Gå til innhold

Tror dere det blir roligere her ved skolestart ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså mindre støy?

Anonymkode: fc495...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det. Men jeg tenker at det dessverre er noen som bare mååååå. 

Anonymkode: 44e42...0e8

Skrevet

Nei, det tror jeg dessverre ikke. De som lager mest støy har nok ikke skolebarn. 

Anonymkode: 33ca5...d35

Skrevet

Hvordan støy da? Hjemme? I gata? Her har det vært så roligt at det er nesten irriterende rolig.. 

Skrevet

Håper i alle fall de verdte kverulantene får noe annet å tenke på. Forumet er blitt så kjedelig. 

Anonymkode: d91ce...278

Skrevet
Gladjente00 skrev (1 time siden):

Hvordan støy da? Hjemme? I gata? Her har det vært så roligt at det er nesten irriterende rolig.. 

Det er rolig pga at et par brukere tar over hele forumet med kverulering og ukoselige innlegg. Noen med nick, noen uten og noen med flere nick. 

Skrevet

Det hadde jo vært et håp om at kverulantene fikk noe annet å engasjere seg i, så folk kom tilbake og orket å delta i og opprette tråder, men desverre så tror jeg enkelte av de som støyer mye ikke er ferdig på en stund.

Anonymkode: 8ef5c...912

Skrevet
Gladjente00 skrev (1 time siden):

Her har det vært så roligt at det er nesten irriterende rolig.. 

Det er jo fordi kranglefantene gjør at endel ikke orker og gidder å delta, når alt uansett ender i kverulering.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde jo vært et håp om at kverulantene fikk noe annet å engasjere seg i, så folk kom tilbake og orket å delta i og opprette tråder, men desverre så tror jeg enkelte av de som støyer mye ikke er ferdig på en stund.

Kunne ikke sagt det bedre, er mye dritt her inne og enkelte mennesker fyrer opp for å lage bråk. Men jeg gidder ikke bruke energien på det, og jeg er ikke ofte her inne lengre for det er så surt og grinette

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo fordi kranglefantene gjør at endel ikke orker og gidder å delta, når alt uansett ender i kverulering.

Ja noen er her inne for å lage bråk..

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det er rolig pga at et par brukere tar over hele forumet med kverulering og ukoselige innlegg. Noen med nick, noen uten og noen med flere nick. 

At det ikke blir tatt tak i er utrolig irriterende, spesielt de med flere nick.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At det ikke blir tatt tak i er utrolig irriterende, spesielt de med flere nick.

Enig der, admin her inne har en stor jobb å rydde litt opp 

Skrevet
Gladjente00 skrev (5 minutter siden):

Enig der, admin her inne har en stor jobb å rydde litt opp 

Ja der sa du det….

Skrevet

Og ja, det blir annerledes, det gjør det alltid. I sommerferiene er det ofte litt nye folk som kommer inn og surrer, men de forsvinner like fort. Håper det slår til i år også.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke troen på at det blir bedre ved skolestart.

Admin har altfor lenge godtatt at en/få brukere får dominere og ødelegge forumet.

Men, men, om de ikke får ryddet ordentlig opp i dette så blir det slutt på meg å være her, for slik det er nå gidder jeg ikke lenger. Ser at det er mange som har trukket seg fra forumet i det siste, og det er ikke bare pga. ferie.

Anonymkode: 297b3...ddc

Skrevet

Egentlig ikke.
SFO og barnehage har vært åpen i flere uker allerede, og barn som er for gamle til å gå på SFO klarer fint å være alene hjemme mens foreldrene jobber.

Skulle det ha hatt noe å si ville det blitt mindre støy her inne for lenge siden

Anonymkode: 0fc38...73e

Skrevet

Nå må dere ta dere sammen her. At voksne mennesker kan sitte og lage sånne tråder om brukere flere ganger på en kort stund. Jeg lurer på hva som feiler dere? Jeg har vært her mye lenger enn før denne sommeren, og bråk og tull har det alltid vært her! Det har vært hakking på visse brukere her hele tiden, men de eldste her inne har styrt skuta. Nå takker jeg veldig mye for at flere nye som bidrar med både intelligente og aktuelle temaer kommer på banen! Så får dere som vil fortsette å diskutere strikketøy og hagearbeid, og så får vi andre skrive om litt mer krevende saker. 

Anonymkode: cc265...14a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Håper i alle fall de verdte kverulantene får noe annet å tenke på. Forumet er blitt så kjedelig. 

Anonymkode: d91ce...278

Kverulantene….vi lager liv. Vi tar aldri pause!

Anonymkode: 33c3f...7b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå må dere ta dere sammen her. At voksne mennesker kan sitte og lage sånne tråder om brukere flere ganger på en kort stund. Jeg lurer på hva som feiler dere? Jeg har vært her mye lenger enn før denne sommeren, og bråk og tull har det alltid vært her! Det har vært hakking på visse brukere her hele tiden, men de eldste her inne har styrt skuta. Nå takker jeg veldig mye for at flere nye som bidrar med både intelligente og aktuelle temaer kommer på banen! Så får dere som vil fortsette å diskutere strikketøy og hagearbeid, og så får vi andre skrive om litt mer krevende saker. 

Det er deg vi snakker om. 

Anonymkode: 54274...d05

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det er alltid slike tråder når ferien nærmer seg slutten. Uavhengig av hvilke brukere det er snakk om. Lite diskusjoner om strikketøy og hagearbeid her, så det går fint 😊

Anonymkode: 44e42...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...