Gå til innhold

Bare jeg som sliter etter covid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Neida, skjønner at det ikke er det. Jobber i et stort firma da. Nå kommer jo folk på jobb med covid, så lenge de er i form. 
Jeg har nettopp blitt smittet for tredje gang. Har fått flere spørsmål om hvorfor jeg ikke kommer på jobb. De fleste jeg jobber med ble nemlig ikke syke… Er jo fint for de selvsagt. Jeg ble ikke verre enn en vanlig influensa. Problemet er etterpå. Som de forrige to gangene er jeg helt utslitt. Svimmel, suser i ørene og en vanvittig slitenhet. Varte over 1 mnd. sist gang, og er enda verre nå. Planen er jobb imorgen, men klarer ikke stå oppreist når jeg lager middag engang. 
Flere som har hatt det slik?

Anonymkode: bc7d9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempetung i pusten og er helt ferdig etter å ha hengt opp tøy. Hosten sitter og fremdeles i, hoster til jeg brekker meg, spesielt om nettene, slitsomt. Har hørt at den siste varianten kan sitte lenge i.

Anonymkode: 48dff...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er kjempetung i pusten og er helt ferdig etter å ha hengt opp tøy. Hosten sitter og fremdeles i, hoster til jeg brekker meg, spesielt om nettene, slitsomt. Har hørt at den siste varianten kan sitte lenge i.

Anonymkode: 48dff...188

Hostet veldig lite, men helt nummen i kroppen. Prøvd å gå noen små turer på ettermiddagen når formen har vert best. I dag har det vert ille, så stort sett ligget rett ut på sofaen.

Anonymkode: bc7d9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hostet veldig lite, men helt nummen i kroppen. Prøvd å gå noen små turer på ettermiddagen når formen har vert best. I dag har det vert ille, så stort sett ligget rett ut på sofaen.

Anonymkode: bc7d9...bc6

Det høres ikke ut som om du er i så god form akkurat.

Anonymkode: 48dff...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, smittet tre ganger? Trodde ikke det var mulig. Jeg har hatt covid en gang i vinter, og har ansett meg som ferdig med det. Det må da være sjeldent å bli smittet flere ganger? 
 

Anonymkode: 659bd...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jøss, smittet tre ganger? Trodde ikke det var mulig. Jeg har hatt covid en gang i vinter, og har ansett meg som ferdig med det. Det må da være sjeldent å bli smittet flere ganger? 
 

Anonymkode: 659bd...c3c

Tror ikke det er sjeldent, for det kommer nye varianter som man kan bli smittet av.

Anonymkode: 48dff...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jøss, smittet tre ganger? Trodde ikke det var mulig. Jeg har hatt covid en gang i vinter, og har ansett meg som ferdig med det. Det må da være sjeldent å bli smittet flere ganger? 
 

Anonymkode: 659bd...c3c

Er flere og flere som blir smittet flere ganger nå. Du er nok dessverre ikke ferdig etter en runde. 

Anonymkode: bc7d9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 24.8.2022 den 15.32):

Jøss, smittet tre ganger? Trodde ikke det var mulig. Jeg har hatt covid en gang i vinter, og har ansett meg som ferdig med det. Det må da være sjeldent å bli smittet flere ganger? 
 

Anonymkode: 659bd...c3c

Jeg kjenner også noen som har hatt det tre ganger, både alfa, delta og omikron. 

Anonymkode: 3674b...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 24.8.2022 den 15.32):

Jøss, smittet tre ganger? Trodde ikke det var mulig. Jeg har hatt covid en gang i vinter, og har ansett meg som ferdig med det. Det må da være sjeldent å bli smittet flere ganger? 
 

Anonymkode: 659bd...c3c

Leser du veldig lite aviser? Snakker du lite med folk rundt deg?? Det er helt vanlig å få korona tre ganger.

Anonymkode: 1d8dd...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...