Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Er sykemeldt. Livet mitt raser sammen. Absolut alt går galt. Eneste jeg orker er å sove og se serie. Hvorfor er livet sånn? Hva gjør jeg galt? Anonymkode: 50619...e84
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er sykemeldt. Livet mitt raser sammen. Absolut alt går galt. Eneste jeg orker er å sove og se serie. Hvorfor er livet sånn? Hva gjør jeg galt? Anonymkode: 50619...e84 Blir du frisk igjen? Ta dette som en pause, komme deg til hektene. Begynn med å legge deg og stå opp til samme tid. Drikk vann, spis nok. Gå deg en tur hver dag. Ring en venn. Begynn der. Jeg var i alvorlig trafikkulykke. Har hatt det som deg hver dag i 15 år, siden jeg var ungdom. Jeg lever ett vanskelig liv. Kan aldri jobbe. Hver sag er en kamp. Men jeg klarer å se lyst på livet, være positiv, glede meg over småting. Du må bare begynne ett sted. ❤️Øve øve øve. Lev i nuet. Anonymkode: aa715...07f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Ingen som kan svare med så lite info. Anonymkode: f5e76...f98
Himmel og hav Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Det er antagelig ikke noe du har gjort galt. Du har hatt uflaks og blitt syk. Det er som regel ikke noe man hverken kan noe for eller kan påvirke så veldig. Mediene er ofte proppfulle av artikler som gir en illusjon om at det er innenfor vår kontroll om vi skal bli syke. Det er i mange tilfeller noe stort tull. Det du derimot kan gjøre noe med er hva du gjør nå. Følg de rådene du får fra legen, ta medisiner, gå til psykolog/fysioterapeut eller annet du har fått henvisning til og gjør det som står i din makt for å bli bedre. Det betyr ikke at det er din skyld om du blir verre eller om bedringen tar lang tid. Det betyr bare at det er noe dritt å ha fått en sykdom og at det kan være en tålmodighetsprøve å bli bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Takk for fine svar ❤️ Anonymkode: 50619...e84
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Er i samme situasjon selv å føler jeg bare har energi til å sove og se på serie. Jeg prøver å tvinge ut på tur hver dag å får faktisk mer energi av det. Anonymkode: 56da9...da9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 Jeg er bitter, sint, lei meg, frustrert og trist. Føler meg i tillegg ensom og alene i verden. Tenker at denne gangen kommer det ikke til å gå bra. Anonymkode: 50619...e84
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Kanskje du bare må innse at den sykmeldingen var veldig nødvendig hvis du ikke greier annet enn dette? Anonymkode: 1a6ad...6f5
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg er bitter, sint, lei meg, frustrert og trist. Føler meg i tillegg ensom og alene i verden. Tenker at denne gangen kommer det ikke til å gå bra. Anonymkode: 50619...e84 Men har du begynt på noen slags behandling nå, eller er du "bare" sykemeldt? Anonymkode: 6eb30...526
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Men har du begynt på noen slags behandling nå, eller er du "bare" sykemeldt? Anonymkode: 6eb30...526 Er sykemeldt. Ingen behandling. Anonymkode: 50619...e84
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Er sykemeldt. Ingen behandling. Anonymkode: 50619...e84 Hva er du sykemeldt for da? Høres jo nesten ut som om du er deprimert. Man kan bli deprimert av å være syk så selvom du ikke er sykemeldt pga depresjon så kan du utvikle det. Ville tatt kontakt med fastlegen igjen og fortalte hvordan du har det. En depresjon er helt jævlig så viktig å få hjelp før du havner helt i kjelleren❤️ Anonymkode: 9f4ce...dff
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva er du sykemeldt for da? Høres jo nesten ut som om du er deprimert. Man kan bli deprimert av å være syk så selvom du ikke er sykemeldt pga depresjon så kan du utvikle det. Ville tatt kontakt med fastlegen igjen og fortalte hvordan du har det. En depresjon er helt jævlig så viktig å få hjelp før du havner helt i kjelleren❤️ Anonymkode: 9f4ce...dff Takk ❤️ Må innrømme at det er verre enn først antatt. Skal til lege neste uke. Må høre om det er noe å anbefale. Anonymkode: 50619...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå