Gå til innhold

Jeg ønsker åpent forhold, mannen ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hva med å få deg en hemmelig elsker da? 

Anonymkode: b8c73...61a

Det er råttent da.

Anonymkode: 7d93f...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å gå da. Det høres ikke ut som du har noe å tilby han. Du vil ha åpent ekteskap og ikke sex med han overhodet. Men du vil ha det han kan tilby materielt og i forhold til barna . Men hva har du å tilby han, for at han skal gi deg dette? 

Synes ikke det høres ut som dere er forenlige lengre. Å ta en elsker, er i allefall ingen løsning. Vær rederlig, og gå fra hverandre.

Anonymkode: 5808b...f86

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det går jo ikke å møtes på midten her.
Jeg tenner ikke lenger seksuelt på mannen. Han er grei og kjekk å ha osv, men jeg vil ha deilig, spennende sex, ikke bare misjonær hver lørdag. Alt dette har vi snakket om, og vi blir ikke enige.

Noen som lever i åpne forhold? Evt. bør vi gå hvert til oss?

Ingen av oss ønsker egentlig det heller, men slik det er nå går det jo ikke. 

Anonymkode: 47633...6e2

Sexolog?

Anonymkode: f7bf9...74b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja. Selvsagt. Vi har snakket masse. Katta har vært ute av sekken et år. Han ble lei seg og såret da jeg tok det opp, og det tok lang tid før gan innså at det må endringer til. Likevel har ingenting skjedd. 
Hi

Hvilke endringer er det du trenger, da? 

Anonymkode: b27f3...b15

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det er råttent da.

Hvordan påvirker det mannen? 

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra sexen startet å bli dårlig, til du la deg på eget rom, og til du til slutt forlot han? Jeg har en følelse av at dette kommer til å dra ut og vare i flere år.

Hi

Du bestemmer jo selv om det tar ett kvarter eller ti år.

Skrevet

Det er råttent da.

Ja, men det ser jo ikke ut til å være noen annen løsning på problemet her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg har vært hos sexolog og psykolog  

Hi

Det er bare å flytte ut. Det er dårlig gjort av deg å bli pga barna og ting. Det er jævlig egoistisk av deg. Gjør deg selv og mannen din en tjeneste, flytt ut! Så kan du knulle hvem du vil!

Anonymkode: 123d9...d10

Skrevet

Jeg klarer ikke annet enn å synes at du er veldig slem. Hvis mannen min hadde kommet til meg og sagt at han ikke tenner på meg, aldri kommer til å tenne på meg, synes det er guffent å ha sex med meg, men synes jeg lager god mat, er tålbar å ha rundt og liker livet vårt med ungene, og derfor vil ha frie tøyler til å ligge med andre, hadde jeg faktisk blitt lei meg. Enda jeg er ganske vanskelig å såre. 
Hadde ikke mannen vært villig til å løse problemene, hadde han tvunget deg i sølibat el.L., hadde saken stilt seg annerledes. Men det er jo bare du som har problemer her. Veldig ego. Umulig for ham å forholde seg til. 

Anonymkode: d368b...7eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg klarer ikke annet enn å synes at du er veldig slem. Hvis mannen min hadde kommet til meg og sagt at han ikke tenner på meg, aldri kommer til å tenne på meg, synes det er guffent å ha sex med meg, men synes jeg lager god mat, er tålbar å ha rundt og liker livet vårt med ungene, og derfor vil ha frie tøyler til å ligge med andre, hadde jeg faktisk blitt lei meg. Enda jeg er ganske vanskelig å såre. 
Hadde ikke mannen vært villig til å løse problemene, hadde han tvunget deg i sølibat el.L., hadde saken stilt seg annerledes. Men det er jo bare du som har problemer her. Veldig ego. Umulig for ham å forholde seg til. 

De fleste normale mennesker hadde jo blitt lei seg. 

Skrevet

Det jeg egentlig har lyst til å si om Hi, egner seg ikke på trykk. Men en slem egoist er hun. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det jeg egentlig har lyst til å si om Hi, egner seg ikke på trykk. Men en slem egoist er hun. 

