Gå til innhold

Kjønnsidentitet og sånn…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en person bruker jentegarderoben men velger å stå med guttene i inndeling av lag basert på kjønn, hva i alle dager er man da? 

Anonymkode: 672f4...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et barn? 

Anonymkode: 37047...b10

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Et barn? 

20 år gammel…

Skrevet

Evnt en voksen. Kanskje personen liker å spille med guttene? Kan se for meg det er forskjellig spillestil på gutte og jentelag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

20 år gammel…

En 20 åring kan jo ikke bare velge selv å spille på dame- eller herrelag.

Anonymkode: 61399...068

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

En 20 åring kan jo ikke bare velge selv å spille på dame- eller herrelag.

Personen er født gutt. Brukte jentegarderoben før gym, valgte guttene som lag når de skulle deles inn. 

Bare skjønner ikke om personen da identifiserer seg som gutt eller jente, eller om det er flytende og velger etter hva som er best, eller hva. Jeg er oppriktig nysgjerrig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Personen er født gutt. Brukte jentegarderoben før gym, valgte guttene som lag når de skulle deles inn. 

Bare skjønner ikke om personen da identifiserer seg som gutt eller jente, eller om det er flytende og velger etter hva som er best, eller hva. Jeg er oppriktig nysgjerrig 

Da bør du kanskje bare spørre vedkommende hva hen vil bli omtalt som. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Han kan jo ikke spille på jentelaget selv om han identifiserer seg som jente og følgelig bruker jentegarderoben. 

Anonymkode: d7c94...b10

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han kan jo ikke spille på jentelaget selv om han identifiserer seg som jente og følgelig bruker jentegarderoben. 

Hvorfor? 
Jeg spør av oppriktighet altså. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Da bør du kanskje bare spørre vedkommende hva hen vil bli omtalt som. 

Ikke en person jeg kan spørre, men har selvsagt oppfordret til det. Bare ble oppriktig nysgjerrig 

Skrevet

Har vedkommende byttet kjønn? Altså blitt jente sånn biologisk? For hvis ikke er det jo søkt å være i jentegarderoben. 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (2 minutter siden):

Har vedkommende byttet kjønn? Altså blitt jente sånn biologisk? For hvis ikke er det jo søkt å være i jentegarderoben. 

Nei det var penis involvert så det tror jeg ikke. (Ikke at jeg har noen forutsetning for å vite hvordan ting gjøres)

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei det var penis involvert så det tror jeg ikke. (Ikke at jeg har noen forutsetning for å vite hvordan ting gjøres)

Hvis jentene kjenner vedkommende fra før, og vet hvordan situasjonen er og synes det er ok å dele garderobe, så er det jo uproblematisk. Men om noen synes det er ubehagelig, så blir det jo anderledes. Finnes det ikke egne garderober som kan brukes? 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

*Ting som aldri har skjedd*

Skrevet

Nekter å tro at dette er noe annet enn en totalt oppkonstruert problemstilling. 

Anonymkode: 28b63...449

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (10 minutter siden):

*Ting som aldri har skjedd*

Det tenkte jeg og, det henger ikke på greip.

Skrevet

Jeg har virkelig bedre ting å gjøre enn å dikte opp ting på et forum altså

Det var datteren min som opplevde dette på skolen idag. Ny klasse. Noen kjenner hverandre, men de gikk ikke sammen i fjor.  

jeg sa vedkommende fikk bruke den garderoben som føltes riktig, og det var hun tildels enig i, men forsto ikke hvorfor denne personen valgte guttene når de skulle deles inn etter kjønn. Hvis hen identifiserer seg som en jente må hen vel også være på lag med de?

Ingen big deal, ingen «ting som aldri har skjedd» (lever dere så beskyttet?) og ingen ting ved denne historien som er funnet opp. Jeg bare spør av nysgjerrighet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis en person bruker jentegarderoben men velger å stå med guttene i inndeling av lag basert på kjønn, hva i alle dager er man da? 

Dum og sjølhøytidelig.

Anonymkode: 9e946...673

Skrevet

Hvilke skole deler lagene i gutte og jentelag?

Skrevet

Den videregående datteren min går på. Men det er en annen diskusjon. 

Skrevet

Enig! Veldig rart!

Anonymkode: 6d527...fb8

Skrevet

HI, i din verden er det bare 2 muligheter, og ingen kan dermed være ikke-binær eller ha flytende kjønnsidentitet. 
I virkelighetens verden treffer ikke de to enkeltbåsene. 

Anonymkode: db3e5...468

Skrevet

Nekter å tro at dette er noe annet enn en totalt oppkonstruert problemstilling. 

Anonymkode: 28b63...449

Tenker jeg også. Og 20 år? Da er vel skoletida over. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

HI, i din verden er det bare 2 muligheter, og ingen kan dermed være ikke-binær eller ha flytende kjønnsidentitet. 
I virkelighetens verden treffer ikke de to enkeltbåsene. 

I min verden er det ingen fasit. Det er jo derfor jeg spør, fordi jeg ikke vet? Jeg trodde jo at om man identifiserer seg som kvinne, velger å bruke den garderoben, så velger man også det når man skal deles inn? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...