Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #26 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tenker jeg også. Og 20 år? Da er vel skoletida over. Anonymkode: db3e5...468 Hvorfor i alle dager tror dere det? Helt på ekte?? selv gikk jeg i klasse med en 36 år gammel mamma da jeg gikk på vgs. I fjor gikk datteren min med flere over 20 år? 3 av dem hadde barn. Eldste var 32 år. Er det virkelig ikke mulig der dere har videregående? Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #27 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): I min verden er det ingen fasit. Det er jo derfor jeg spør, fordi jeg ikke vet? Jeg trodde jo at om man identifiserer seg som kvinne, velger å bruke den garderoben, så velger man også det når man skal deles inn? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling! Anonymkode: 672f4...6bb Du vet at det er fysisk forskjell på menn og damer? En mann er nesten alltid sterkere og raskere enn en kvinne. Derfor kan hen selvsagt ikke konkurrere mot kvinner så lenge hen har en mannskropp. Anonymkode: d7c94...b10
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #28 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du vet at det er fysisk forskjell på menn og damer? En mann er nesten alltid sterkere og raskere enn en kvinne. Derfor kan hen selvsagt ikke konkurrere mot kvinner så lenge hen har en mannskropp. Anonymkode: d7c94...b10 Men det er jo ikke snakk om å konkurrere i så måte. De hadde gym. Skulle spille ballspill, guttene mot jentene. Det er jo ingen fair match uansett hvis man skal se på fysikken Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #29 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): HI, i din verden er det bare 2 muligheter, og ingen kan dermed være ikke-binær eller ha flytende kjønnsidentitet. I virkelighetens verden treffer ikke de to enkeltbåsene. Anonymkode: db3e5...468 Virkelighetens verden for normale mennesker er tokjønnet. Folk som er ekle, syke og abnormale legger ikke premisser for oss. Anonymkode: 9e946...673
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #30 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Virkelighetens verden for normale mennesker er tokjønnet. Folk som er ekle, syke og abnormale legger ikke premisser for oss. Anonymkode: 9e946...673 Med andre ord så legger ikke du premissene for noen som helst. Anonymkode: 61399...068
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #31 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Virkelighetens verden for normale mennesker er tokjønnet. Folk som er ekle, syke og abnormale legger ikke premisser for oss. Anonymkode: 9e946...673 Hæ? Jeg er åpen for alt av kjønn og legninger jeg, jeg bare stilte et spørsmål. Jeg dømmer ingen Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #32 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): HI, i din verden er det bare 2 muligheter, og ingen kan dermed være ikke-binær eller ha flytende kjønnsidentitet. I virkelighetens verden treffer ikke de to enkeltbåsene. Anonymkode: db3e5...468 I min verden har en person med penis ingenting i jentegarderobe å gjøre. Anonymkode: 18ca7...9a2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #33 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Men det er jo ikke snakk om å konkurrere i så måte. De hadde gym. Skulle spille ballspill, guttene mot jentene. Det er jo ingen fair match uansett hvis man skal se på fysikken Anonymkode: 672f4...6bb Guttene mot jentene i ballspill? Det er jo helt hårreisende. Hva slags idiotlærer kommer på slikt? Anonymkode: d7c94...b10
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #34 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Guttene mot jentene i ballspill? Det er jo helt hårreisende. Hva slags idiotlærer kommer på slikt? Anonymkode: d7c94...b10 Det hadde vi da mye av på skolen selv. det er jo ikke akkurat en konkurranse i gymtimene. Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #35 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det hadde vi da mye av på skolen selv. det er jo ikke akkurat en konkurranse i gymtimene. Anonymkode: 672f4...6bb Ikke konkurranse i ballspill? Er du seriøs? Anonymkode: d7c94...b10
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #36 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ikke konkurranse i ballspill? Er du seriøs? Anonymkode: d7c94...b10 Jeg mener at det er ikke konkurranse som teller! Jeg skjønner jo at i store konkurranser må man stille med likt utgangspunkt, men det er ikke så nøye i gymtimene på vgs. Der er jo ikke målet å vinne mest mulig. Her spiller jo jentene fotball med guttene om de er gode nok, men bare frem til de er 20 år. Ikke etter det. Men det var vitterlig ikke spørsmålet jeg var ute etter å få svar på. Det må kunne gå an å holde seg til temaet uten å spore helt av hele tiden! Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #37 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg mener at det er ikke konkurranse som teller! Jeg skjønner jo at i store konkurranser må man stille med likt utgangspunkt, men det er ikke så nøye i gymtimene på vgs. Der er jo ikke målet å vinne mest mulig. Her spiller jo jentene fotball med guttene om de er gode nok, men bare frem til de er 20 år. Ikke etter det. Men det var vitterlig ikke spørsmålet jeg var ute etter å få svar på. Det må kunne gå an å holde seg til temaet uten å spore helt av hele tiden! Anonymkode: 672f4...6bb Det går vel på at flere her synes problemstillingen høres oppkonstruert ut. Det er flere ting som skurrer. Anonymkode: 6d527...fb8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #38 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg mener at det er ikke konkurranse som teller! Jeg skjønner jo at i store konkurranser må man stille med likt utgangspunkt, men det er ikke så nøye i gymtimene på vgs. Der er jo ikke målet å vinne mest mulig. Her spiller jo jentene fotball med guttene om de er gode nok, men bare frem til de er 20 år. Ikke etter det. Men det var vitterlig ikke spørsmålet jeg var ute etter å få svar på. Det må kunne gå an å holde seg til temaet uten å spore helt av hele tiden! Anonymkode: 672f4...6bb Jeg henger meg opp i det fordi det ikke henger på greip. Ingen jenter vil godta å garantert tape kampen. Alle trenere sørger jo for å ha noenlunde jevne lag. Derfor konkluderer jeg med at hele problemstillingen din er fri fantasi. Anonymkode: d7c94...b10