Hva har jeg gjort som er så galt? Er jeg en slem egoist fordi jeg ikke tenner seksuelt på mannen min? Eller fordi jeg blir i forholdet og ligger med han selv om jeg ikke vil? Eller er jeg en slem egoist fordi jeg velger å IKKE rive barna mine opp fra hus, hjem, skole, venner og la dem pendle mellom mor og far 50/50? Hva er det som gjør meg til en slem egoist, og som gjør at du vil si ting om meg som ikke egner seg på trykk?

Hi

Skrevet

Det er vel bare å gå da. Det høres ikke ut som du har noe å tilby han. Du vil ha åpent ekteskap og ikke sex med han overhodet. Men du vil ha det han kan tilby materielt og i forhold til barna . Men hva har du å tilby han, for at han skal gi deg dette? 

Synes ikke det høres ut som dere er forenlige lengre. Å ta en elsker, er i allefall ingen løsning. Vær rederlig, og gå fra hverandre.

Anonymkode: 5808b...f86

Jeg kan tilby han et hus (alternativt må han flytte i sokkelleilighet). Jeg kan tilby han middag hver dag, slik han får nå. Jeg kan tilby han rene klær, slik han får nå. Jeg kan tilby han tilgang til en flott hytte, til biler, til ferier. Jeg kan tilby han vennskap, slik vi har nå. Men jeg orker ikke å tilby han kroppen min mer. 
Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva har jeg gjort som er så galt? Er jeg en slem egoist fordi jeg ikke tenner seksuelt på mannen min? Eller fordi jeg blir i forholdet og ligger med han selv om jeg ikke vil? Eller er jeg en slem egoist fordi jeg velger å IKKE rive barna mine opp fra hus, hjem, skole, venner og la dem pendle mellom mor og far 50/50? Hva er det som gjør meg til en slem egoist, og som gjør at du vil si ting om meg som ikke egner seg på trykk?

Hi

Det som gjør deg til en slem egoist er at du forventer av ham at han skal tillate deg å ligge med andre fordi du finner ham uattraktiv. Kan ikke være så vanskelig å skjønne det? 
Jeg er for øvrig helt enig i at man skal bli pga barna og livet. Men orker du ikke ligge med mannen din, får dere la være hvis ikke han også aktivt ønsker åpent forhold. Så får du ta rabbiten til hjelp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ja, men det ser jo ikke ut til å være noen annen løsning på problemet her. 

Joda, brudd er en normal løsning på problemet som består i at man ikke lenger elsker partneren sin eller vil ha nærhet med ham. 

Anonymkode: b3b0f...bba

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det som gjør deg til en slem egoist er at du forventer av ham at han skal tillate deg å ligge med andre fordi du finner ham uattraktiv. Kan ikke være så vanskelig å skjønne det? 
Jeg er for øvrig helt enig i at man skal bli pga barna og livet. Men orker du ikke ligge med mannen din, får dere la være hvis ikke han også aktivt ønsker åpent forhold. Så får du ta rabbiten til hjelp. 

Dette. Hadde han nektet HI sex over lang tid, ville jeg ha forstått kravet om åpent forhold. Men her er det hun som nekter å ligge med ham og proklamerer overfor ham at hun vil ligge med andre. Jeg har vært gift med en slik. Han ønsket ikke åpent forhold, men nektet meg sex og tente på andre damer. Det er grusomt. Og jeg var ikke horete nok til å pule andre bak hans rygg mens jeg var gift, så jeg gikk. I dag er vi gift med hver vår nye partner. Jeg vet ikke med ham, men jeg er lykkelig og får både nærhet og kjærlighet fra mannen min. 

Skrevet

Hi, du er jo psykopat.

Anonymkode: 70cb6...c2c

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg kan tilby han et hus (alternativt må han flytte i sokkelleilighet). Jeg kan tilby han middag hver dag, slik han får nå. Jeg kan tilby han rene klær, slik han får nå. Jeg kan tilby han tilgang til en flott hytte, til biler, til ferier. Jeg kan tilby han vennskap, slik vi har nå. Men jeg orker ikke å tilby han kroppen min mer. 
Hi

Og det er helt greit. Men du kan ikke forlange å pule andre når du har lovet foran presten og familien å være trofast hos ham i gode og onde dager. Ekteskap er en forpliktelse, ikke et dataspill. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og det er helt greit. Men du kan ikke forlange å pule andre når du har lovet foran presten og familien å være trofast hos ham i gode og onde dager. Ekteskap er en forpliktelse, ikke et dataspill. 

