Gå til innhold

Noen her som har hatt korona og slitt med pusten i etterkant?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde korona så er jeg så tung i pusten. Bare det å henge opp en maskin med klær på tørkestativet gjør at jeg puster kjempetungt og må sette meg ned for å prøve å hente meg inn igjen. Noen andre som har slitt med det, har du blitt bedre, sliter du med det enda?

Anonymkode: aba11...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, var sånn i 6 uker etterpå. Hadde 150 i puls av å gå opp trappa på jobb. Og den er ikke lang! 

Anonymkode: 7f518...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 18.8.2022 den 13.04):

Helt normalt etter en virusinfeksjon. Det går over. 

Anonymkode: b2747...868

Er det det altså, jeg får kanskje være mer tålmodig? Hvor lang tid kan det ta da?

Hi

Anonymkode: aba11...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 18.8.2022 den 12.44):

Ja, var sånn i 6 uker etterpå. Hadde 150 i puls av å gå opp trappa på jobb. Og den er ikke lang! 

Anonymkode: 7f518...c52

6 uker ja, da får jeg nok smøre meg med tålmodighet. Jeg må ta pause i trappa her som er på noen og tyve trinn, det er akkurat som om jeg ikke klarer å trekke pusten omtrent. Ble du helt bra etter 6 uker?

Hi

Anonymkode: aba11...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

6 uker ja, da får jeg nok smøre meg med tålmodighet. Jeg må ta pause i trappa her som er på noen og tyve trinn, det er akkurat som om jeg ikke klarer å trekke pusten omtrent. Ble du helt bra etter 6 uker?

Hi

Anonymkode: aba11...9e8

Jeg hadde covid i starten av februar. Prøvde meg på trening i midten av mars og måtte gi opp etter 2 runder styrke. Etter 6 uker var jeg helt fin, ja :)

Anonymkode: 7f518...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 19.8.2022 den 20.51):

Er det det altså, jeg får kanskje være mer tålmodig? Hvor lang tid kan det ta da?

Hi

Anonymkode: aba11...9e8

Noen uker. God bedring. 

Anonymkode: b2747...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Noen uker. God bedring. 

Anonymkode: b2747...868

Tusen takk 😊

Anonymkode: aba11...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen av dere plaget med hoste? Jeg hoster mye fremdeles, spesielt om nettene, det er noe som irriterer i luftveiene,og nå har jeg hostet på meg strekk eller noe ved ribbeina, så nå er det meste vondt. Jeg er så lei av dette, blææ.

Hi

Anonymkode: aba11...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...