Gå til innhold

Hva er det viktigste i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er opplagt at det er barn og mann, så fortell om alt utenom dem som gjør deg lykkelig. 

Anonymkode: f9b8f...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig og lykkelig! HI 😊

Skrevet

Utenom mann og barn? Jobben min på klar førsteplass i hverdagen.

Skrevet

Jeg jakter på gleder ❤️ Hverdagen er full av små gode øyeblikk. Det aller viktigste for meg er å ha det bra, og hvis jeg skal få til det, må jeg slutte å la irriterende småting vippe med av pinnen. Så da leter jeg meg tilbake til godfølelsen. Når jeg har det bra, har de rundt meg det bra. Og det aller viktigste er at familien har det bra! 

Anonymkode: e1142...716

Skrevet

Gode relasjoner, jobb, trygt økonomi, reising, jevnt over god helse, tak over hodet, mat på bordet, trygghet, bøker, musikk, fellesskap, diskusjoner, kultur +++

Anonymkode: 5b964...86b

Skrevet

Musikk 

Jobben min og menneskene der

Venner

Landskap og naturen

Storfamilien

Dyra og hagen 

Bøker 

Anonymkode: 346f3...328

Skrevet

Skikjøring. 

Anonymkode: 854c4...315

Skrevet

Jobben. Og penger på konto. 

Anonymkode: 462c2...92e

Skrevet

Musikk og sex

Anonymkode: f0d40...240

Skrevet

Utenom mannen og ungene, tja. En del av øvrig familie. Venner. Jobben min som lærer, jeg elsker å kunne tilbringe så mye tid med så mange kjekke ungdommer. Bøker. Strikking. Og at det finnes ting som gode tv-serier, vin og sjokolade. 

Anonymkode: afbb0...971

Skrevet

Jeg har alltid lett litt i blinde etter det viktigste i livet mitt, men jeg har aldri klart å finne det. I fjor fikk jeg en adhd-diagnose, og nå skjønner jeg mer av hvorfor jeg har stanget hodet i veggen i alle år. Så nå er det viktigste å få testet medisiner og annen behandling for å få mest mulig ut av resten av livet.

En ting kan jeg nevne: det som gir meg aller mest, er en nær og trygg relasjon med noen, der vi er fullstendig på nett og jeg føler meg sett og ikke må holde noe tilbake. Ikke ofte det skjer, men da kan jeg skjelve av glede.

Anonymkode: 8bb69...bb3

Skrevet

Jobb og fritid. 

Anonymkode: c00bf...048

Skrevet

Storfamilien, altså foreldre, søsken osv.

Hunden min, gir meg mye glede og kos.

Baking, jeg elsker å bake.

Anonymkode: bb63b...c4e

Skrevet

Ungene på soleklar førsteplass. Etter det gir trening, venner, kollegaer, jobb, solnedganger, reising, fine samtaler, selvutvikling, iskald Pepsi Max og ryddig hjem meg lykkefølelse.

Skrevet

Gode venner. Hagen min. Mamma og pappa. Jobben. Naturen. Hytta. Masse viktig i livet mitt 😅

Anonymkode: 0921a...de3

Skrevet

Jobben og folka der, turer med hunden min, øvrig familie, venner. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen da :) 

Skrevet

Sette pris på ting. Rent vann, mat på bordet, tak over hodet. 

Leve i nuet. Leve i dag. Ikke bekymre meg om fortid eller fremtid. Ikke ta meg så voldsomt nær av ting. 

Jeg setter pris på været, vakre skyer, naturen. 

Se det fine i små ting. 

Anonymkode: 9e2d7...f37

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Fordi det er opplagt at det er barn og mann, så fortell om alt utenom dem som gjør deg lykkelig. 

hun jeg er forelsket i

sommer

glade mennesker

dyr

Anonymkode: ace23...7d4

Skrevet

En sitteplass i sola med en kaffe mens jeg hører humla suse 🤩

Anonymkode: 781ad...332

Skrevet

Mat. Masse mat.

Anonymkode: 6b041...1b0

Skrevet

Hunden og masse masse penger. 

Anonymkode: afea5...013

Skrevet

Bøker og natur.

Anonymkode: d5088...da5

Skrevet

Søvn!😂

Anonymkode: 38226...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...