Det kan jo ikke bli bra da. Enten må jeg lyve for meg selv og tilby han kroppen min på feil premisser (det blir jo å lyve for han og når jeg later som jeg tenner på ham.) Eller så må jeg bryte opp ekteskapet og alt det fører med seg av sorg og nederlag, mest for barna. 

Hi, du er jo psykopat.

Anonymkode: 70cb6...c2c

Er jeg psykopat fordi jeg ikke tenner på mannen min lenger? Wow. Bare … wow.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det kan jo ikke bli bra da. Enten må jeg lyve for meg selv og tilby han kroppen min på feil premisser (det blir jo å lyve for han og når jeg later som jeg tenner på ham.) Eller så må jeg bryte opp ekteskapet og alt det fører med seg av sorg og nederlag, mest for barna. 

Er jeg psykopat fordi jeg ikke tenner på mannen min lenger? Wow. Bare … wow.

Hi

Og pule noen bak ryggen hans blir bra, mener du? Hva tror du barna dine kommer til å si hvis de får vite det? At mamma brøt opp ekteskapet, og samtidig såret pappa og bedro ham? Eller er det bedre hvis dere forblir venner, og barna drar fordeler av det? Du leter etter unnskyldninger for å være utro. Det finnes ingen gode unnskyldninger for det. Han er ikke slem, voldelig, aseksuell eller psykisk manipulerende. Han er ikke fysisk eller økonomisk utro. Du har ingenting å klage på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvor leser du at jeg finner han uattraktiv? Han er en pen mann, ren og stelt er han og, jeg bare klarer ikke å tenne på han seksuelt lenger. Gjør det meg til et monster? Jeg forventer heller ikke at han skal tillate meg å ligge med andre, jeg bare ønsker at han kunne ha gjort det. Forøvrig hadde det vært greit for meg om han lå med andre og, selvsagt.

Hi

Skrevet

Hvor leser du at jeg finner han uattraktiv? Han er en pen mann, ren og stelt er han og, jeg bare klarer ikke å tenne på han seksuelt lenger. Gjør det meg til et monster? Jeg forventer heller ikke at han skal tillate meg å ligge med andre, jeg bare ønsker at han kunne ha gjort det. Forøvrig hadde det vært greit for meg om han lå med andre og, selvsagt.

Hi

Så du elsker ham altså ikke lenger. Ellers hadde det vært sårende for deg hvis han lå med andre. Dere er venner og kollegaer i familien AS, dere er ikke lenger ektefeller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hi

Dette blir jo bare teit. Du finner ham ikke attraktiv nok til å ligge med ham da, skal vi være helt presise. Jeg skjønner ikke hvorfor du bruker ordet monster. Jeg har ikke sagt det i det hele tatt. Og så orker jeg ikke gjenta argumentasjonen for hvorfor du er egoistisk og slem, jeg skrev den tydelig i innlegget over. Men jeg tror du er for egoistisk til å kunne klare å se dette fra noen annen vinkel enn din egen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er virkelig oppskriften på: hvordan ødelegge all selvtillit hos partneren din. 

Slike tråder gjør meg svett, alle forlag er vriene, med unntak av de som selvfølgelig åpner for grønt lys for utroskap. 

Hva med å være litt ansvarlig og voksen? Er det ungene, hytta og huset som er mest viktig eller eget sexliv? Så får man ryddig velge deretter, hva nå som troner øverst her og stå i det. Man tok da det valget selv å bygge livet med den partneren man har. Han er nok ikke helt håpløs i og med det var en fornuftig tanke en gang i tiden. Sikkert mulig å finne tilbake til det, hvis man virkelig vil. 

Anonymkode: 98624...71f

Skrevet

Hi! Vil du ha det du har nå, for du faen meg ligge med mannen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...