Gå til innhold

Hvordan blokkerer man en bruker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er spesielt en bruker som ødelegger hele stemningen på forum og jeg trenger å blokkere henne. Men hvordan gjør man det? Og blir hele tråden personen oppretter skjult for meg?

Jeg blir dårlig av å bivåne det som bare kan være alvorlig psykisk sykdom på nært hold. 

Anonymkode: cdf9c...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin: Jeg får ikke dette til - det vil si, bidrag i en tråd forsvinner, men innleggene brukeren har startet ser jeg like fullt. Er det en innstilling som er feil?

Anonymkode: 71181...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Admin: Jeg får ikke dette til - det vil si, bidrag i en tråd forsvinner, men innleggene brukeren har startet ser jeg like fullt. Er det en innstilling som er feil?

Anonymkode: 71181...238

Jeg mente de også skulle forsvinne, jeg skal sjekke med teknisk og kommer med en tilbakemelding når jeg får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (23 minutter siden):

Nei, det var vist normalt det. Da fungerer dessverre ikke funksjonen slik jeg trodde. Beklager dette.

Merkelig, er ikke det hele poenget med å kunne blokkere, at man skal slippe å se ialle nnlegg fra den brukeren man har blokkert.

Anonymkode: e3fc7...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Merkelig, er ikke det hele poenget med å kunne blokkere, at man skal slippe å se ialle nnlegg fra den brukeren man har blokkert.

Anonymkode: e3fc7...7ad

Det var jeg ville trodd også, men det var vist ikke mulig ifølge forumprodusenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 18.8.2022 den 22.58):

Det er spesielt en bruker som ødelegger hele stemningen på forum og jeg trenger å blokkere henne. Men hvordan gjør man det? Og blir hele tråden personen oppretter skjult for meg?

Jeg blir dårlig av å bivåne det som bare kan være alvorlig psykisk sykdom på nært hold. 

Anonymkode: cdf9c...492

Det nytter ikke - hvis noen siterer brukerens innlegg/svar, så får du se sitatene, fordi de som siterer ikke er blokkert (som regel anonyme, som det ikke går an å blokkere). Jeg har gitt opp hele blokkeringsprosjektet :D 

Anonymkode: 7db2c...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da løsningen deres for å beskytte vanlige forumbrukere mot slike spammere?

Anonymkode: 00ff3...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva er da løsningen deres for å beskytte vanlige forumbrukere mot slike spammere?

Anonymkode: 00ff3...553

Da har vi dessverre ingen andre løsninger bortsett fra å overse og ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (38 minutter siden):

Da har vi dessverre ingen andre løsninger bortsett fra å overse og ignorere.

Men spam er jo mot forumreglene.

Anonymkode: e3fc7...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Men spam er jo mot forumreglene.

Anonymkode: e3fc7...7ad

Det stemmer ja, og med spam menes en store mengde innlegg, med reklame, tull o.l. Så lenge det er reele temaer, med en videre diskusjon går dette ikke under spam. Da anbefaler vi heller å aktivt ignorere brukeren selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...