Gå til innhold

Tror du covid smitten eksploderer i høst og vinter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Man kan jo håpe på den beste.
Den som smitter ekstremt lett, mye lettere enn alt annet og utkonkurrerer alle andre varianter samt gir et ekstremt mildt sykdomsforløp, ingen long covid og evig immunitet etterpå :)

Anonymkode: 3c944...084

Det er sant 🤩 

Anonymkode: 456af...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Man skal jo uansett være hjemme fra jobb når man er yk, korona eller ei.

Anonymkode: 3156a...99c

Man skal selvsagt dra på jobb om man er i stand til det, korona eller ei.

(forutsatt at man ikke har nærkontakt med syke og svake mennesker)

Endret av Den perfekte mor, påan igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (24 minutter siden):

Man skal selvsagt dra på jobb om man er i stand til det, korona eller ei.

(forutsatt at man ikke har nærkontakt med syke og svake mennesker)

Nettopp! Både mannen og jeg jobber på kontor, med mulighet til å lukke døren og begrense kontakt med kollegaer. Mennesker med vanlig arbeidsmoral drar seg på jobb selv om man er litt pjusk! Det er nedgangstider, alle får stå på så godt man kan. 

Anonymkode: 6cbbc...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden):

Man skal selvsagt dra på jobb om man er i stand til det, korona eller ei.

(forutsatt at man ikke har nærkontakt med syke og svake mennesker)

Vil du reise på jobb med feber og masse luftveissymptomer, så vær så god. For meg er det en selvfølge at man ikke gjør det. Mener du at barnehageansatte f .eks skal gjøre det, så de kan riktig smitte sine kollegaer og barna. Foreldrene vil sikkert sette pris på det.

Anonymkode: 3156a...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vil du reise på jobb med feber og masse luftveissymptomer, så vær så god. For meg er det en selvfølge at man ikke gjør det. Mener du at barnehageansatte f .eks skal gjøre det, så de kan riktig smitte sine kollegaer og barna. Foreldrene vil sikkert sette pris på det.

Anonymkode: 3156a...99c

Om jeg har feber er jeg ikke i stand til å dra på jobb, da blir jeg hjemme. Har jeg bare overflatiske luftveissymptomer drar jeg på jobb ja, og jeg setter stor pris på at kollegaene mine gjør det også. Jeg mener absolutt at barnehageansatte skal gå på jobb om de er i stand til det, hvis ikke ville barnehagen være stengt store deler av året. De smitter neppe kollegaene sine, det er det barna som gjør. Barna er ikke i stand til å ivareta smittevernhensyn slik som voksne er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden):

Om jeg har feber er jeg ikke i stand til å dra på jobb, da blir jeg hjemme. Har jeg bare overflatiske luftveissymptomer drar jeg på jobb ja, og jeg setter stor pris på at kollegaene mine gjør det også. Jeg mener absolutt at barnehageansatte skal gå på jobb om de er i stand til det, hvis ikke ville barnehagen være stengt store deler av året. De smitter neppe kollegaene sine, det er det barna som gjør. Barna er ikke i stand til å ivareta smittevernhensyn slik som voksne er.

Den jeg siterte gjaldt ikke bare overfladiske luftveissymptomer. så det er noe helt annet enn det jeg kommenterte på. Og jo, selvfølgelig kan ansatte smitte hverandre.

Anonymkode: 3156a...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den jeg siterte gjaldt ikke bare overfladiske luftveissymptomer. så det er noe helt annet enn det jeg kommenterte på. Og jo, selvfølgelig kan ansatte smitte hverandre.

Anonymkode: 3156a...99c

Selvsagt kan de det, men i en barnehage er det neppe mellom to kollegaer smitten florerer. Den du siterer føler seg åpenbart frisk nok til å dra på jobb. Personlig blir jeg svært dårlig av feber, og har det så godt som aldri. Andre får fort feber, men blir ikke videre dårlig av det. 
Jeg svarte på ditt spørsmål som var rettet direkte mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kommer til å gå i bølgedaler fremover. Nettopp blitt ferdig med en ny runde. Heldigvis raskere på beina denne gangen. 
Jeg er veldig sjelden syk. Bare i år har jeg vert vekke tre uker fra jobb på grunn av covid. Jeg blir syk….ikke pjusk.

Anonymkode: 10629...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakstad er ute i media og påstår man blir sykere. Gidder ikke å gi denne overskriften klikk, så vet ikke hva han mener. Han savner vel medias søkelys, og har enda ikke skjønt at det har gått opp for majoriteten at han er kongen av krisemaksimering, og alle er drit lei av alt hysteriet han spyr ut. 

Anonymkode: 41e88...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...