Gå til innhold

Ååå, hvorfor byttet jeg jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over 16 år på et legekontor byttet jeg til sykehus i januar i fjor. Jeg møtte veggen rett før sommeren i fjor etter rn del hendelser tidligere og fatig etter covid. Alt var mørkt i en periode. Ble sykmeldt og brukte nesten 1 år på å komme tilbake, trappet gradvis oppover.

Så nå før sommeren hadde jeg det kjempe fint på jobb, ja mye kaotisk og stressende, men jeg mestret det. Før påske søkte jeg da på en ny jobb (som jeg fikk) som er 10-15 min unna mot da 40-45 min som jeg hadde. Tenkte at det vil løse mye. Fikk jobben og hadde første dag for en uke siden. Kjenner at jeg har gjort feil valg nå egentlig. Jeg hadde 3 kjempe fine uke etter ferien og kjente at jeg hadde det bra og trivdes. 

Den nye jobben er det samme som jeg hadde bare på en annen institusjon. Syns det virker dørgende kjedelig og kollegaene er noe treige og stille. Vet jeg må gi det tid, men savner den andre jobben alt.

Bare litt klaging fra meg i dag😅

Anonymkode: 872a7...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg! Håper det går seg til

Anonymkode: fc89d...ca6

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvis kollegaene er treige og stille, så får du lage litt liv. Husk at de du hadde tidligere var noen du var blitt godt kjent med og da blir jo tonen deretter. Jeg skjønner forøvrig at det er kjipt altså, men gi det litt mer tid..

Skrevet

Takk for svar dere😊ja, vet jeg må gi det litt tid, alt for kort tid til å gi en mening enda, men ja...

Jeg vet at jeg hadde vært hjertelig velkommen tilbake til den gamle jobben, så min tidligere lederen hadde garantert funnet noe til meg😅

Det positive med den nye jobben er reiseveien, er hjemme nesten 30 min tidligere. Ja, må vel lage litt liv der ja så jeg får opp stemningen😂

Hi

Anonymkode: 872a7...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...