Gå til innhold

Hva spiser din gutt på ungdomsskolen til frokost ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: ad3ea...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havregrøt, som han har gjort siden han gikk i barnehagen.

Anonymkode: d04f1...a43

Skrevet

Smoothie med havregryn oppi så gan hvertfall blir litt mer mett.

Anonymkode: 6a711...680

Skrevet

I dag ble det 2 store grove rundstykker med ost og salat, en stor banan, en appelsin, et stort glass smoothie ( hjemmelaget), 2 egg og noen blåbær.  En god del , men i dag er det gym, 2 timer fysak og 2 timer trening etter skolen. 

Skrevet

Maks en halv skive. 

Anonymkode: 05b93...f9f

Skrevet

Stort sett to stekte egg på en brødskive og et glass appelsinjuice. 

Anonymkode: cc0bb...373

Skrevet

Nå hår den ene på vgs, men min ebe gutt spiser smoothie og den andre to skiver med nugatti.

Anonymkode: e0db9...7f3

Skrevet

Han på VGs ingenting. Han på ungdomsskolen en brødskive med egg. Han i 7 toast 

Anonymkode: 3fdd0...f91

Skrevet

Stort sett 2-3 polarbrød med ost og salami. Av og til 2 toast, altså 4 skiver brød. Gjerne smoothie i tillegg.

Anonymkode: be08e...72d

Skrevet

6 brødskiver

2 glass melk 

1 smoothie

1 banan

Pluss en neve frokostblanding "on the go"

Anonymkode: 52626...4d5

Skrevet

Yoghurt med granola. Ble ei svele også i dag siden vi har en til overs. Hvis vi har middagsrester spiser han gjerne det. 

Anonymkode: e39bb...aed

Skrevet

Ingenting dessverre. Har prøvd alt, men han får kun i seg litt kaffe. 

Anonymkode: 9d637...fd5

Skrevet

Min hater frokost, men han får nå i seg en skive eller to med diverse pålegg, pluss et glass melk. 

Skrevet

Han er ikke noe glad i frokost, men jeg får i han en yoghurt.
Men han har med seg en stor matpakke som blir spist opp

Anonymkode: e1ebf...e59

Skrevet

Som regel to skiver grovt brød med leverpostei, skinkeost eller skinke. I tillegg litt frukt eller bær, og et glass vann.

Anonymkode: 4d3c1...7ce

Skrevet

En skive med nugatti 

Anonymkode: d6e0b...910

Skrevet

Han spiser ikke frokost på skolen. Det er det ingen som gjør. 

Anonymkode: 15d28...2de

Skrevet

Ei ristet skive uten noe på og et glass melk

Anonymkode: 3d310...ecd

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og avsporinger.

Admin

Skrevet
Admin skrev (1 minutt siden):

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og avsporinger.

Admin

@AdminBlir det ingen konsekvenser for brukere som til stadighet avsporer andres tråder? Jeg syns forumet er slitsomt å forholde seg til for tiden, og kan ikke skjønne at det skal være greit for noen å  raljere slik som det blir gjort nå. 

Anonymkode: f626f...1ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

@AdminBlir det ingen konsekvenser for brukere som til stadighet avsporer andres tråder? Jeg syns forumet er slitsomt å forholde seg til for tiden, og kan ikke skjønne at det skal være greit for noen å  raljere slik som det blir gjort nå. 

Vi diskuterer ikke andre brukere, men alle regelbrudd blir håndtert likt, ellers kan jeg foreslå at man kan blokkere brukere. Da vil brukerens tråder forsvinne, samt brukerens innlegg i andre sine tråder.

Skrevet
Admin skrev (7 minutter siden):

Vi diskuterer ikke andre brukere, men alle regelbrudd blir håndtert likt, ellers kan jeg foreslå at man kan blokkere brukere. Da vil brukerens tråder forsvinne, samt brukerens innlegg i andre sine tråder.

Jeg nevner heller ikke spesifikke brukere, men lurer jo litt på hvilke konsekvenser det får å stadig bryte reglene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg nevner heller ikke spesifikke brukere, men lurer jo litt på hvilke konsekvenser det får å stadig bryte reglene. 

Dette lurer jeg på også. Det er spesielt to brukere som oppretter veldig mange tråder  og ene sporer også stadig av i andre sine tråder og ødelegger dem. Får det ingen konsekvenser?

Anonymkode: ef850...e68

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette lurer jeg på også. Det er spesielt to brukere som oppretter veldig mange tråder  og ene sporer også stadig av i andre sine tråder og ødelegger dem. Får det ingen konsekvenser?

Det er desverre helt tydelig at det ikke får noen konsekvenser.

Anonymkode: 1687a...17d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jo flere som blokkerer disse  brukerne jo mindre respons får de og går vel lei tenker jeg.

Men er usikker på om det de skriver som anonyme blir blokkert, det gjør det kanskje ikke?

Anonymkode: e0db9...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...