Gå til innhold

I dag spiste min superkresne 11-åring torsk til middag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta vår har vært superkresen siden hun begynte å spise vanlig mat. Hun spise minimalt, bare høykarbo, er tynn som en spiker og er plaget med magen i perioder. 
Hun har alltid fått beskjed om at hun må smake på maten, men at hun ikke trenger å spise opp. Dette har ikke fungert i det hele tatt... 

De siste 6 mnd har vi stoppet all snakk om mat. Det blir servert, hun velger hva hun vil spise, og spiser kveldsmat hvis hun ikke liker middagen. 

Nå tror jeg jammen at det har snudd litt! I dag spiste hun poteter med smør, dampet blomkål og 1/2 stykke med bakt torsk. Uten å grine på nesen. Så sa hun; jeg kan da spise torsk.. 

Rart hva som skaper gode øyeblikk, altså 🥰🥰

Anonymkode: 0160a...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer - Så utrolig fint!

😊

Skrevet
oslofrk skrev (5 minutter siden):

Gratulerer - Så utrolig fint!

😊

Det er begynnelsen på en lettere hverdag for henne. Hun vil jo ikke være kresen... Så jeg håper virkelig det fortsetter. Torsk er jo vanligvis ikke det ungene spiser mest av.. #håp

Skrevet

Har en 9 åring som er kresen her, mest på rent kjøtt. Han forsyner seg selv, og spiser det han forsynt seg med. Må smake på det han ikke liker. Ved å kommentere hver middag gjør at middagen ikke blir koselig da han ikke spiser 

Anonymkode: 40b32...963

Skrevet

Fint at dere klarte å legge bekymring og matprat på hylla en stund! Det kan virke som at det ga henne frihet. 
Torsk er namnam, fint når ungene oppdager det 😋

Anonymkode: b5f9c...791

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fint at dere klarte å legge bekymring og matprat på hylla en stund! Det kan virke som at det ga henne frihet. 
Torsk er namnam, fint når ungene oppdager det 😋

Anonymkode: b5f9c...791

Det ble litt mye fokus på at hun måtte smake, og da ble det ingen god stemning rundt bordet, nei... Så jeg er veldig fornøyd i dag 🙏🏻

Skrevet

who cares

Anonymkode: f9b32...fbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

who cares

Du tydeligvis… nok til å kommentere i tråden. 

Til hi; så herlig! Deilig når sånt skjer😊😊

Skrevet

Hurra og gratulerer med å knekke koden 🥳 Det er ikke bare enkelt alltid. 

Anonymkode: 1b7a4...408

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

who cares

Kanskje noen andre som strever kan bli oppløftet av å se at det kan ordne seg på sikt? Jeg følte i hvert fall et behov for å dele gleden ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...