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #39 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg henger meg opp i det fordi det ikke henger på greip. Ingen jenter vil godta å garantert tape kampen. Alle trenere sørger jo for å ha noenlunde jevne lag. Derfor konkluderer jeg med at hele problemstillingen din er fri fantasi. Anonymkode: d7c94...b10 Ja, men da må du gjerne tro det. Det var altså min datter som kom hjem å fortalte det idag. Jeg har 3 barn og fullt opp. Jeg sitter ikke på ett forum å dikter opp ting?! Skjønner ikke at det går an å tenke det engang, men hvis dere tror det så for all del. Da skal jeg ikke bruke mer energi på det Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #40 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg henger meg opp i det fordi det ikke henger på greip. Ingen jenter vil godta å garantert tape kampen. Alle trenere sørger jo for å ha noenlunde jevne lag. Derfor konkluderer jeg med at hele problemstillingen din er fri fantasi. Anonymkode: d7c94...b10 Jøss. Har du aldri spilt kanonball eller slåball gutter mot jenter? Det har da både jeg og mine barn gjort. Anonymkode: 9e946...673
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #41 Skrevet 24. august 2022 37 minutes ago, Anonym bruker said: Jøss. Har du aldri spilt kanonball eller slåball gutter mot jenter? Det har da både jeg og mine barn gjort. Anonymkode: 9e946...673 Jeg gjorde det, og det var ikke strålende pedagogikk. Kudos til ungdommen som gikk i mot en slik meningsløs inndeling. Guttelus og jentelus, det trenger ikke læreren å legge opp til Anonymkode: 4968b...a1f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #42 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg gjorde det, og det var ikke strålende pedagogikk. Kudos til ungdommen som gikk i mot en slik meningsløs inndeling. Guttelus og jentelus, det trenger ikke læreren å legge opp til Anonymkode: 4968b...a1f Argumentasjonen for å forby transkvinner å drive kontaktidrett med biologiske kvinner var blant annet at transkvinner (tidligere menn) var sterkere og representerte fare i slike kontaktidretter. Man deler kvinner og menn ellers i ballsport, gym osv, så hvorfor skal alle spille sammen når guttene har nådd puberteten? Anonymkode: 18ca7...9a2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #43 Skrevet 24. august 2022 5 minutes ago, Anonym bruker said: Argumentasjonen for å forby transkvinner å drive kontaktidrett med biologiske kvinner var blant annet at transkvinner (tidligere menn) var sterkere og representerte fare i slike kontaktidretter. Man deler kvinner og menn ellers i ballsport, gym osv, så hvorfor skal alle spille sammen når guttene har nådd puberteten? Anonymkode: 18ca7...9a2 Litt forskjell på gymtimer og profesjonell idrett.. Anonymkode: 4968b...a1f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #44 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager tror dere det? Helt på ekte?? selv gikk jeg i klasse med en 36 år gammel mamma da jeg gikk på vgs. I fjor gikk datteren min med flere over 20 år? 3 av dem hadde barn. Eldste var 32 år. Er det virkelig ikke mulig der dere har videregående? Anonymkode: 672f4...6bb Jo, men det er rart. Voksenopplæringa tar seg normalt av sånne ting. Anonymkode: db3e5...468
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #45 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jo, men det er rart. Voksenopplæringa tar seg normalt av sånne ting. Anonymkode: db3e5...468 Det begynner å bli 25 år siden jeg gikk på videregående og det er åpebart sånn enda. Hvorfor det er sånn vet ikke jeg. En av mine nærmeste venninner fikk jeg i klassen på vgs og hun er 4 år eldre enn meg. Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #46 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men det er jo ikke snakk om å konkurrere i så måte. De hadde gym. Skulle spille ballspill, guttene mot jentene. Det er jo ingen fair match uansett hvis man skal se på fysikken Anonymkode: 672f4...6bb Men er det et problem at lagene består av folk som identifiserer seg litt på tvers i en GYMTIME? Dette er en ikke-sak. Anonymkode: db3e5...468
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #47 Skrevet 25. august 2022 God i fotball? Anonymkode: 3072d...73b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #48 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men er det et problem at lagene består av folk som identifiserer seg litt på tvers i en GYMTIME? Dette er en ikke-sak. Anonymkode: db3e5...468 Hvor har jeg skrevet at det er et problem? Jeg bare lurte på hva vedkommende identifiserte seg som siden hen valgte jentegarderoben til å skifte og så valgte guttelaget. Er det da en flytende greie? At man identifiserer seg som begge kjønn? JEG syns ikke noe er et problem, det har jeg aldri skrevet. Jeg lurer fordi jeg ikke har nok kunnskap om dette til å vite hvilken paraply vedkommende er under når man tar de valgene. Jeg er bare nysgjerrig. Det er datteren min og. Hun og flere hadde lurt på om hen opprinnelig var født gutt eller jente, men fikk jo svar på dette idag. Hun syns da det var litt rart at hen valgte jentegarderoben og så guttelaget. Kun det. Det var ikke et problem. Verken for meg eller henne. Eller de andre i klassen. Jeg er bare nysgjerrig Anonymkode: 672f4...6bb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #49 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det da en flytende greie? At man identifiserer seg som begge kjønn? Eller ingen av dem? Ja, det er fint mulig at det er flytende. Anonymkode: db3e5...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå