problemet.

Anonymkode: bffe0...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke tightsen din som er problemet.

Anonymkode: bffe0...051

Ok, da er du problemet da i tankegangen din. For du kjenner meg ikke til kunne fordømme meg uten at det er/kan være en forhåndømming som ikke stemmer..     Det er samme som jeg sikkert muligens kan ha/har kansje feildømt tankemønsteret ditt om hva du tenker om det du ser på som ekte og uekte menn ...   gjettimg kan ofte føre til feiloppfattelser...  men sjangsen for jeg hadde delevis halvis rett er jo tilstedet...    

Du er jo heller ikke tøff nok til vise nick i svarene og svarer i forumet anomymt det sier jo bare litt om deg det da... Hehe  🤣🤪

Mange som tøffer seg anomynt på nettet vet jeg... 

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (3 timer siden):

Haha ...  De trener vel ikke i det hele tatt de mannfolka dine ... ? Tror jeg da å ølmagen er hengende over buksa...  vil jeg tro...  Det er vel ekte mann i ditt hode tror jeg da... 

Herregud, da deg en pils... 

Anonymkode: 21143...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Herregud, da deg en pils... 

Anonymkode: 21143...057

Er avholds pils er et kallenavn jeg fikk får hauer av år siden pga etternavnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er ukomfortabel i tights rett og slett. Får vibber mot Monthy Pyton og John Cleese. Jeg skjønner godt at enkelte menn bruker tights fordi det ofte er praktisk, men det er få som kler det synes jeg. Damer derimot, hallelujah! Selv overvektige damer blir veldig interessante i tights. Får liksom øynene opp for at de er sannelig ikke så verst likevel, at de har noe flott og tilby de også. Så senest i går ei dame utenfor butikken med kraftige lår og rumpe i tights med veldig tynt stoff, som viste det aller meste. Fikk et lite glimt i forbifarten som sitter godt i minnet fremdeles. Lol. Happy life!

Anonymkode: b0842...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...